Voetbal

Reactiescore
1.690
ik weet nog wel het was ergens in maart en ajax moest tegen utrecht en az tegen feyenooit.
de retteketet az'ers riepen al van jaaa utrecht lastig voor ajax die verliezen ze.
ajax staat met rust al 5-0 voor op dit moment?

mvg terechte cl plaats
 
Reactiescore
534
ik weet nog wel het was ergens in maart en ajax moest tegen utrecht en az tegen feyenooit.
de retteketet az'ers riepen al van jaaa utrecht lastig voor ajax die verliezen ze.
ajax staat met rust al 5-0 voor op dit moment?

mvg terechte cl plaats

met rust 5-0 in een oefenpot lol, wees er blij mee?
 
Reactiescore
1.485
Bedankt voor de update.

Kompany als speler kon ook niet meer. Nog meer geblesseerd als Robben en als hij in het veld stond had die 10 minuten nodig om zijn lichaam te draaien.
Snap ook niet dat Anderlecht (en Juventus ook overigens) oud-spelers zonder ervaring als trainer aannemen. Laat die gasten eerst bewijzen dat ze geschikt zijn voor het vak.
 

DeletedUser40402

Guest
Bedankt voor de update.

Kompany als speler kon ook niet meer. Nog meer geblesseerd als Robben en als hij in het veld stond had die 10 minuten nodig om zijn lichaam te draaien.
Snap ook niet dat Anderlecht (en Juventus ook overigens) oud-spelers zonder ervaring als trainer aannemen. Laat die gasten eerst bewijzen dat ze geschikt zijn voor het vak.
In het geval van Anderlecht kan ik het wel begrijpen. Die ploeg is echt niet goed bezig en bij elk verlies zijn de supporters steeds luider aan het roepen. Nu met Kompany hebben ze echt wel een legende binnen gehaald die veel meer krediet zal krijgen dan elke andere trainer. Daarmee hebben ze dus ietwat tijd gekocht om het terug op de rails te krijgen.
 
Reactiescore
3.576
Bedankt voor de update.

Kompany als speler kon ook niet meer. Nog meer geblesseerd als Robben en als hij in het veld stond had die 10 minuten nodig om zijn lichaam te draaien.

Volledig niet mee eens, als hij speelde zag je na 10 seconden zijn wereldklasse, op het WK top prestatie toen ze hem ook al lang afgeschreven en daarna nog City kampioen gemaakt met een fenomenale goal. Had best nog een jaar verder kunnen doen maar het draait anders uit. Zelfs City wou hem dolgraag nog een jaar langer houden (wat elke CL jaar duidelijk is) maar hij koos voor Anderlecht. Nu kiest die wederom voor Anderlecht omdat het op de huidige manier niet meer werkte en zet hij zijn persoonlijke ambities als speler definitief weg zoals het EK met de rode duivels. Zonde dat door Corona hij dit niet mee zal maken.

Snap ook niet dat Anderlecht (en Juventus ook overigens) oud-spelers zonder ervaring als trainer aannemen. Laat die gasten eerst bewijzen dat ze geschikt zijn voor het vak.

Ja idd, pakte bij Zidanne en Real Madrid ook slecht uit. Vergeet niet dat iemand als Kompany insane veel met mensen als Guardiola gewerkt en gesproken heeft en jaren in dat systeem mee de lijnen heeft uitgezet. Hij weet als geen ander hoe toptrainers te werk gaan en was achter de schermen eigenlijk al een jaar trainer van Anderlecht, nu voor het eerst volledig onder zijn verantwoordelijkheid. Same voor iemand als Pirlo als je zo lang op het allerhoogste niveau gevoetbald hebt dan snap je het spel wel en kunnen ze gerust snel voor de leeuwen gegooid worden, al zal zeker niet iedereen daarvan slagen maar het kan dus wel als je kijkt naar een Zidanne.
 
Reactiescore
1.485
In het geval van Anderlecht kan ik het wel begrijpen. Die ploeg is echt niet goed bezig en bij elk verlies zijn de supporters steeds luider aan het roepen. Nu met Kompany hebben ze echt wel een legende binnen gehaald die veel meer krediet zal krijgen dan elke andere trainer. Daarmee hebben ze dus ietwat tijd gekocht om het terug op de rails te krijgen.

