Voetbal

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Triestig niveau dat Ajax op dit moment. Heb nog nooit zo'n slechte wedstrijd gezien.
 

DeletedUser

Guest
Weinig kans op top 2 voor PSV in hun groep, maar wedstrijden thuis tegen Atletico & Bayern zien is in ieder geval mooi.
En hopelijk kan PSV wel laten zien hoe je 2 wedstrijden wint van Rostov.

Voor de rest Guardiola tegen Barcelona zal leuk worden.
 
Reactiescore
110
Jammer dat je zo niet kunt dromen van een langer avontuur in de CL, maar een derde plek moet absoluut haalbaar zijn.
 

DeletedUser73803

Guest
Jammer voor PSV, maar een stunt in de thuiswedstrijd tegen Atletico of Bayern zou heel misschien kunnen lukken, vorig jaar ook al 2x gelijk tegen Atletico dus je weet het maar nooit.
In ieder geval lijkt me Europa League vrij makkelijk haalbaar.
Brugge ben ik wel benieuwd naar, selectie is best sterk. Normaal gesproken natuurlijk Europa League, maar wie weet kunnen ze verrassen, die kans is toch wel aanwezig.
Jammer van Mönchengladbach, heel leuk team, maar een hele zware loting. Van Celtic moeten ze winnen, Europa League dan maar.

Een ding lijkt me duidelijk, Sevilla gaat dit jaar niet de Europa League winnen :p
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
PSV kan best door. Rostov moet 2x 3 punten zijn. PSV heeft het Atleti vorige keer 2x heel erg moeilijk gemaakt. Bayern word een ander verhaal. In de breedte is PSV goed bezet. Dus denk dat het nog niet helemaal vast staat in die poule.
 
Reactiescore
110
Vier grootste landen krijgen vier zekere Champions League-plekken
Vanaf het seizoen 2018/19 zullen de vier hoogst genoteerde landen op de coëfficiëntenranglijst van de Europese voetbalbond (UEFA) vier gegarandeerde plaatsen in de Champions League krijgen. De UEFA heeft vrijdag aangekondigd dat de opzet verandert en dat gebeurt onder druk van de grote clubs. Zij willen niet het risico lopen dat ze een keer niet meedoen aan de lucratieve Champions League.


:(:(:(
 
Reactiescore
1.075
dus als ik het goed begrijp mag Henry de kegeltjes goed gaan zetten binnenkort?:eek:
dat doen assistent coaches toch :$
 

DeletedUser24685

Guest
nee ze betalen hem om een potje koffie te nemen in de kantine.

Haha oke ja was een domme opmerking, dacht dat T3 eerder een adviserende rol was.

Ik ben echt wel heel tevreden met die volledig nieuwe staf, had niet verwacht dat de omkadering naar een veel hoger niveau zou getild worden. Als je Henry en Martinez soms bezig hoort bij BBC match of the day... Misschien hebben ze beide weinig ervaring, maar die 2 hebben gigantisch veel voetbalkennis.
 
Reactiescore
976
De media verantwoordelijke van de duivels is echt ne clown.

Haha oke ja was een domme opmerking, dacht dat T3 eerder een adviserende rol was.

Ik ben echt wel heel tevreden met die volledig nieuwe staf, had niet verwacht dat de omkadering naar een veel hoger niveau zou getild worden. Als je Henry en Martinez soms bezig hoort bij BBC match of the day... Misschien hebben ze beide weinig ervaring, maar die 2 hebben gigantisch veel voetbalkennis.

Indeed, alleen 2 keepertrainers had niet gemoeten.
 
Bovenaan