Voorspellings topic

DeletedUser

Guest
Hehe ik voorspel dat W7 algemeen forum weer wat levendiger gaat worden. Waar vosjes al niet goed voor zijn. :D
 

DeletedUser

Guest
wist niet dat je op dode viel abe!!
beetje morbide vindt je niet

Misschien moet je het denk en vind werk maar aan wat snuggere mensen overlaten en het reageren ook maar even laten. Kan me niet schelen waar je strx opduikt maar je houd je maar beter rustig
 

DeletedUser26940

Guest
Ik voorspel dat nummer 1 niet meer nummer 1 zal zijn! :D

Dat wordt Seductive heb ik demo ook al een jaar terug gemelt,zijn wel 2 goede knapen en gun het ze beide(ronald iets meer dan demo uiteraad)
 

DeletedUser

Guest
Heb ik het over nummer 1 speler dan?

Nee hoor, je hebt het over nummer 1. En nummer 1 zal altijd nummer 1 blijven hoor. Daarom heet het ook nummer 1. Opdat je zou herkennen dat je bedoelt dat het de eerste plaats is. :eek:

Nummer 2 zal altijd nummer 2 zijn.
Nummer 3 zal altijd nummer 3 zijn.
... en ik kan zo een hele poos verder gaan hoor! :D

Maar je begrijpt wel dat jij het zelf was die een foutje maakte. Geen opmerkingen op anderen dan hee! :p
 

DeletedUser41379

Guest
ach ach kinderen

Time for plan b@
Vossie, ga alsjeblieft weg ergens anders naar toe waar je nog een beetje waardigheid hebt. Wat je nu doet ik niet alleen anderen irriteren, maar ook je waardigheid de sloot in gooien


heb ik CN ooit geiriteert!!!

Ik bedoel geen CN, maar gewoon mensen die forum willen lezen, zien jou opeens alles weer volspammen. Dit is niet meer leuk en het irriteert mij persoonlijk, CN heeft er niks mee te maken.

...tut tut... vroem! vroem!!!!...

Die vind ik wel grappig ^^:p
 

DeletedUser

Guest
Hmmm...tijd om eens on-topic te gaan:

Ik voorspel dat deze wereld bijna zal gesloten worden. Maar hoe zal dat gebeuren? Geeft men een deadline op? Over 3 maanden gaan de boeken dicht??

En wat als over drie maanden de boeken dichtgaan...wat dan? Krijgen we dan een rush naar de eindmeet? Een all-out war? Een heropleven van W7? Plotse nieuwe allianties?
Volgens mij zal een deadline wel degelijk een effect hebben. De wereld zal tijdelijk weer gaan opleven, inactieve accounts zullen plots weer actief worden en opnieuw bemand geraken. Want met een deadline in zicht, kan iedereen wel een inspanning leveren.

Ik zie het graag gebeuren hoor! Maar wanneer? Nu zijn nog maar ca. 900 spelers op W7 (Op W2 zijn momenteel het minste accounts actief, zo'n 400, dus zal nog even duren hoor). Hoeveel daarvan betalen nog PA? Voldoende nog om de servers van innogames te doen draaien?

Dus, om weer ff bij te sturen en proberen op topic te geraken. Wat denken jullie dat er zal gebeuren als het einde in zicht komt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17303

Guest
Het duurt nog even voor het einde in zicht komt. We zijn nog maar net over de helft van W7, denk ik. Een wereld eindigt pas wanneer de spelers in dezelfde stam zijn, wanneer de wereld helemaal is uitgedoofd. Ik denk dan aan minder dan 100 spelers op 1 wereld.

Innogames laat de servers sowieso nog een tijd draaien, zonder naar PA van de actieve account's te kijken.
 
Bovenaan