Voodoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60709

Guest
Hallo Tw'ers!!

Ik hoop dat iedereen het al een beetje naar zijn zin heeft op w40!
Ik kom de stam Voodoo voorstellen :)

Wie zijn wij?

Wij zijn Voodoo. Voodoo is een Elite stam bestaande uit Barry1389 en Japolon.
Graag zouden wij in deze wereld onze kleine maar ervaren stam laten bloeien. Dit gaan we doen door puur onszelf te blijven en niet mee te lopen met de rest. Onze stamfilosofie lijkt een beetje op die van de oude spartanen. Vecht voor je leven en je land.

De spelers van Voodoo komen uit verschillende werelden. Zo hebben wij wereld 12 bespeeld, maar ook wereld 22 en 23. Alle werelden hebben we met heel veel plezier gespeeld en natuurlijk hopen we dat w40 alleen maar leuker word.
We zijn opzoek naar uitdagingen en ik denk dat de compactheid van w40 dat zeker bevordert.

Wat komen wij doen?

In principe komen we net als alle andere gewoon proberen zoveel mogelijk macht te vergaren en langzaam maar zeker steeds groter te worden.
Aanvallend gezien gaan we gewoon knalle op deze wereld. Tribalwars blijft wat dat betreft een oorlogsspel. Wat we wel doen is de realiteit van tribalwars scheidden. Dus mochten we iemand aanvallen is dit zeker niet persoonlijk bedoelt. Een vijand op tw kan evengoed een vriend in het echt zijn.

Hoe gaan we dat doen?

Deze "droom" gaan we realiseren door te blijven vechten voor onze plek.

Qua beleid zijn wij 100% TEGEN bot-gebruikers en mochten we deze opmerken bij ook maar iemand op de wereld, kan die het schudden met zn acc. Naast dit beleid zien wij ook iedereen als een gelijke. Mocht iemand ooit om hulp vragen zullen wij diegene altijd helpen. Voor ons bestaan er geen noobs, das totaal uit de boze. Voor ons geld dat iedereen een kans moet krijgen het spel te begrijpen en goed te kunnen bespelen. Durf te vragen, das onwijs belangrijk in dit spel.

Verder proberen we zo rechtvaardig mogelijk te spelen. Dit door o.a. het leveren van hulp tegen backstabbers en spionnen die in de beginfase vieze spelletjes zullen spelen.

Binnen de stam zijn we een grote eenheid en dit zullen we ook zeker tot het einde van de wereld blijven. Leidinggevend gezien werken we goed samen door veel te communiceren, plannen en te brainstormen met zn allen.

Afsluiter :edelman:

Tis een kort verhaal maar ik hoop toch dat jullie een beetje een beeld van ons hebben gekregen. Mochten er vragen zijn, zijn deze natuurlijk altijd welkom.
Barry1389 is het acc dat jullie ingame kunnen aanspreken. Ook voor vragen omtrent het leren van extra vaardigheden.

Bedankt voor het lezen en maak w40 tot een topwereld!
Veel speelplezier!

Barry1389
- Nick, Eli, Kayra
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan