Voetbal

Reactiescore
3.536
Teleurstellende finale uiteindelijk. Te weinig spanning zeker richting het einde.

PSG en vooral Mbappe hadden altijd moeten scoren in de eerste helft. Zichzelf de das om gedaan. 2de helft waren ze nergens meer ten koste van de wedstrijd helaas. Verdiende winnaar sws.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
Lol die coman doorliep dus de hele PSG jeugd
 
Reactiescore
1.770
For the sake of voetbal hoop ik het niet.

Hup bayern, hup duitsland. Jullie kennen de kortste route naar parijs.
Gerapporteerd wegens referentie naar een niet nader bepaalde oorlog mbt Duitsers en Fransen.
Na SIMON MIGNOLET de beste wel. Toch @simeco ?
niet overdrijven? Al staat hij zeker in top 10 beste keepers ter wereld op dit moment. Maar dan eerder plaats 7 of 8
Lol die coman doorliep dus de hele PSG jeugd
Ja
 
Reactiescore
545
Ik vond dat de wedstrijd toch ook genekt werd door de scheids.

Spel lag heel de tijd stil, als scheids gewoon in het begin van de match een paar kaarten had gegeven hadden de spelers wel wat beter nagedacht voordat ze bij elke aanval van de tegenstander er alles aan deden om al het tempo er uit te halen door middel van kleine foutjes.
Want inderdaad, wat een teleurstellende finale was me dat.
 
Reactiescore
941
Finale was teleurstellend qua aantal goals maar het voetbalniveau was wel heel hoog. Bayern speelde ook met een beetje meer zekerheid waardoor het minder kansen weggaf. PSG had zeker één van hun kansen in de eerste helft moeten benutten aangezien ze na de 60e minuut gewoon de energie niet meer hadden om nog veel te doen. Vooral bij Neymar was het volledig op.

Vooraf had ik gedacht dat het een doelpuntenfestijn ging worden met uiteindelijk een 5-2 voor Bayern maar helaas. Wel gewoon een terechte winnaar maar het had wel met wat meer glans mogen zijn. PSG kon niet meer en Bayern wou niet meer, daar leek het wel op.
 
Reactiescore
1.770
Finale was teleurstellend qua aantal goals maar het voetbalniveau was wel heel hoog. Bayern speelde ook met een beetje meer zekerheid waardoor het minder kansen weggaf. PSG had zeker één van hun kansen in de eerste helft moeten benutten aangezien ze na de 60e minuut gewoon de energie niet meer hadden om nog veel te doen. Vooral bij Neymar was het volledig op.
eens
 
Bovenaan