Voetbal

Reactiescore
1.773
Antwerp matig ploegske zelfs BRANDON MECHELE kon dit drama niet voorkomen
 
Reactiescore
3.536
Ik weet niet waar jij op doelt maar Brugge is intrinsiek de beste ploeg in België ondanks jouw haat jegens BRANDON MECHELE

Ik vind Brugge ook de beste ploeg van Belgie hoor. Zo'n finale is altijd een momentopname, vorm van de dag. En zoals ik al zei, Mechele heeft voor STVV gespeeld, mag hem wel hoor. Enkel vrij beperkte speler maar prima voor Belgische competitie.
 
Reactiescore
1.773
Brandon Mechele staat meerdere treden hoger dan eender welke speler bij jouw prutsploegje.

zou bovendien makkelijk mee kunnen bij een Engelse middenmoter
 
Reactiescore
1.699
Wat is er met Anderlecht gebeurt dan ? Die zijn ook niet meer wat het ooit geweest is.
 

Deleted User - 487970061

Guest
Zelfde met Sparta, 100 jaar geleden nog kampioen, kun je je toch niet voorstellen? Tijden en verhoudingen veranderen nu eenmaal :tongue:
 
Reactiescore
3.536
Brandon Mechele staat meerdere treden hoger dan eender welke speler bij jouw prutsploegje.

zou bovendien makkelijk mee kunnen bij een Engelse middenmoter

Als je zo'n fan van Mechele bent dan moet je STVV geen prutsploegje noemen. Mechele was niet goed genoeg voor Brugge, ging toen naar STVV waar hij ontbolsterd is en weer terug naar Brugge mocht. Hij heeft dus veel aan ons te danken. Dat terzijde kan Mechele geen middenmotor in Engeland aan. Bjorn Engels had het al moeilijk bij een degradatie ploeg en die vind ik eigenlijk al beter dan Mechele.
 
Reactiescore
1.773
Als je zo'n fan van Mechele bent dan moet je STVV geen prutsploegje noemen. Mechele was niet goed genoeg voor Brugge, ging toen naar STVV waar hij ontbolsterd is en weer terug naar Brugge mocht. Hij heeft dus veel aan ons te danken. Dat terzijde kan Mechele geen middenmotor in Engeland aan. Bjorn Engels had het al moeilijk bij een degradatie ploeg en die vind ik eigenlijk al beter dan Mechele.
ja ze leenden hem uit om een seizoentje te laten rijpen ja. In de wetenschap dat hij nadien sterker terug zou komen. Niets mis mee toch? Is gewoon een oerdegelijke verdediger. Met tig matchen op de teller, zowel in JPL als EL en CL. Daar is het misgelopen bij Engels. Die is veel te vroeg vertrokken. Dat jij jouw haat jegens BRANDON MECHELE niet kan verstoppen betekent wellicht gewoon dat je het zonde vindt dat Brugge hem slechts verhuurd heeft aan STVV en niet verkocht.
 
Reactiescore
3.536
ja ze leenden hem uit om een seizoentje te laten rijpen ja. In de wetenschap dat hij nadien sterker terug zou komen. Niets mis mee toch? Is gewoon een oerdegelijke verdediger. Met tig matchen op de teller, zowel in JPL als EL en CL. Daar is het misgelopen bij Engels. Die is veel te vroeg vertrokken. Dat jij jouw haat jegens BRANDON MECHELE niet kan verstoppen betekent wellicht gewoon dat je het zonde vindt dat Brugge hem slechts verhuurd heeft aan STVV en niet verkocht.

Eens dat Engels het verneukt heeft voor zichzelf door zo vroeg te vertrekken. Wat jij en ik zeggen is dus geen verschil, Mechele is een oerdegelijke verdediger maar ook niet meer dan dat. Zijn we eindelijk tot een overeenkomst gekomen!
 
Reactiescore
3.536
Standard nieuwe financiële injectie, nieuwe man die 50% van de aandelen gekocht heeft. Goeie zaak in ieder geval.
 
Reactiescore
3.536
@simeco Brugge 0-1 verloren door een blunder van iemand. Straks samenvatting maar eens kijken om te zien wat BRANDON MECHELE gedaan heeft :x
 
Reactiescore
1.773
@simeco Brugge 0-1 verloren door een blunder van iemand. Straks samenvatting maar eens kijken om te zien wat BRANDOM MECHELE gedaan heeft :x
Wat een laf natrappen dit. Elke topper maakt wel eens een fout. Kijk naar Varane. Zijn twee vergelijkbare verdedigers maar hij maakte gewoon twee blunders gisteren.
 
Bovenaan