Voetbal

Reactiescore
4
Kan iemand mij uitleggen waarom Vanheusden zelfs meetraint bij België?

Die jong is het hele seizoen geblesseerd geweest. Dan roep je toch eerder een Delaet, Kabasele of Engels op nee?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
290
Met het oog op de toekomst is Vanheusden de man voor centraal in de verdediging. Beetje ervaring en feeling krijgen met de nationale ploeg is dus mooi meegenomen op zijn leeftijd. Verder staat hij ook op de reservelijst he en zal het dus wellicht bij trainen blijven. Delaet heeft ondanks een fantastisch seizoen gewoon niet meer de leeftijd om nu nog bij de duivels te komen. Engels heeft geen enkele match gespeeld dit seizoen dus begrijpelijk waarom die volledig "vergeten" wordt. Kabasele heeft daarintegen wel redelijk wat matchen gespeeld maar is ook al 30 geworden...
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Kan iemand mij uitleggen waarom Vanheusden zelfs meetraint bij België?

Die jong is het hele seizoen geblesseerd geweest. Dan roep je toch eerder een Delaet, Kabasele of Engels op nee?
ik ben nu al even bezig met afwegen of dit een geweldige bait is of je effectief achterlijk bent
 
Reactiescore
3.576
iedereen klaar om KDB straks de Gouden Bal te zien winnen??

Dacht ik ook maar helaas. Kan trouwens iemand die Spaans kan Guardiola uitleggen dat je beste middenvelder in de spits zetten niet zo'n sterk idee is en dat uberhaupt een spits opstellen ook altijd een goed idee is als je goals wilt maken?

Ik vind echt dat Guardiola het weerin hoogsteigen persoon verneukt heeft.
 
Reactiescore
3.576
Wat dan wel weer heel interessant is dat Tuchel de 3de Duitse coach oprij is die een finale CL verliest en het jaar erop de CL finale wint. Jupp heynckes met Bayern finale verloren in 2012 en won hij in 2013. Klopp finale verloren met Liverpool en jaar erop gewonnen. Tuchel vorig jaar finale verloren met PSG en nu gewonnen met Chelsea, toeval?
 
Reactiescore
3.576
Stelling van de dag is Tuchel 10x of 100x een betere coach als Guardiola? Wie die man nog de beste trainer ooit of van de wereld noemt is toch ni goed bij zen hoofd xd Die man kan zen ploegen prachtig laten voetballen en daarbij is echt alles gezegd.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat inderdaad, maar KDB was ook helemaal niet goed in de wedstrijd. Vond city als geheel gewoon erg erbarmelijk spelen.
 
Reactiescore
19
Dat inderdaad, maar KDB was ook helemaal niet goed in de wedstrijd. Vond city als geheel gewoon erg erbarmelijk spelen.
Guardiola wil te vaak speciaal doen in zo'n wedstrijden lijkt me - had gewoon met Rodri of Fernandinho moeten starten.
Maar wie ben ik om de beste trainer ter wereld in twijfel te trekken :eek:
 
Reactiescore
1.525
vandaag jong nederland tegen jong frankrijk. met het keepersprobleem dat nederland heeft is het ongekend dat een kjell scherpen in deze vorm bij jong nederland onder de lat moet staan. die is veel beter dan alle drie de keepers samen die in de definitieve selectie van het échte elftal zitten. de boer out!
 
Bovenaan