Voetbal

Reactiescore
1.770
:redface: :redface:
reden dat we geen toernooi winnen is nét omdat we nooit vriendschappelijke wedstrijden speelden tegen topploegen,
en altijd maar weer tegen mediocre landjes onze ranking boosten zodat we zeker eerst zouden blijven staan.

Ga aub niet verkondigen dat de duivels iets bereikt hebben, je maakt ons belgen belachelijk
ze hebben weldegelijk iets bereikt maar nooit hun potentieel ten volle benut
 
Reactiescore
3.536
:redface: :redface:
reden dat we geen toernooi winnen is nét omdat we nooit vriendschappelijke wedstrijden speelden tegen topploegen,
en altijd maar weer tegen mediocre landjes onze ranking boosten zodat we zeker eerst zouden blijven staan.

Ga aub niet verkondigen dat de duivels iets bereikt hebben, je maakt ons belgen belachelijk

Dat is dus wat de standaard gemiddelde Belg altijd antwoord, andere landen spelen tegen evenveel zwakke en toplanden. Wij hebben oefenmatchen gehad onder Martinez tegen Spanje, NL, Portugal enzo. Ik tel matchen in de nations league niet mee.

Je krijgt overigens minder met een overwinning tegen een zwak land, dus in dat opzicht is het niet eens een voordeel. Dat Belgie 3-4 jaar nummer 1 van de wereld stond is niet omdat we keer tegen een zwak land een oefenmatch speelde maar omdat Belgie het 'enige' land is dat in de laatste 4 grote toernooien, 2014, 2016, 2018 en 2020 minstens de kwartfinale bereikt heeft van alle landen in de wereld. Wij hebben het meest constant gepresteerd en hebben daar onze ranking aan te danken. Dat vind ik best een aardig goede prestatie.
 
Reactiescore
545
Dat is dus wat de standaard gemiddelde Belg altijd antwoord, andere landen spelen tegen evenveel zwakke en toplanden. Wij hebben oefenmatchen gehad onder Martinez tegen Spanje, NL, Portugal enzo. Ik tel matchen in de nations league niet mee.

Je krijgt overigens minder met een overwinning tegen een zwak land, dus in dat opzicht is het niet eens een voordeel. Dat Belgie 3-4 jaar nummer 1 van de wereld stond is niet omdat we keer tegen een zwak land een oefenmatch speelde maar omdat Belgie het 'enige' land is dat in de laatste 4 grote toernooien, 2014, 2016, 2018 en 2020 minstens de kwartfinale bereikt heeft van alle landen in de wereld. Wij hebben het meest constant gepresteerd en hebben daar onze ranking aan te danken. Dat vind ik best een aardig goede prestatie.
oneens,
in een wedstrijd is er maar één winnaar, de rest zijn losers,
bijna telt niet.
 
Reactiescore
2.365
Ik verkies toch het WK winnen boven 3-4j nummer 1 van de wereld zijn zonder prijzen, aangezien je ook 4 jaar wereldkampioen blijft. Geen idee hoe anderen daar tegenover staan?
 
Reactiescore
3.536
Ik win ook liever het WK.

Langs de andere kant zijn er meer wereldkampioenen geweest dan landen die onafgebroken 3 jaar lang nummer 1 stonden.

Ik denkt dat België of NL eerder WK worden dan dat ze hier in zullen slagen. Wil ermee gewoon duiden het wel een grootste prestatie is.
 
Reactiescore
1.449
Ik win ook liever het WK.

Langs de andere kant zijn er meer wereldkampioenen geweest dan landen die onafgebroken 3 jaar lang nummer 1 stonden.

Ik denkt dat België of NL eerder WK worden dan dat ze hier in zullen slagen. Wil ermee gewoon duiden het wel een grootste prestatie is.
Union stond ook heel lang 1ste, heel knap, win je niks mee.
 
Reactiescore
3.536
Union stond ook heel lang 1ste, heel knap, win je niks mee.

In competitie verband is eerste staan enkel goed als je kampioen word. Echter word er geen kampioen aangeduid op basis van FIFA ranking. Dus die vergelijking met Union gaat niet op omdat ze geen kampioen werden.
 
Reactiescore
1.449
In competitie verband is eerste staan enkel goed als je kampioen word. Echter word er geen kampioen aangeduid op basis van FIFA ranking. Dus die vergelijking met Union gaat niet op omdat ze geen kampioen werden.
Er wordt geen kampioen aangeduid omdat het niks waard is.
 
Reactiescore
545
jokersbrain,
je maakt het alleen maar sjananter voor jezelf.

belgie heeft niets klaargespeeld met een generatie die wel het potentieel had
 
Reactiescore
3.536
En ik blijf herhalen dat 3 jaar op de nummer 1 plaats en brons op een WK wat het hoogste ooit is voor België. Hele knappe presentaties zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
in vergelijking met andere belgische generaties was deze gouden, op wereldvlak was dit het niet

Overigens de schuld van martinez
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
FD8777BB-5D83-44CE-A3A0-44521F57D571.jpeg

Is dit een grap?
 
Reactiescore
1.770
oneens,
in een wedstrijd is er maar één winnaar, de rest zijn losers,
bijna telt niet.
wat bij een gelijkspel???!!!
jokersbrain,
je maakt het alleen maar sjananter voor jezelf.

belgie heeft niets klaargespeeld met een generatie die wel het potentieel had
Oneens. Ze haalden een medaille, dat was ons op de Olympische Spelen na nog nooit gelukt? Wat wel klopt is dat ze potentieel hadden voor meer!!
 
Bovenaan