Voetbal

Reactiescore
986
Elke ploeg speelt slecht tegen Antwerp. Het is gewoon een ploeg die zorgt dat de andere ploeg slecht speelt, net als Charleroi. Het is ook de enige wedstrijd die Club Brugge dit seizoen in de competitie verloren heeft, dus ja. Het feit dat AZ slecht speelde tegen Antwerp is dus 99% door Antwerp die daar gewoon voor zorgt met hun afbraakvoetbal.

De Belgische competitie is de afgelopen jaren gewoon heel veel sterker geworden. In Europa komen we nog altijd een maatje tekort, net zoals alle Nederlandse ploegen behalve Ajax. Ajax zou er naar mijn mening in een BeNe liga gewoon bovenuit steken. Daarna heb je (op dit moment) sowieso Club Brugge (op dit moment beter dan PSV) en dan heb je de rest (AZ, Feyenoord, Gent, Genk, Anderlecht, Standard, Utrecht, Vitesse, Antwerp, eventueel zelfs Charleroi).
 
Reactiescore
702
Feyenoord, potentie, kies er een aub

feyenoord is gedoemd 4e viool te spelen. omdat:
  1. Het organisatorisch een puinhoop is
  2. Het sportief een bende is. (advocaat verbloemt veel)
  3. De jeugd een puinhoop is
  4. Het eigenaarschap een puinhoop is (aandelen bij een paar domme rijke fans leek een goede oplossing maar blijkt een flink blok beton)
  5. Dirk kuyt nu al de verlosser wordt, ondanks dat hij tot nu toe als trainer bewijst er geen kut van te kunnen en voorals de persoon dirk belangrijk te vinden.

Daarom zeg ik ook dat er veel meer in feyenoord zit dan er nu uitgehaald word.
De punten die jij daar opnoemt zijn allemaal punten waar je iets aan kan doen en kan veranderen.
Feyenoord is een club met een rijke history, Grote stad, Grote supportersschare, Als je deze punten heb dan kan je met de juiste beleid (ajax beleid) jou punten beter maken en zodoende er een grotere club van maken dan dat feyenoord nu is.
 
Reactiescore
1.271
Daarom zeg ik ook dat er veel meer in feyenoord zit dan er nu uitgehaald word.
De punten die jij daar opnoemt zijn allemaal punten waar je iets aan kan doen en kan veranderen.
Feyenoord is een club met een rijke history, Grote stad, Grote supportersschare, Als je deze punten heb dan kan je met de juiste beleid (ajax beleid) jou punten beter maken en zodoende er een grotere club van maken dan dat feyenoord nu is.
Ja, maar dat doen ze niet want er zijn daar nu mensen aan de macht die invloed hebben gekocht ten tijden van het wanbeleid en er nul verstand van hebben. Die mensen dus die er niks van snappen moet dan een club gaan leiden naar een nieuwe goede voetbalvisie. Ik zie het niet gebeuren.
 
Reactiescore
986
volgens hem is dat union saint gilles, een vuil clubje uit brussel met gemiddeld 2 man en een paardenkop in de tribune
 
Reactiescore
3.576
Elke ploeg speelt slecht tegen Antwerp. Het is gewoon een ploeg die zorgt dat de andere ploeg slecht speelt, net als Charleroi. Het is ook de enige wedstrijd die Club Brugge dit seizoen in de competitie verloren heeft, dus ja. Het feit dat AZ slecht speelde tegen Antwerp is dus 99% door Antwerp die daar gewoon voor zorgt met hun afbraakvoetbal.

De Belgische competitie is de afgelopen jaren gewoon heel veel sterker geworden. In Europa komen we nog altijd een maatje tekort, net zoals alle Nederlandse ploegen behalve Ajax. Ajax zou er naar mijn mening in een BeNe liga gewoon bovenuit steken. Daarna heb je (op dit moment) sowieso Club Brugge (op dit moment beter dan PSV) en dan heb je de rest (AZ, Feyenoord, Gent, Genk, Anderlecht, Standard, Utrecht, Vitesse, Antwerp, eventueel zelfs Charleroi).

Volledig eens met deze analyse. Ik onderschat AZ ook niet maar vind ze niet beter dan een Gent in België en gewoon duidelijk zwakker dan Club Brugge.

Vind AZ wel de 2de beste ploeg uit NL afgelopen seizoen. Ik volg als Belg zijnde de eredivisie wel een beetje door al jullie voetbal talkshows te volgen al enkele jaren lang.
 
Reactiescore
1.271
wie komt er eens mee naar hét cultclupje van België?

Et quand vient le week-end, Au parc Duden, Je chante pour mon club, Allez l'Union
Als je echt een keer met een groep voor de gezelligeheid naar het cultvoetbal wil:
Biertribune, NAC breda, tijdens carnaval.
 
Reactiescore
702
Ja, maar dat doen ze niet want er zijn daar nu mensen aan de macht die invloed hebben gekocht ten tijden van het wanbeleid en er nul verstand van hebben. Die mensen dus die er niks van snappen moet dan een club gaan leiden naar een nieuwe goede voetbalvisie. Ik zie het niet gebeuren.

Dat klopt. Daarom zij ik in eerste instantie ook dat er in Feyenoord wel veel potentie zit maar dat ze er niks mee doen :)
 
Bovenaan