Voetbal

Reactiescore
2.386
Dan nog liever Luiz dan Maguire.
 
Reactiescore
2.386
Ok nee mss niet, maar toch, Maguire is wel de meest overrated CB sinds lang toch?
 
Reactiescore
986
Ok nee mss niet, maar toch, Maguire is wel de meest overrated CB sinds lang toch?

Hij is overrated door zijn prijs. Bij Leicester was hij gewoon top maar 80 miljoen is teveel. Maar hij is zeker 50-60 waard. Hij is nog jong en is nu al kapitein. Bovendien speelt hij op de LCV wat geen cadeau is voor een rechtsvoetige, maar daar staat hij omdat Lindelof ook rechtsvoetig is en minder goed is dan hem (tenzij hij een goede dag heeft). Daarnaast is Maguire een enorme dreiging op stilstaande fases. Op zich ben ik dus wel fan van deze aankoop maar hij heeft gewoon een betere kompaan achterin nodig, liefst eentje die links is en naast hem kan staan op de LCV. Conclusie: ze hebben inderdaad te veel betaald maar dit is dus doordat hij een Engelsman is, zoals eerder gezegd.

De Van Dijks, Kompany's en Ramossen groeien inderdaad niet aan de bomen.
 
Reactiescore
1.271
betere verdedigers dan maguire die geen 80 mio kosten:
Tah
de vrij
hernandez
 
Reactiescore
2.386
De Vrij wel relatief oud
 
Reactiescore
986
Ik vroeg het mij ook af. De hernandez'en die ik ken zijn allemaal vleugelverdedigers.

Verder mag United zeker altijd Ake halen maar aangezien hij linksvoetig is en zich al bewezen heeft in de premier league zal hij ook wel weer onbetaalbaar zijn, en zo kom je op prijzen als 80 mil uit.
 
Reactiescore
1.271
Die kostte Bayern al 80 miljoen en is heel het jaar geblesseerd geweest?
juist vanwege de blessure en het weinige spelen bij bayern kan er wel eens voor zorgen dat je hem voor minder dan 80 mio kan ophalen. bayern staat ook wel bekend om zijn vervelende medische staf die enkel in eigen kunnen gelooft en daardoor juist spelers geblesseerd maakt.
 
Reactiescore
3.576
Doe je best dan maar. Kom maar met betere verdedigers voor United voor 80 miljoen. En kom niet aan met Koulibaly want die is minder dan Maguire.

Vanheusden van Standard en Kana van Anderlecht. Elk max 20 miljoen euro. Heb je 2 toekomstige wereldtoppers voor 40 miljoen die wss nu al niet veel onder moeten doen voor Maguire. Dus 2 betere, jonger voor de helft van de prijs. En het is dat mijn kennis over andere talenten in europa niet bijster groot is. Maar anders had ik er nog wel andere kunnen benoemen heb geen idee wat er allemaal in subtop Frankrijk enzo rondloopt.

Die kostte Bayern al 80 miljoen en is heel het jaar geblesseerd geweest?

Dat is ook echt een grote grap om meerdere redenen. Ik quote even het Bayern bestuur 'Wij zullen nooit meer dan 50 miljoen uitgeven aan een speler voor principiële redenen zoals PSG, City ect wel doen. Enkele maanden later 80 miljoen voor ne LB. Dat alleen al is een enorme grap en als je ziet hoe dat jong talent bij Bayern Davies ofzo de pannen van het dak speelt moeten die toch ook beseffen ze 80 miljoen de vuilbak in gesmeten hebben? Ik had die kerel ni voor meer dan 20 miljoen willen aankopen.

Heb momenteel al 4 jaar een abo, ben benieuwd naar komend seizoen.

Heel heel heel veel sterkte gewenst daarmee. Standard is een club die de weg naar onder al enkele jaren aan het inzetten is wegens wanbeleid. De ploeg zal in ieder geval zeker niet beter zijn dan de ploeg van vorig jaar en toen hadden ze al moeite met de top 6 behalen. Standard zit financieel heel slecht, zie de toekomst somber in voor deze zeer mooie club. Tijd voor nieuwe eigenaars.
 
Bovenaan