Volgorde Uitnodigingen

DeletedUser

Guest
he ik ben recruiter omdat de echte stamleiding het te druk heeft om te uitnodigen dus ik nog alleen uit dus is een slecht idee om het alleen toonbaa te maken voor baronnen en duke's maar de rest is goed:D ;) :D
 

DeletedUser

Guest
Het idee van iemand uitnodigen is dat je er vanuit gaat dat hij je tribe joined. De uitnodiging zal er dus zo lang niet staan. Het doelloos zenden heeft vaak geen zin en misschien is dat dan ook de onderliggende gedachte om ze niet op datum/tijd te ordenen.

Het komt inderdaad de overzichtelijkheid niet ten goede maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat er een hele waslijst staat ;).
 

DeletedUser

Guest
Het komt inderdaad de overzichtelijkheid niet ten goede maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat er een hele waslijst staat ;).
niet veralgemenen hoor, ik weet van stammen die tot het oneindige willen uitbreiden:( ...:D
 
Reactiescore
276
Hoe worden de uitnodigingen nu gesorteerd (als ze überhaupt gesorteerd worden)?
 

DeletedUser

Guest
niet veralgemenen hoor, ik weet van stammen die tot het oneindige willen uitbreiden:( ...:D

Ik denk inderdaad dat de meeste stammen niet met uitnodigingen moeten strooien,maar iemand daadwerkelijk moet benaderen.Van de weet ik hoeveel uitnodigingen die ik gehad heb waren er maar 3 vergezeld van een begeleidend briefje.
 
Reactiescore
276
Ik ken trouwens genoeg stammen (Vooral op de .net versie, maar ook hier) die misschien wel 100 uitnodigingen per week afvuren. Dan is het voor hen toch wel handig om een beetje geörganiseerd hun uitnodigigen bij te kunnen houden
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dit wel een goed idee, dan kan je ook zien een beetje wanneer ze gestuurd zijn want nu is het een beetje verwarrend :s
 
Bovenaan