Voetbal

DeletedUser73803

Guest
Kan het nochtans iedereen aanraden. Erg snel en frivool spel, steeds in beweging, veel mooie acties, weinig fysiek.
Niveau ligt inderdaad lager dan bij de mannen, maar het spel zelf zorgt voor voortdurende spanning en ook wel zeker sensatie.
 

DeletedUser72524

Guest
Kan het nochtans iedereen aanraden. Erg snel en frivool spel, steeds in beweging, veel mooie acties, weinig fysiek.
Niveau ligt inderdaad lager dan bij de mannen, maar het spel zelf zorgt voor voortdurende spanning en ook wel zeker sensatie.

Ik kijk liever naar een topklasse team, omdat ik dan beter en puurder voetbal zie. Plus voor de mooie vrouwen kan ik beter naar hockey kijken.
 

DeletedUser65921

Guest
Jaja oud schoolgenootje van me basisspeelster bij de Belgen, zet hem op Elien en de rest!
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop maar 1 ding en dat ze eens wat beter presteren dan dat mannelijke Nederlands elftal:rolleyes2:
En voor mijn part wordt Nederland gewoon kampioen.
 

DeletedUser23144

Guest
Zij is niet zo knap:p

tumblr_mavalmecbK1ru5aq4o1_500_5956127_lrg.jpg
 
Reactiescore
167
Nouri :'(

Wat een verschrikkelijk nieuws man... echt ongelofelijk het leek positief de laatste dagen en dan hoor je dat hij waarschijnlijk letterlijk niks meer kan op ademen na :(
 
Reactiescore
123
Zeker slecht nieuws, hoop echt het aller beste voor hem.
 

DeletedUser

Guest
Hier heb ik geen woorden voor, ik hoop voor hem het allerbeste maar al verscheidende berichten gelezen dat hij niks meer gaat kunnen:(
 
Bovenaan