Voor de Alzheimer helemaal toe kan slagen: hier zijn de eindejaarsvragen!

DeletedUser21830

Guest
Je bedoelt zeker bierliefhebbers (qua dorst), dan geeft ik je gelijk gelijk. ;)
 

DeletedUser58575

Guest
no offence dude maar dit slaagt op de enige originele bierkenner van w14 ;)......idd ikzelf :D

Volgens mij is de vraag gewoon wie je favoriete forumposter was van het afgelopen jaar (en is dat inderdaad vergeleken met jou:p) en staat er mijn afkorting TLD. Of vergis ik me nu en ben ik een beetje mijn eigen ego aan het strelen? Nee toch? Dat staat er toch he? :p
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij is de vraag gewoon wie je favoriete forumposter was van het afgelopen jaar (en is dat inderdaad vergeleken met jou:p) en staat er mijn afkorting TLD. Of vergis ik me nu en ben ik een beetje mijn eigen ego aan het strelen? Nee toch? Dat staat er toch he? :p

De beer is in de honingpot gevallen denk ik. :p
 

DeletedUser

Guest
ik dan ook maar is he :p


Awards spelers:
1. Een award speciaal voor mensen zoals S1simon: wie was de topper van 2011?
watereyes :)
2. Wie ontpopte zich tot meesterbrein op gebied van inzicht in het spel?
allemaal wat, maar meesterbrein, hmm, Lord dan maar :p
3. Zij die zich anders tekort gedaan voelen, ook voor jullie een award: Wie was de faalhaas van 2011?
Teva --'
4. Een AF zonder favoriete AF poster is als Eric zonder bier! Wie was de held op het algemeen forum?
mr grizlyyyyyyy :p
5. Aanvallers van de dag, bashpuntjes geilen, wie deed dat het beste dit jaar?
euhm .. virus, renh .. zuiden beetje tegen Rofl aan :) ik zal zeggen, geheel grego :D
6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
lord :D anoewel dat spekky ook wel een aardig wat kan stacken
7. Geen TW zonder rots in de branding. Wie was dat dit jaar?
watereyes <3
8. Alleen raak je nergens op tw. Wie hielp je het meeste dit jaar?
watereyes, lord, perf, the omen .. och, en de rest die dicht bij mij ligt xd
9. Een jaar vol hoogtepunten dieptepunten en andere punten, vele mijlpalen en deipalen, maar wat was toch de grootste?
Ik mis men buurtjes van notaf naast me :( die barbs zijn afgezaagd, kom is terug :p
10. Geen jaar zonder stoppers, wie MOET terugkomen?(Of wie mag oprotten)
is goed zo, al mag onze lieve shynra altijd terug (a)
11. 2012, het laatste jaar van onze aardbol(volgens de maya's toch), als we wob mogen geloven misschien gebeurt dit misschien dit jaar. Zal 2013 beslissing brengen over W14?
kdenk het niet, maa rje weet nooit ..
12. 31/12/2013, de nummers 1, 2 en 3 graag
beetje realistisch blijven
1: nimue
2:s1simon
3: watereyes/virus

Awards stammen

1. Eigendunk stinkt: Welke stam is gewoon top? (klein addertje onder het gras: je mag je eigen stam niet nomineren)
euhmmm, dei dan zeker, als je grego niet mag zeggen ;(
2. Op gebied van oorlog: welke stam heeft het meeste verrast?
Psy, was niet echt een topjaar --'
3. Voor zij die toch met een positieve noot willen eindigen: Welke stam faaaaaalde dit jaar?
Teva :eek:
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
grego :D altijd eigen stam beetje in de bloemetjes zetten
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
Lord, Ineke, Nick en Ericjeee(grizly, omdat ie zo een toffe gozert is :p )
6. Ik weet dat ik vorig jaar dezelfde kutvraag heb gesteld: wie staat er 31/12/2013 op de nummers 1, 2 en 3?
1 grego
2 Dei
3 ROFL
 

DeletedUser64408

Guest
ik dan ook maar is he :p


Awards spelers:

6. Snipen of stacken, het is allemaal een kunst! Wie deed het het beste dit jaar?
lord :D anoewel dat spekky ook wel een aardig wat kan stacken


9. Een jaar vol hoogtepunten dieptepunten en andere punten, vele mijlpalen en deipalen, maar wat was toch de grootste?
Ik mis men buurtjes van notaf naast me :( die barbs zijn afgezaagd, kom is terug :p

Kzal er maar een bedankje van maken, ook al heb ik heel bescheiden gedefft toen:eek:
Al heb ik aan jullie kant grotere stackers gezien :p

En de notafjes zijn er nog steeds hoor, enkel ergens anders te vinden ^^ Er is er zelfs nog eentje terug gekomen na zijn stop toen we met notaf. stopte:cool:
 

DeletedUser

Guest
dan nog, niet als buurtje van mij he :(
en toen liepen al onze clears dood :D
en jullie noemen ons stackers :eek:
ok, ik moet toegeven, die mass op jou, was wel wat slecht gedaan :p
 

DeletedUser64408

Guest
dan nog, niet als buurtje van mij he :(
en toen liepen al onze clears dood :D
en jullie noemen ons stackers :eek:
ok, ik moet toegeven, die mass op jou, was wel wat slecht gedaan :p

Over een tijdje wil ik best jou buurman zijn hoor :p
En jaa, stackertjes :p al lijkt me dat wel logisch want je gaat niet zomaar alles blindelings dodgen gok ik:eek:
 

DeletedUser

Guest
5. Geen stam zonder stamleden, geen stamleden zonder een team dat achter de schermen de boel mee regelt. Als je een droomteam van stamleiders mag samenstellen(max 4 mensen). Wie gaan het dan zijn?
Lord, Ineke, Nick en Ericjeee(grizly, omdat ie zo een toffe gozert is )


lol thx maatke :)
 

DeletedUser

Guest
hehe, dan moeten wij overeenkomen :eek: maar dat mag geen probleem zijn :D ik wil niet vechten met jou over dat speciaal lijstje, lieve ex-buurtje (a)
 
Bovenaan