Volgorde van verzending bij een ms-wereld

DeletedUser75892

Guest
Beste tribalwarsers;

Ik had een nogal opmerkelijk fenomeen vastgesteld daarnet.

COF9QJz.png


Zoals je ziet liep de tweede aanval al voor ik de eerste aanval verzonden had. Ze komen op dezelfde seconde en milliseconde aan maar alsnog geldt hier niet de volgorde van verzending zoals op een secondewereld.
Mijn stamgenoten wisten me dit te vertellen dat dit in verband met lagg van de server technisch niet haalbaar is om te doen. Is dit de reden of schuilt er iets anders achter?

Met vriendelijke groeten
 

Deleted User - 24028

Guest
Dit klopt inderdaad. Als dit voorvalt dan wordt er door TW geen rekening gehouden met volgorde van versturen. Ik heb dit ooit gehad / uitgezocht / nagevraagd maar in mijn geval was het met een ondersteuning en een edel. Als ik me niet vergis stond in het overzicht (screen die jij toont) dat de OS er voor zou komen maar uiteindelijk als ze er aan kwamen kam die er achter of vice versa (niet meer zeker, is jaren en jaren geleden :p). Maw het overzicht dat je te zien krijgt kan je eigenlijk niet vertrouwen en het is gewoon afwachten / geluk hebben. Vanuit een technisch standpunt denk ik dat bij de afhandeling van bevelen (de moment dus dat rapportjes gegenereerd worden) eerst de aanvallen worden gedaan en dan de OS of vice versa. Maar hoe het dan zit met 2 aanvallen weet ik ook niet, vanuit een technisch oogpunt zou het raar zijn als die op een andere manier worden behandeld dan dat ze hier in de tabel getoond worden.

Op de vraag of deze bug (want dat is het eigenlijk) gefixt kon worden en de logica van eerst verstuurd / eerst aankomen kon gehanteerd worden was het antwoord: Dit komt zo weinig voor dat het de moeite niet is om aanpassingen door te voeren, we gaan dit dus ook niet doen. Mijn mening daarover is simpelweg, doe het dan ineens goed dan moet je later niet meer aanpassen :D Maar het zou me dus verbazen als ze daar nog iets aan veranderd hebben.

Normaal zeg ik veel succes, maar in dit geval is veel geluk beter passend ;)
 
Reactiescore
660
Mooi en duidelijk antwoord Warre.
 

DeletedUser75892

Guest
Bedankt voor het antwoord Warre! Veel geluk heb ik niet nodig, ik heb het geannuleerd omdat ik niet wist wat het zou geven, edels zijn duur hé :D

Indien bevelen in een bepaalde volgorde worden afgewerkt volgens aard: ondersteuning, aanval is het misschien mogelijk voor het TW-team dit even door te geven. Dat zou voor jou probleem in het verleden een oplossing kunnen zijn.
Voor mijn probleem is het dan inderdaad telkens in onzekerheid zitten wachten wat natuurlijk vervelend kan zijn als het essentieel is dat de clear voor de edel komt.

Maargoed dan is het duidelijk dat ik niet meer zo goed moet timen in de toekomst ;)
 
Bovenaan