Voetbal

Reactiescore
1.238
Ik stel voor om jokersbrain niet meer serieus te nemen als het over voetbal gaat. de beste man heeft zichzelf TE vaak belachelijk gemaakt als het op voetbal aankomt.
 
Reactiescore
3.541
Als je grealish geen spelmaker noemt kijk je ook geen PL lijkt me. De man is nog een grotere zwerver dan hazard en loopt zoals messi een beetje overal om het spel net te verdelen

Dat zijn spelmakers vanop de flanken. Ik heb het over pure middenvelders die een ploeg beter laten spelen.

En ja voor je kritiek geeft, Messi maakt een ploeg ook beter maar iedereen begrijpt toch wat ik bedoel.
 
Reactiescore
3.541
Jokersbrain is zo'n typische gast die denkt veel van voetbal te kennen omdat hij veel FIFA speelt. Op FIFA is Grealish een LW, maar in realiteit zwerft hij inderdaad vaak op de flanken maar infiltreert hij ook heel vaak vanuit het midden of stuurt hij lepe paasjes.

Ik speel nooit FIFA.
 
Reactiescore
3.541
Mooie post die volledig naast de kwestie is en bijgevolg mij volledig gelijk geeft. Bedankt daarvoor.

Het punt is gewoon dat Engeland een kaartenhuisje is dat volledig in elkaar zal zakken als ze een sterker team zullen tegenkomen omdat hun middenveld te zwak is.

We zullen zien hoe dat gaat lopen. Groepsfase zullen ze makkelijk doorkomen mag ook wel.
 
Reactiescore
1.577
Engeland zou zomaar kunnen stranden in de groepsfase. In een recent verleden eindigden ze nog derde in de Nations League-poule, achter Denemarken. Ik bedoel maar... Kroatië maar ook Tsjechië zijn geen makkelijke opponenten voor een overschatte ploeg als Engeland.
 
Reactiescore
1.777
tsjechië prima ploeg met name PATRICK SCHICK is een leuk spitske!!
 
Reactiescore
1.383
engeland heeft het vaak lastig gehad tegen een tsjechie en vooral kroatie inderdaad.... neemt niet weg dat ook de poule van de belgen erg lastig is. ik heb het gevoel dat hier telkens de aandacht vanaf wordt gehouden door dezen of genen maar kijk eerst naar jezelf is mijn oproep.
 
Reactiescore
3.541
Matige match tbh. Alsnog vrij makkelijk gewonnen door vooral fouten vanuit Rusland. Blij met minuten voor Eden die degelijk waren, Boyata was sterk vond ik. Zonde voor Castagne maar met Meunier zelfde niveau vervanger, Lukaku man van de match, Tielemans en Mertens matige partij.
 
Reactiescore
1.777
enige reden dat lukaku motm was is dat vanaken niet mocht invallen?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Castagne is wel beter dan meunier tho, al komt dat puur door de leeftijd denk ik. Boyata is voetballend zo vreselijk en mertens was weer eens waardeloos.
 
Bovenaan