Voodoo vs Mori & 2Dw4U

DeletedUser

Guest
Ach, ookal weten we allemaal dat Nederlanders vaak de intentie hebben om Belgen "Dom" te noemen. Simpelweg vanwege hun mooier taalgebruik en woordenschat. Woordenschat betwijfel ik, hoewel...

Hier ze je ookal weer de betrouwbaarheid van de bron :eek:
 

DeletedUser60709

Guest
Re: Voodoo vs Mori & 2Dw4U

tja dit gaat over het hogere onderwijs, ik heb et nu over het middelbare onderwijs.

persoonlijk vind ik juist dat een specifieke opleiding beter is dan een algemene
middelbare scholen zijn voor de algemene kennis, hierna vind ik dat je je moet richten op een bepaalde sector.

en nog een ding?
hoe betrouwbaar is zown forum?
want ik zie nergens bronverwijzingen.

Cito houd onder een andere naam een globale index bij over het onderwijs niveau :p
eigelijk moet je die even weten te vinden
 

DeletedUser59641

Guest
3qfkkz.jpg


Ik ben het eens met Peter Griffin ^
 
Reactiescore
3.583
Topic kan weg.

De oorlog tussen Woody Weaners (opgeheven) en Voodoo Children is beëindigd.

Voodoo wint de oorlog.
Wat niet wil zeggen dat wij stoppen met aanvallen.
 

DeletedUser

Guest
Ten 1e, Hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning Voodoo.
Jullie hebben laten zien dat jullie wel degelijk spelers zijn die jullie plek op deze wereld waardig zijn.
In tegenstelling tot sommige andere.

Ik stop ermee, in mijn periode van examens is er niet naar behoren gedeffed op QI.
Omdat te compenseren zou Mori wel ff een massa sturen om die "noobjes" van Voodoo te ownen.
De leiding maakt een plan, waarbij +/- 5k clears over 2 weken verspreid aankomen, Resultaat: 50m OD voor Voodoo, 5m ODA voor Mori.
Toen besefte de Mori leiding dat we niet zomaar ff van Voodoo gingen winnen, en scheten ze in hun broek.
Kom laten we QI opgeven, en Tim op een ander acc zetten, kom we laten QI 500 dorpen afgeven etc.
Ik ben niet het soort spelers die zijn account "afgeven".
Toen bleek dat ik dat niet wou, gaven ze me op. Trokken ze os terug etc, zonder even een Pm'tje met hoe of wat te geven.
Solo mijn account deffen gaat veel te veel tijd kosten, al dan niet of het niet haalbaar is.
Daarom wens ik Vooodoo veel plezier met mijn dorpen en Drunk gefeliciteerd met de overwinning.
Want zodra jullie 10 dorpen van een frontspeler veroverd hebben zullen jullie leuke aanbiedingen krijgen.

Ciao, Tim.
Bedankt, voor de leuke tijd op w23.

Ps. Bedankt aan de Mori leden die me wel bleven steunen.
 

DeletedUser60709

Guest
hey tim,

ik wil nog even kwijt dat ik je hartelijk dank voor het gevecht dat we hebben gehad.. je was zeker wel een waardige speler... je deffte uitstekend; snipen taggen dotchen je deed het echt nonstop door, denk dat veel andere spelers dit niet zolang hadden volgehouden...
bedankt voor het gevecht en doe erg je best in real..

~kayra~
voodoo
 

DeletedUser

Guest
hey tim,

ik wil nog even kwijt dat ik je hartelijk dank voor het gevecht dat we hebben gehad.. je was zeker wel een waardige speler... je deffte uitstekend; snipen taggen dotchen je deed het echt nonstop door, denk dat veel andere spelers dit niet zolang hadden volgehouden...
bedankt voor het gevecht en doe erg je best in real..

~kayra~
voodoo

Bedankt voor het compliment,

Maar het is ook sowieso een faal van mij, ik wist dat toen ik richting mori ging dat ik me eigen bootjes zou moeten doppen. Ik wist toen ook dat ik daar geen tijd voor had/wou maken. Dus indirect me eigen schuld.

