Voetbal

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
allez allez allez
 
Reactiescore
3.536
Mij maakt het weinig uit ze. Niemand gelooft dat België WK kon winnen. Tzit niet goed in de groep, als ze eruit gaan is het maar zo.

De Ronaldo fan in mij support voor Portugal.
 
Reactiescore
3.536
Denk je dat België kans maakt tegen het altijd sterke Kroatië ?

Kans wel maar deze is klein. Als ze opeens als een team kunnen spelen kunnen ze zomaar gaan winnen, Belgie heeft betere spelers. Maar gaan die spelers uit vorm ineens goed spelen als een team? Eerder onwaarschijnlijk maar ik heb al gekkere dingen gezien in het voetbal.

Daartegenover staat een land met spelers die bereid zijn te sterven, we gaan het zien.
 
Reactiescore
3.536
Nu ook al mot onderling, België gaat eruit vliegen Jannes

Ni alles geloven wat je leest. Die Fransen stoken altijd.



3 mogelijk scenario's:

1: Belgie verzaakt wederom en moeten met het hoofd omlaag het toernooi verlaten.

2: Belgie speelt een goeie match maar het voldoet niet om door te gaan, maar we verlaten het toernooi met een positieve noot.

3: Belgie stunt, speelt sterke match en gaat door naar de 8ste finales!!!


Lets hope for 3 :x
 
Reactiescore
80
Wordt 1-1 vanmiddag en dan gaan Marokko en Kroatië door.
 
Reactiescore
1.699
Spannende dag voor jullie vandaag. Ik wens de Belgen succes maar ik denk dat ze het gaan afleggen tegen Kroatië.
 
Reactiescore
487
Ik hoop op een gelijkspel, en dan canada Marokko vernederd, voordat al die Marokkanen nog 4x al de steden lopen te vernielen
 
Reactiescore
1.699
Ni alles geloven wat je leest. Die Fransen stoken altijd.



3 mogelijk scenario's:

1: Belgie verzaakt wederom en moeten met het hoofd omlaag het toernooi verlaten.

2: Belgie speelt een goeie match maar het voldoet niet om door te gaan, maar we verlaten het toernooi met een positieve noot.

3: Belgie stunt, speelt sterke match en gaat door naar de 8ste finales!!!


Lets hope for 3 :x

1.
 
Reactiescore
1.238
Ik vind de kritiek op de verdediging overdreven. Het is geen top dat is duidelijk maar wel voldoende, vaak als het team niet goed draait komt alles neer op je verdediging en dan ziet het er lullig uit. Jaar geleden in final 4 speelde we Frankrijk nog weg met Mbappe erbij het is dat Tielemans alle ballen ging inleveren en penalty's cadeau deed dat we van 2-0 voor niks aan de hand nog verloren in de laatste minuut met 2-3. Toen ook Lukaku nog 1 min daarvoor de 3-2 had gemaakt maar een mm buitenspel stond. Verdediging had toen ook weinig moeite met Mbappe in die wedstrijd en je komt wss maar 1x een Mbappe of Vinicius tegen.

Op EK gingen we er ook niet uit door trage/oude verdediging maar wederom Tielemans die geen druk zette tegen Insigne zijn afstandsschot, Jan besloot 3 man te dribbelen rond de 16 meter ipv het stadion uit te trappen en je hebt 2 lompe goals tegen. Niks met trage oude verdedigers te maken. Gewoon 2 domme momenten.

Tegen Denamerken in de groepsfase besloot laatste man Denayer was het geloof ik de bal recht in de voeten van de tegenstander te geven waardoor een tegengoal kwam. Denk dat we 3 goals tegen kregen dat EK en 3x niks met oude/trage verdedigers te maken. Vervolgens tegen Italie speel je ook met 9 man, Hazard was niet fit, KDB speelde met inspuitingen na de aanslagen van Portugal eerder. Tielemans had dramatisch niveau heel EK lang.

Als Martinez gewoon alleen fitte spelers opstelt en onze topspelers zoals KDB raken niet geblesseerd waarop ze op 50% moeten spelen zal Belgie ver raken. Gewoon Trossard basis op Hazard zijn plek en Doku 30 min laten knallen elke wedstrijd, dat lijkt me ideaal atm. Hopelijk raakt Lukaku nog fit dan.

En echt insane zonde Lavia blessure kreeg net voor interland break met zijn grote vorm, had hem graag eens Witsel zien vervangen, denk dat hij Lavia niet gaat laten debuteren op het WK tenkoste van Witsel, maar hij zal wel meegaan als concurrent.



I know het niet NL zijn sterkste opstelling was, evenmin was dit het geval voor Belgie? Batshuayi is niet veel beter dan Janssen en met Hazard hebben we lang met een man minder op het veld gespeeld.
Oei
 
Bovenaan