Voetbal

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Bizar hoe slecht die Jordan is. Heeft ook totaal geen brein wat t enigzins goed maakt. Je maakt een penalty fout tegen iemand die helemaal alleen staat en niet kan afspelen. Moet je toch aardig idioot voor zijn.

Eerste goal laat die ze man 6 meter de ruimte waardoor hij die pass kan geven. Vertonghen op links tegen Cyprus aub. Is voetballend beter, en verdedigend ook. Aanvallend minstens even goed want die Jordan bakt er geen klote van.

Wtf is er btw de hand met de Bruyne? Speelt als een natte krant sinds het EK.
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af hoe lang het nog duurt voordat je tijdens kopduels helemaal geen andere spelers meer mag aanraken aangezien scheidsrechters bij het kleinste contact hedendaags al fluiten.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja sloeg nergens op...
 

DeletedUser

Guest
Voor het eerst in een tijd dat United vs. City leuk was om te kijken.
Wel terechte overwinning voor City. Betere ploeg vandaag, veel betere eerste helft en leek ook fysiek fitter voor een tijdje.

Sterke wedstrijd van De Bruyne. Vond Blind het ook goed doen aan de kant van Man U, op de buitenspelopheffing na.
Tegelijkertijd, waar was Pogba de gehele wedstrijd? Zoveel betalen voor een man die bij de eerste wedstrijd die ertoe doet 95 min lang niks goed doet.
 

DeletedUser73803

Guest
Fellaini vond ik ook erg sterk spelen, zat er een aantal keer heel goed tussen bij een aanval van City, zeker in de eerste helft toen Man U echt drama was.
 

DeletedUser34772

Guest
fellaini vond ik uitermate zwak, en blind treft ook grote schuld voor die 1ste goal
 

DeletedUser

Guest
Fellaini zorgde ook voor veel balverlies en onnodige overtredingen, ook dat zeker in de eerste helft.
Weet niet hoe vaak ik hem een makkelijke pass zag verprutsen, maar het was te vaak.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ja als je hem onder druk zet op die controlerende positie gaat die fouten maken. Tis ook eigenlijk geen goede voetballer.
 

DeletedUser

Guest
Fellaini was niet eens het grootste probleem. Pogba onzichtbaar, Lingard en Mkhitaryan hadden enorm veel balverlies en deden niks goed.
Snap niet dat hij niet gewoon met Rashford/Martial/Mata startte, die doen het al een tijdje goed.
 
Reactiescore
110
Mkhitaryan gaat het nog lastig krijgen, hij heeft geluk dat Mourinho Mata weinig krediet geeft.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Kan een mooie voetbalshow worden als ze maar niet met Barca B starten :p
 

DeletedUser73803

Guest
Ik vind het wel grappig dat die 2 jaar op rij zo hard faalden in de JL en nu ineens allebei het zo goed doen.
 
Bovenaan