voorstel mooiere oorlog

DeletedUser59685

Guest
Hierbij wil ik jullie iets voorstellen ivm de oorlogen die op w 17 bezig zijn.

OEPS vs THR en NEOH vs X-MAS

Wat me opvalt is dat er niet meer veel moeite word gedaan om dorpen aan het front te edelen (bij OEPS en THR dan).
Maar dat er wel heel erg in het cluster word afgebroken wat helemaal niet mooi is (ben momenteel zelf ook zo bezig na 3 keer zelf in mijn cluster aangevallen te worden).

Bij deze wil ik vragen aan alle spelers en leiders van de stammen: is het niet mogelijk om het netjes te houden, en het te ouden bij muren afbreken als je ook middenin aanvalt? Waarom boerderijen afbreken?

We spelen hier allemaal nu al zolang, en wees blij dat we nog met 4 topstammen hier zitten. Probeer dit niet te verpesten om spelers naar barbaar te gaan zetten dat verpest alles op deze wereld.

Dus waar ik nu heen wil is: laat de katas alleen op de muur lopen en stop met dat irritant afbreken van de boerderijen.
Ik hoop dat dit door alle verschillende stammen word gelezen en ook aan de rest te laten weten.

Je mag me altijd contacteren hier of op W 17 als je met iets niet eens ben.
 

DeletedUser

Guest
De kata's gaan gewoon op de boerderij ...
Dit is een langzame wereld, je moet toch wat gaan doen om je tegenstander te kunnen kraken ...
 

DeletedUser59685

Guest
katas op de bvoerderij vind ik gewoon laf, vooral als het gewoon in je cluster word gestuurd
aan het front doe je wat je wilt maar in het cluster doe je dit toch niet?
wat voor nut heeft dat? om barbaars te zien liggen?
volgens mij is iedereen de barbaars al beu gezien, maar als er voor gezorgd word dat die er komen tja

dit is vooral bij oeps enthr

x-mas en neoh dat is pas een oorlog volgens mij

bij thr en oeps is het meer om er voor te zorgen om spelers te laten stoppen
gewoon zo laf
 

DeletedUser

Guest
Man man man, blijkbaar niet van hoog niveau gekomen ...
Dat ik daadwerkelijk uit moet gaan leggen.

Het slopen van de boerderij achter de front linie zorgt ervoor dat een speler pas zijn os kan aanvallen als de boerderij aangevult is.
Ook zorgt het slopen van boerderijen voor makkelijkere cluster fucks te pakken en vandaar uit verder te edelen ...
 

DeletedUser59685

Guest
ik hou het erbij dat het laf is en dat het is om spelers op barbaar te krijgen

(zo zijn jullie trouwens al een speler kwijt geraakt)

respect voor the real inetim, die valt nu harleybob aan, maar alleen op de front dorpen
katas wel op boerderij maar dat maakt niet uit
respect voor hem, zo moest het bij iedereen zijn,was de oorlog veel leuker en was het echt om dorpen te pakken en niet om spelers te irriteren
 

DeletedUser64112

Guest
Kata's op midden cluster zorgt voor tragere opbouw van onder andere troepen, het is niet laf of zoiets, het is eerder tactisch gezien (in mijn ogen).
 

DeletedUser59685

Guest
je kunt het wel eens doen, maar om echt alleen in cluster aan te vallen vind ik toch wel iets te erg
zoals shikea mij eens aanvalde

over heel mijn cluster 1-2 clears per dorp (spring cluster met 100tal dorpen)
en aan het front ook wat aanvallen

geen probleem daarbij, maar toen kwam h3llsing ook mee doen (ook front tegen mij)

want denk je dat die doet, front aanvallen? nee, alleen midden in het cluster aanvallen, en als de aanval geweest is en wat afgebroken is er weer een nieuwe op afsturen


dat gaat toch wel iets te ver
als je front aanvalt EN in het cluster ok maar niet alleen in het cluster als je front tegen die speler hebt

dat is niet tactisch maar laf

maar goed blijkbaar vind iedereen dit maar niks dus blijf ik ook gewoon mijn 150 uur afstandclears in clusters gooien dan want iets anders ben je er toch niet mee
 

DeletedUser

Guest
weet je wat een tegenvoorstel wij zullen jullie boerderijen afbreken als jullie je belachelijke stackmuur weghalen waar je met 50 clears per dorp nog bijna niet tegenkomt. tevens wil ik je er op wijzen dat jullie niet beter zijn gezien jullie het ook doen. heb ook al regelmatig boerderijen moeten opbouwen hoor je mij hierover klagen?
 