Wel een legende met een bizar slecht team.
Je houdt wellicht de fans een tijdje rustig, maar als hij het niet aan de praat krijgt heb je straks wel de kans dat je legende ook afgebrand wordt. Dat terwijl Kompany voor de toekomst met wat meer ervaring juist een trainer voor een langere periode kan worden.
 
Reactiescore
3.576
Wel een legende met een bizar slecht team.
Je houdt wellicht de fans een tijdje rustig, maar als hij het niet aan de praat krijgt heb je straks wel de kans dat je legende ook afgebrand wordt. Dat terwijl Kompany voor de toekomst met wat meer ervaring juist een trainer voor een langere periode kan worden.

Dat slecht team is wel weg ondertussen, de ploeg is gevormd, de speelstijl van Kompany zit er al grotendeels in. Er is super veel talent dat al wat matchen op de teller heeft staan. Frank Vercauteren was gekomen om resultaat, een basis te leggen. Nu mag Kompany het naar de volgende stap brengen en dat is het City voetbal. Persoonlijk vind ik Anderlecht een goeie ploeg hebben zie ze zeker top 4 halen.
 
Reactiescore
1.485
Dat slecht team is wel weg ondertussen, de ploeg is gevormd, de speelstijl van Kompany zit er al grotendeels in. Er is super veel talent dat al wat matchen op de teller heeft staan. Frank Vercauteren was gekomen om resultaat, een basis te leggen. Nu mag Kompany het naar de volgende stap brengen en dat is het City voetbal. Persoonlijk vind ik Anderlecht een goeie ploeg hebben zie ze zeker top 4 halen.

Heb je aandelen in Kompany BVBA toevallig?

Zidane leuk voorbeeld ja, zijn ook genoeg voorbeelden te bedenken waar het vies tegen gevallen is om oud-voetballers meteen bij een grote uitdagende club neer te zetten. Zidane had met Real Madrid ook een reeks sterspelers ter beschikking, die heeft Kompany niet.
Weg die bijvoorbeeld Gattuso heeft genomen is veel logischer. Ik had als Anderlecht zijnde toch een ervaren trainer erbovenop gezet.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Heb je aandelen in Kompany BVBA toevallig?

Zidane leuk voorbeeld ja, zijn ook genoeg voorbeelden te bedenken waar het vies tegen gevallen is om oud-voetballers meteen bij een grote uitdagende club neer te zetten. Zidane had met Real Madrid ook een reeks sterspelers ter beschikking, die heeft Kompany niet.
Weg die bijvoorbeeld Gattuso heeft genomen is veel logischer. Ik had als Anderlecht zijnde toch een ervaren trainer erbovenop gezet.

Warempel, jij ook al terug.
 
Reactiescore
3.576
Heb je aandelen in Kompany BVBA toevallig?

Zidane leuk voorbeeld ja, zijn ook genoeg voorbeelden te bedenken waar het vies tegen gevallen is om oud-voetballers meteen bij een grote uitdagende club neer te zetten. Zidane had met Real Madrid ook een reeks sterspelers ter beschikking, die heeft Kompany niet.
Weg die bijvoorbeeld Gattuso heeft genomen is veel logischer. Ik had als Anderlecht zijnde toch een ervaren trainer erbovenop gezet.

Ik geloof in Kompany, ik geloof in zijn project en ik geloof in de talenten van Anderlecht. Ben niet eens RSCA supporter ofzo, gewoon een voetballiefhebber. Frank de Boer bij Ajax is nog zo'n voorbeeld, ook geen elftal zoals Real Madrid maar naar Nederlandse normen gewoon dik prima, same voor Anderlecht dat naar Belgische normen een dik prima elftal heeft.

Maar zoals je zegt het is logischer om van lager af te beginnen, maar het kan ook dus ook anders met succes. Pirlo doet hetzelfde nu ook, is enkel maar interessant. Wat mij betreft heeft die ervaring genoeg al.
 
Bovenaan