voorspelling WK 2018

DeletedUser73016

Guest
Morgen loting, dus tegen dan overbodig, maar voor de fun of it. Een voorspelling met een loting die ik zelf doe

vc1wumtpla6gd.png


Groep A:

Rusland - Senegal 0-1
Kroatie - Panama 3-0
Rusland - Panama 2-0
Senegal - Kroatie 1-2
Kroatie - Rusland 2-0
Panama - Senegal 1-1

1. Kroatie 9
2. Senegal 4
3. Rusland 3
4. Panama 1

Duitsland - Egypte 3-0
Uruguay - Zuid-Korea 0-0
Duitsland - Zuid-Korea 2-1
Egypte - Uruguay 1-0
Uruguay - Duitsland 2-1
Zuid-Korea - Egypte 1-2

1. Duitsland 6
2. Egypte 6
3. Uruguay 4
4. Zuid-Korea 1

Argentinie - Iran 0-1
Spanje - Marokko 2-0
Argentinie - Marokko 1-0
Iran - Spanje 1-1
Spanje - Argentinie 2-0
Marokko - Iran 2-0

1. Spanje 7
2. Iran 4
3. Marokko 3
4. Argentinie 3

Frankrijk - Tunesie 0-2
Mexico - Servie 3-0
Frankrijk - Servie 2-0
Tunesie - Mexico 1-3
Mexico - Frankrijk 2-1
Servie - Tunesie 2-1

1. Mexico 9
2. Tunesie 3
3. Frankrijk 3
4. Servie 3

Portugal - Denemarken 0-5
Colombia - Australie 1-1
Portugal - Australie 1-2
Denemarken - Colombia 2-3
Colombia - Portugal 0-2
Australie - Denemarken 0-2

1. Denemarken 6
2. Colombia 4
3. Australie 4
4. Portugal 3

Belgie - IJsland 0-2
Peru - Nigeria 1-0
Belgie - Nigeria 1-0
IJsland - Peru 1-1
Peru - Belgie 3-0
Nigeria - IJsland 4-0

1. Peru 7
2. IJsland 4
3. Nigeria 3
4. Belgie 3

Polen - Costa Rica 1-1
Engeland - Japan 1-0
Polen - Japan 1-0
Costa Rica - Engeland 0-0
Engeland - Polen 0-2
Japan - Costa Rica 1-1

1. Polen 7
2. Engeland 4
3. Costa Rica 3
4. Japan 1

Brazilie - Zweden 3-0
Zwitserland - Saoedi-Arabie 5-0
Brazilie - Saoedi-Arabie 1-0
Zweden - Zwitserland 0-2
Zwitserland - Brazilie 0-1
Saoedi-Arabie - Zweden 1-0

1. Brazilie 9
2. Zwitserland 6
3. Saoedi-Arabie 3
4. Zweden 0

Kroatie - Egypte 0-1
Spanje - Tunesie 2-0
Denemarken - IJsland 1-2 (n.v.)
Polen - Zwitserland 1-1 (4-2 na penalties)
Duitsland - Senegal 1-0
Mexico - Iran 0-1
Peru - Colombia 2-0
Brazilie - Engeland 1-0

Egypte - Spanje 0-2
IJsland - Polen 1-1 (2-4 na penalties)
Duitsland - Iran 3-0
Peru - Brazilie 0-2

Spanje - Polen 0-1 (n.v.)
Duitsland - Brazilie 1-3

WK-finale
Polen - Brazilie 0-2

Strijd voor de derde plaats
Spanje - Duitsland 2-0
 

DeletedUser73016

Guest
Ik denk trouwens dat we morgen zullen loten tegen Peru, IJsland en Marokko, en het is heel erg grappig, maar ik heb die loting al een paar keer gedaan. En het zijn VOORTDUREND dezelfde landen die steeds terugkeren. Nu weeral zeg. Wel de eerste keer dat ik het doe met Zweden in. Ik verwacht trouwens heel veel van Peru. Peru zal volgens mij de wereld verbazen. Polen mits een goede loting gaat zeer ver komen. En op misschien Panama en Saoedi-Arabie na zijn er geen zwakke teams op een WK meer zoals vroeger.