DeletedUser59685

Guest
50 clears? nee hoor, bij mij kom je er makkelijk met 10-15 door, en voor meer OS komen ze van 100 uur afstand.

er word niet over geklaagd, maar wat als iedereen dit begint te doen?

kunnen we net zo goed spelers gaan aanvallen in het midden van het stamcluster waar alle OS normaal gezien van weg staat

kijken hoelang het duurt voor de barbaars komen dan


maar cluster aanvallen bij een massa dat is nog ok, maar je doet niet zoals hellsing, die heeft front op me en valt geen enkel front dorp aan alleen cluster

dat gaat iets te ver voor mij
 

DeletedUser

Guest
50 clears? nee hoor, bij mij kom je er makkelijk met 10-15 door, en voor meer OS komen ze van 100 uur afstand.

er word niet over geklaagd, maar wat als iedereen dit begint te doen?

kunnen we net zo goed spelers gaan aanvallen in het midden van het stamcluster waar alle OS normaal gezien van weg staat

kijken hoelang het duurt voor de barbaars komen dan


maar cluster aanvallen bij een massa dat is nog ok, maar je doet niet zoals hellsing, die heeft front op me en valt geen enkel front dorp aan alleen cluster

dat gaat iets te ver voor mij

breng me niet op ideen. trouwens je verwijt een pelers van OEPS is goed maar kijk ook eens naar je eigen stamleden jullie hebben dit ook al bij mij gedaan. alleen omdat nu een speler van OEPS dit heeft gedaan bij jou kom je klagen. dan vraag ik me af wie is hier de laffe? en jij zegt dat je met 10-15 clears bij jou er door komt? ik betwijfel of dit waar als ik zo naar de rest van de spelers kijk. YNWA,copi allinda schedel staan allemaal belachelijk hard gestakt en jij zou dan bijna geen def hebben staan? maak dat de ganzen weg
 

DeletedUser59685

Guest
ik heb wel def staan maar niet overdreven veel
enkel de frontlijn staat bij mij vol met een 6-8 tal def dorpen
heb natuurlijk hier en daar wat meer staan, en kan er ook altijd nog wat bij krijgen

ik verwijd die speler omdat hij de kroon toch wel spant

ik heb jou zo ook al eens aangevallen, maarja die lopen 150 uur dan is het niet moeilijk tegenover +-30 uur he :)
 

DeletedUser81928

Guest
1: er staat stacks van 300k+ hier.
2: ik heb geen eens zin om jou naast skillor nog eens te moeten uitleggen waarom kattaen handig en tactisch is.
3: jullie geven me aan omdat jullie denken dat we een fakefinder hebben die de def dorpen van de tegenstander onthoud en zo kunnen wij al jullie fakes er uit vissen
4: gebruik gewoon AM of zoek een ander spel om te gaan spelen.....
 

DeletedUser59685

Guest
1. klopt niet of allesinds niet bij mij?
2.je moet het niet uitleggen mijn mening over katas is dat ik het laf vind
3. aangeven voor fakefinder? ik geef niemand aan alleen lijkt het me wel duidelijk dat en paar onder jullie de fakes en de clears eruit kunnen halen wat sowieso illegaal is
4.1. daar ga ik geen geld aan besteden 4.2.ik speel al andere spellen dus die moet ik niet meer zoeken
 

DeletedUser56459

Guest
1: er staat stacks van 300k+ hier.
2: ik heb geen eens zin om jou naast skillor nog eens te moeten uitleggen waarom kattaen handig en tactisch is.
3: jullie geven me aan omdat jullie denken dat we een fakefinder hebben die de def dorpen van de tegenstander onthoud en zo kunnen wij al jullie fakes er uit vissen
4: gebruik gewoon AM of zoek een ander spel om te gaan spelen.....

Je gaf zelf aan dat je een fakefinder had he :)
 

DeletedUser81928

Guest
Klopt, en dat script is geheel goedgekeurd:) Dat jij niet weet hoe dat werkt tja dat is dan jammer. Wij hebben ons voordeel er van.
 

DeletedUser59685

Guest
Een script die fakes opspoort goedgekeurd? dat lijkt me dan wel erg straf als ze dat gaan goedkeuren.
 

DeletedUser

Guest
Een script die fakes opspoort goedgekeurd? dat lijkt me dan wel erg straf als ze dat gaan goedkeuren.

bestaat en je hebt er zelf niet bepaald een scipt voor nodig gezien jullie je indeling van je dorpen bijna veranderen kun je het evengoed opschrijven.
 

DeletedUser81928

Guest
1. klopt niet of allesinds niet bij mij?
2.je moet het niet uitleggen mijn mening over katas is dat ik het laf vind
3. aangeven voor fakefinder? ik geef niemand aan alleen lijkt het me wel duidelijk dat en paar onder jullie de fakes en de clears eruit kunnen halen wat sowieso illegaal is
4.1. daar ga ik geen geld aan besteden 4.2.ik speel al andere spellen dus die moet ik niet meer zoeken

Je scheert oeps over een kam door te zeggen dat kattaén laf is, onderbouw het dan eens goed. Daarnaast doen je stamgenoten dit zeker wel, met jou heb ik geen front naar mijn weten dus logisch dat ik niet weet hoe jij stacked maar je stamgenoten zeker wel. 300k+ stacken dat is pas laf.
Geld hoeft geen rol te spelen in het zoeken naar nieuwe spellen maar dat maakt niet uit, maar jij loopt te roepen op een mooiere oorlog, en dat kattaén laf is. Als je er zo veel moeite mee hebt ga dan wat anders doen...
het is niet om spelers op bb te krijgen het is om te zorgen dat ze moeilijk herstellen van een aanval. zorgen dat ze geen edels en troepen kunnen maken of in elk geval heel langzaam.
 

DeletedUser59685

Guest
Zoals het topic al aangeeft het was een voorstel.

En ik zeg niet dat alleen oeps dat doet, wij doen dat ook, ik zelf ook en toch vind ik het laf.
 
Bovenaan