voor de handelaren

DeletedUser

Guest
bij transport overzicht (premium):

- per grondstof totale hoeveelheid onderweg (aankomend)
- per dorp een overzichtje hoeveel grondstoffen er per type onderweg zijn
- evt. voorraadschuur dingus berekenen inc. onderweg zijnde transporten (die bekend zijn?

vooral het 1e lijkt me heel handig ik doe nogal veel zaken en er is geen wijs uit te worden of ik nou 200k leem of ijzer teveel heb of meer hout mot verkopuh.

ook het aantal handelaren is te laag wat je krijgt bij marktplaats lvl 25 kan dat niet naar 30 net als opslag en productie?

ik speel tot nu toe alleen wereld 2, ben wel in wereld 4 begonnen maar irriteer me eraan dat ik nu in excel van alles moet uithalen en schuiven per grondstof type vooral als mensen eenheden van 1000 los 50 keer aankopen (ipv 50 in te vullen). maar zoiezo per grondstoftype apart zichtbaar maken zou een hoop schelen dan kan ik het zo copy paste in excel en totaal berekenen.

heb al 3 keer gehad dat me voorraad vol was omdat ik me verslapen had ofzo of er ineens iemand voor de deur stond en ik niet snel genoeg muntjes sloeg
 

DeletedUser2546

Guest
ik moet eerlijk bekennen dat het idee wel goed is.
maar maakt het misschien te makkelijk.

ik zelf maak altijd mijn grondstoffen op voordat ik ga slapen (e.v.t. schop ik alles naar 1 dorp om het echt op te kunnen maken) en dat is tot nu toe eigenlijk nooit mis gegaan..
 
Bovenaan