De reden waarom ik weinig van Belgie verwacht is - omdat we zeker met zo een groep - tactisch overklast worden door Peru en IJsland. Twee teams waar ik zo goed als zeker van weet dat we daar geen antwoord op zullen vinden. IJsland is misschien wel het team dat Belgie het minst graag van al zal tegenkomen. En Peru zal een zeer hecht team hebben, met kwaliteiten en passie, en de wereld verbazen, en mogelijk zelfs landen als Duitsland uitschakelen. Ik zie ook geen team aan het werk in Belgie, en het gaat er ook veel te gemakzuchtig. Eden Hazard is niet de speler die een team op sleeptouw kan nemen. Hetzelfde geldt voor de schuchtere Kevin De Bruyne die zijn topvorm bij de Belgen niet terug kan vinden. Kompany is dat bijvoorbeeld wel, maar we weten allemaal dat die toch geblesseerd zal zijn. Lukaku vind ik een topspits, maar toch vind ik dat we weinig aanspeelpunten hebben voorin, en dat doet me een beetje denken aan de tijd van Emile Mpenza en Wesley Sonck waar we ook heel erg leunden op die spitsen. Bovendien is onze verdediging zwak en uiterst kwetsbaar, en worden we met drie verdedigers belachelijk gemaakt. Kijk naar hoe Mexico voortdurend diepteballen smeet (beetje in de lucht) op de flanken om ons gebrek aan backs uit te buiten. En in die coach Roberto Martinez zie ik het toch echt niet. Weinig vooruitgang gezien. Hetzelfde geldt voor Frankrijk, waarvan ik ook niet veel verwacht (max. kwartfinale). Van Argentinie verwacht ik ook niet veel, dat vlot daar al helemaal niet, en als je dat team aan het werk ziet, zou je nooit denken dat het een topteam is. En zonder Messi hadden ze zich niet eens geplaatst (waar Brazilie die groep domineerde). Portugal kan wel ver komen, maar hier in dit scenario dus niet, en lijkt mij een beetje wisselvallig (dat waren ze ook op het WK en ze wonnen...). Duitsland zal goed, zeer goed zijn, maar geen wereldkampioen worden. Volgens mij wordt dit er eentje voor Brazilie, en als het Brazilie niet wordt, dan zou het wel Polen of Peru kunnen worden (al lijkt Polen gewoon iets voor op het podium, maar Peru kan volgens mij echt wereldkampioen worden).

Van Engeland en Spanje verwacht ik ook niet overdreven veel, maar bij dat eerste land is dat wel traditie, en Spanje zal wel in de kwartfinale geraken, en dan tegen een Duitsland, een Peru of een Brazilie uitkomen. Of een Frankrijk in de 1/8ste finale. Zwitserland kan het ook zeer goed doen, maar komt volgens mij dat tikkeltje te kort. Iran, Mexico, Australie en Tunesie hebben tactisch goede teams. Egypte heeft Salah. Colombia is een vraagteken maar kan het ook goed doen, maar die had ik eigenlijk getipt in 2014... .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78666

Guest
Kunnen wij dit topic vermijden, tot in 2020. Het is lichtelijk gevoelig voor mij:(
 

DeletedUser73016

Guest
wij belgen hebben van 2002 tot 2014 nooit op een groot toernooi meegedaan. Nederland heeft al twee keer de finale op het WK gespeeld, één keer Europees kampioen geworden, en in 2014 zijn ze derde geworden. In bijna elke sport doen de Nederlanders het beter dan wij. We hebben wel een tijdje Henin en Clijsters gehad, en hebben nu Nafi Thiam, David Goffin en Nina Derwael (nog maar 17 jaar!), en we hebben ook mister Davis Cup Steve Darcis :p. En bij hockeymannen zijn we bij de wereldtop kunnen aansluiten bij de mannen op korte tijd (Nederland zijn de beste dacht ik? Australie ook goed), en ook de vrouwen gaan erop vooruit bij hockey (maar die lopen in elke sport quasi een beetje achter op de mannen, en Nederland moet de meeste vrouwen die aan topsport doen hebben qua ratio en op het laatste wk heeft Nederland me enorm verrast. Ik had gedacht dat ze er snel uit gingen liggen, doordat ze een slechte generatie begonnen te krijgen (ja uiteindelijk was het wel het laatste toernooi waar ze aanwezig op zouden zijn... Dumoulin heeft de Giro ook gewonnen. Jullie hebben Daphne Schippers. Marianne Vos en al die topvrouwenwielrenners (van vleuten, blaak, ...) Jullie hebben zo een toppers eigenlijk.
 
Reactiescore
1.729
Ik ook. Maar ik ga ook een keer naar Duitsland toe. Lekker dichtbij 10 minuten met de auto en ik ben in deutschland
 
Reactiescore
1.019
en belgen, tevreden over de loting? engeland en de rest moet je kunnen hebben toch?
 

DeletedUser

Guest
Succes Belgen, ik zal nu toch echt weinig WK kijken ben ik bang voor maar sta wel een beetje voor de belgen denk ik.
 
Reactiescore
976
Lekkere loting, kon niet beter. Laat Brazilië of Duitsland maar komen in de kwartfinale.
 

DeletedUser78666

Guest
Goh TLF hoorde het weer in een chat, dat moet mega betrouwbaar zijn :D
 
Bovenaan