Voorspellings topic

DeletedUser

Guest
Het duurt nog even voor het einde in zicht komt. We zijn nog maar net over de helft van W7, denk ik. Een wereld eindigt pas wanneer de spelers in dezelfde stam zijn, wanneer de wereld helemaal is uitgedoofd. Ik denk dan aan minder dan 100 spelers op 1 wereld.

Innogames laat de servers sowieso nog een tijd draaien, zonder naar PA van de actieve account's te kijken.

Wie zijn de 100 spelers die jij nog in W7 ziet spelen tot het einde :p
 

DeletedUser

Guest
Exe.! 1 3,921,152,182
CN 2 3,862,908,082
[TWR] 3 3,438,338,987
-TA- 4 1,945,185,368


Srr omdat ik je teleurstel :eek:

Dit is twstats, die telt op een andere manier (gewoon spelers optellen). Terwijl de stats van TW zelf ook kijken wat je als stam gedaan hebt.
Exe heeft eerst lekker tegen elkaar ODA geboost (FearUs tegen TDC) dan is dat ntoch niet iets waarmee ik ODA van de stam zou tellen.
En zelfs als je dat doet kan je mooi ODA/speler nemen, dan komt [TWR] ook weer als bovenste eruit...
 

DeletedUser

Guest
Tis niet moeilijk eerste ODA te komen als de nummer #1 ODA stam feitelijk niet meer bestaat ;)
 

DeletedUser

Guest
Dit is twstats, die telt op een andere manier (gewoon spelers optellen). Terwijl de stats van TW zelf ook kijken wat je als stam gedaan hebt.
Exe heeft eerst lekker tegen elkaar ODA geboost (FearUs tegen TDC) dan is dat ntoch niet iets waarmee ik ODA van de stam zou tellen.
En zelfs als je dat doet kan je mooi ODA/speler nemen, dan komt [TWR] ook weer als bovenste eruit...

Dan kan je evengoed zeggen dat CN/Dare/Ronin ook niet op z'n plaats staat aangezien die stammen nog bijlange niet zo oud zijn of TWR. Of zou je even goed kunnen zeggen dat Ins de beste stam is, ze staan op 1 OD. Of FearUS nog steeds een goede stam is, aangezien ze op 7 staan. (No offence exFearus :p)

Maw, je kunt niet afgaan op statistiekjes, er zijn overal verschillen, pas als je overal op plaats 1 staat mag je gaan roepen :D
 

DeletedUser

Guest
Dan nog is het verschil verwaarloosbaar.

Tis niet moeilijk eerste ODA te komen als de nummer #1 ODA stam feitelijk niet meer bestaat ;)

Waarom staat CN of Exe dan niet eerste :eek: IDD wij bestaan langer maar toch halen wij het wel en anderen niet.

Dan kan je evengoed zeggen dat CN/Dare/Ronin ook niet op z'n plaats staat aangezien die stammen nog bijlange niet zo oud zijn of TWR. Of zou je even goed kunnen zeggen dat Ins de beste stam is, ze staan op 1 OD. Of FearUS nog steeds een goede stam is, aangezien ze op 7 staan. (No offence exFearus :p)

Maw, je kunt niet afgaan op statistiekjes, er zijn overal verschillen, pas als je overal op plaats 1 staat mag je gaan roepen :D

Ik zeg toch niet dat we de beste zijn. Ik zeg dat we de hoogste ODA hebben en daar kan je niet omheen.
 

DeletedUser

Guest
Waarom staat CN of Exe dan niet eerste IDD wij bestaan langer maar toch halen wij het wel en anderen niet.

Je zegt het zelf al. Jullie zijn idd aanvallend ingesteld, maar door jullie langere levensloop staan jlulie daar bovenop, verdiend hoor daar niet van..alleen de manier hoe is mwah ;)
 

DeletedUser

Guest
Je zegt het zelf al. Jullie zijn idd aanvallend ingesteld, maar door jullie langere levensloop staan jlulie daar bovenop, verdiend hoor daar niet van..alleen de manier hoe is mwah ;)

Toch is het TWR hun verdienste dat ze al lang als stam bestaan!
 

DeletedUser

Guest
erg moeilijke hoek ook altijd in gezeten he?
foei foei foei
zie anders wel dat jullie over het algemeen verliezen maken

ik voorspel daarom bij deze dat jullie ook verliezen zullen blijven maken
 
Bovenaan