En over lang volhouden, ik heb het amper een maandje volgehouden, dat is echt droevig. Mja met een beetje normale stam heb je meer dan 1 speler die deftig kan vv'en/er tijd voor heeft. Jammer dat dat in Mori niet het geval was.
 

DeletedUser60709

Guest
tja twas een maandje.. maar et was wel een maandje waarin aardig wat vroege ochtenden voorbij zijn gekomen.
het was leuk en daar draait het om.. tw speel je voor je plezier en het moet geen last gaan worden..

~kayra~
 

DeletedUser60292

Guest
Vond het leuk om een maandje oorlogje te mogen spelen, had wel wat meer tegenaanvallen verwacht maarjah je had nu eenmaal examens en rl gaat natuurlijk voor (wist pas op het einde dat je die hele tijd in examens zat:p).

Je kan zeer goed deffen en hebt mooi werk geleverd, vind het ook spijtig dat je gaat stoppen.
 

DeletedUser

Guest
Triest om te zien hoe het verleden zich herhaald in mori.
Gebeurt precies hetzelfde als met bertannie
 

DeletedUser51666

Guest
Vind het ook triest. Ik kan nu in protest gaan maar dat haalt niks uit. Ik vind het spijtig jou te verliezen. Moet zeggen dat Sietse en Martijn er toch nog vv opgedaan hebben. Net zoals master grumpy en immortal. Ik ook wel even eens maar dan moest ik ongetimt treintje snipen of was alles al gdn. Tim ol hoop dat het je goed gaat en zal je niet vergeten.
 

DeletedUser

Guest
Vind het ook triest. Ik kan nu in protest gaan maar dat haalt niks uit. Ik vind het spijtig jou te verliezen. Moet zeggen dat Sietse en Martijn er toch nog vv opgedaan hebben. Net zoals master grumpy en immortal. Ik ook wel even eens maar dan moest ik ongetimt treintje snipen of was alles al gdn. Tim ol hoop dat het je goed gaat en zal je niet vergeten.

Opvallend dat heel mori weer zwijgt.
Behalve michiel die gewoon durft te zeggen dat hij het triest vind.
 

DeletedUser

Guest
Ten 1e, Hartelijk gefeliciteerd met jullie overwinning Voodoo.
Jullie hebben laten zien dat jullie wel degelijk spelers zijn die jullie plek op deze wereld waardig zijn.
In tegenstelling tot sommige andere.

Ik stop ermee, in mijn periode van examens is er niet naar behoren gedeffed op QI.
Omdat te compenseren zou Mori wel ff een massa sturen om die "noobjes" van Voodoo te ownen.
De leiding maakt een plan, waarbij +/- 5k clears over 2 weken verspreid aankomen, Resultaat: 50m OD voor Voodoo, 5m ODA voor Mori.
Toen besefte de Mori leiding dat we niet zomaar ff van Voodoo gingen winnen, en scheten ze in hun broek.
Kom laten we QI opgeven, en Tim op een ander acc zetten, kom we laten QI 500 dorpen afgeven etc.
Ik ben niet het soort spelers die zijn account "afgeven".
Toen bleek dat ik dat niet wou, gaven ze me op. Trokken ze os terug etc, zonder even een Pm'tje met hoe of wat te geven.
Solo mijn account deffen gaat veel te veel tijd kosten, al dan niet of het niet haalbaar is.
Daarom wens ik Vooodoo veel plezier met mijn dorpen en Drunk gefeliciteerd met de overwinning.
Want zodra jullie 10 dorpen van een frontspeler veroverd hebben zullen jullie leuke aanbiedingen krijgen.

Ciao, Tim.
Bedankt, voor de leuke tijd op w23.

Ps. Bedankt aan de Mori leden die me wel bleven steunen.

Word tijd dat we nog eens praten op msn/skype ;)
 
Bovenaan