Voetbal

Reactiescore
3.576
de bruyne net in zijn handjes mogen klappen voor allemaal spelertjes die zijn schoenen nog niet mogen kuisen .. zuur voor hem

True, enkel wel opmerkelijk iedereen KDB beter noemt dan Hazard in totaliteit. Hazard heeft Chelsea ook eigenhandig enkel keren kampioen gemaakt en verkozen tot beste PL speler van het seizoen.

This nu alleen omdat KDB in bloedvorm is en Hazard nog sukkelt met blessures ze dat zeggen, maar als Hazard in bloedvorm is, is die toch nog wat beter als KDB.
 
Reactiescore
986
De bruyne is op dit moment veel beter dan hazard ooit was. Is gewoon veruit de beste op zijn positie. Dat is hazard nooit geweest
 
Reactiescore
1.049
De bruyne is op dit moment veel beter dan hazard ooit was. Is gewoon veruit de beste op zijn positie. Dat is hazard nooit geweest
Je kunt 2 spelers van verschillende positiies niet vergelijken door dat de een beter is (relatief gezien tov anderen) dan de andere op de zijne. Op bepaalde posities is de lichting juist beter of slechter

beetje aparte vergelijking
 
Reactiescore
3.576
De bruyne is op dit moment veel beter dan hazard ooit was. Is gewoon veruit de beste op zijn positie. Dat is hazard nooit geweest

Ik vind niet dat KDB nu beter is dan Hazard ooit geweest is tbh. En de concurrentie op KDB zijn positie is ook minder dan die van Hazard dus das sws al een kromme stelling.
 
Reactiescore
986
De bruyne is op dit moment de beste middenvelder ter wereld. De beste 10, de beste 8 en mss zelfs ook de beste 6. Hazard is nooit de beste winger ter wereld geweest. Hij kwam sowieso altijd na ronaldo, eventueel ook na ribery/robben en op zijn hoogtepunten ook zeker na gareth bale. Daarom vind ik de bruyne nu beter dan hazard ooit was.

Bovendien laat de bruyne heel zijn ploeg beter spelen. Dat doet een flitsende speler als hazard veel minder. De bruyne heeft ook nooit een offday. Nagenoeg elke wedstrijd is hij gewoon de beste man op het veld.
 
Reactiescore
3.576
Nu kan ik u iets minder serieus nemen sorry, Hazard op zijn best is 10x beter dan Bale op zen best. This dat we al bijna 2 jaar wachten op de beste Hazard je het even vergeten bent wellicht. Maar indien helemaal fit kom ik hier over enkele maanden op terug. Van KDB hebben we vorig seizoen ook niks gezien door blessures dus atm kan je het niet vergelijken. Maar Hazard in de titel jaren van Chelsea was wel ect fenomenaal.
 
Reactiescore
986
Nu kan ik u iets minder serieus nemen sorry, Hazard op zijn best is 10x beter dan Bale op zen best. This dat we al bijna 2 jaar wachten op de beste Hazard je het even vergeten bent wellicht. Maar indien helemaal fit kom ik hier over enkele maanden op terug. Van KDB hebben we vorig seizoen ook niks gezien door blessures dus atm kan je het niet vergelijken. Maar Hazard in de titel jaren van Chelsea was wel ect fenomenaal.

Hahaha dit klopt echt totaal niet. Ik ben zelf ook Belg maar je moet realistisch zijn en ook gewoon kijken naar de cijfers. Hazard als hij een goede match heeft is onhoudbaar, dat klopt, maar zijn beste seizoen was minder goed dan Bale zijn beste seizoen bij Tottenham bijvoorbeeld. Er is ook een reden dat Bale voor lange tijd de duurste transfer ooit was. "Kan ik je niet meer serieus nemen" wat een non opmerking is dat ook.

Hazard was zeker fenomenaal maar niet beter dan dat De Bruyne nu is, voor de argumenten die ik al gegeven heb. Als jij Hazard beter vindt dan De Bruyne mag je dat gerust vinden, maar ik vind dat niet en heb zeker genoeg argumenten om dat mee te staven. Als De Bruyne speelt is hij bijna altijd de beste man op het veld. Bij Hazard heb je veel te veel non matchen waarin hij nagenoeg onzichtbaar is. Dat is ook typisch voor een winger, maar dan nog, als ik een ploeg moet bouwen rond 1 speler is dat op dit moment 100 keer liever De Bruyne dan Hazard.
 
Reactiescore
986
Volgens mij volg jij het voetbal nog maar enkele jaren want Gareth Bale was bij Tottenham in 2012-2013 onhoudbaar, scoorde 31 keer als winger en won alle individuele trofeeën in de premier league dat jaar:

Als je dan zegt dat Hazard op zijn best 10x beter is dan Bale op zijn best sla je de bal echt VOLLEDIG mis haha en dan zeg jij dat je mij niet meer kunt serieus nemen :redface: :redface: :redface: :redface:


constant zagen over het niveau van het forum maar dan een blok test van 7 regels te lang vinden? joris toch je ontgoochelt mij keer op keer
 
Reactiescore
3.576
Bij Real stelt hij al veel jaren teleur met af en toe eens een klein hoogtepunt maar dat kan niet op tegen Hazard zijn vele topjaren.

En dat van duurste transfer ooit is allemaal onzin als je daarmee dingen wilt vergelijken. Hangt af van leeftijd, huidige contractduur, ga je in je piek weg, wat is de economische status atm,...


Zo ga je nog beweren dat Neymar dubbel zo goed is als CR7 omdat hij over de 200 miljoen gekost heeft ipv 100.




Ik kan ook filmpjes van Hazard tonen ze!
 
Reactiescore
757
Nu kan ik u iets minder serieus nemen sorry, Hazard op zijn best is 10x beter dan Bale op zen best. This dat we al bijna 2 jaar wachten op de beste Hazard je het even vergeten bent wellicht. Maar indien helemaal fit kom ik hier over enkele maanden op terug. Van KDB hebben we vorig seizoen ook niks gezien door blessures dus atm kan je het niet vergelijken. Maar Hazard in de titel jaren van Chelsea was wel ect fenomenaal.
Bale en Hazard zijn andere type spelers. Ik vind dat je deze niet kan vergelijken met elkaar. Beide spelers hebben hun kwaliteiten.
 
Reactiescore
986
Mooi dat je je opmerking over "Hazard op hoogtepunt 10x beter dan Bale op hoogtepunt" even compleet begint te vervormen. Ik dank je dan ook om mij mijn gelijk te geven.

Dat Bale al jaren geen knikker meer raakt klopt en daar ging deze discussie totaal nie over. Volgende keer beter Jokersbrain.
 
Reactiescore
3.576
Ik vind Hazard nog altijd veel beter dan Bale op zen hoogtepunt, welke prijzen heeft Bale Tottenham gegeven? Hazard EL en PL titels door beslissende doelpunten te maken op de belangrijkste momenten en niet door hattricks te maken tegen Hull City.
 
Reactiescore
93
Naar mijn mening is De Bruyne veel beter dan Hazard ooit is geweest en zal zijn.
 
Reactiescore
986
Kijk daar verschillen we van mening. Kwantiteit is geen kwaliteit. Gebald schrijven is een kunst die jij duidelijk niet beheerst?

Onzin jij als journalistieke backbencher weet als geen ander dat je vaak meer dan een onelinertje nodig hebt om je argument te staven
 
Bovenaan