[Ingevoerd] Voicechat op TW Discord

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 28 90,3%
  • Neen

    Stemmen: 3 9,7%

  • Totaal aantal stemmers
    31
Reactiescore
421
Hoi allemaal,

Verschillende mensen hebben via verschillende kanalen hun interesse kenbaar gemaakt om via de TW Discord te voicechatten. Dit is een vrij eenvoudige functionaliteit die Discord standaard biedt.

Is dit misschien een leuk idee om vanuit TW aan te bieden om het communitygevoel verder te versterken?

Groetjes,

een niet dubieuze naam
 
Reactiescore
561
Ik ben voorstander. Lijkt me goed om het groepsgevoel aan te wakkeren. Dit zal er ook voor zorgen dat er een pak minder gespammed wordt.
 
Reactiescore
1.777
topidee dan kunnen we weerwolven via VOICESJET en dan moet ik niet meer doen alsof ik heel het topieks gelezen heb?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.160
Wellicht zelfs een among uske
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Zij die nee stemmen, willen de wereld echt zien branden. Er zijn geen nadelen aan verbonden voor hen, maar toch zijn ze zo zuur dat ze andere mensen geen voicesjet gunnen?
 
Reactiescore
1.139
Zij die nee stemmen, willen de wereld echt zien branden. Er zijn geen nadelen aan verbonden voor hen, maar toch zijn ze zo zuur dat ze andere mensen geen voicesjet gunnen?

Haha ja precies wat ik dacht hoe kun je hier nou nee op stemmen tis ja of negeer het lekker als het niet voor jouw is merk je niks van.
 
Bovenaan