Voetbal

DeletedUser67517

Guest
Het tegenwoordige Utreg, een marginaal overblijfseltje van iets wat vroeger een echte volksclub was. Een half leeg stadion en amper geluid, ''sfeerverhogende'' rook bij de doelpalen en natuurlijk la cucaracha bij een doelpunt. Het enige positieve is het relatief goede uitvak.
 

DeletedUser75737

Guest
Het tegenwoordige Utreg, een marginaal overblijfseltje van iets wat vroeger een echte volksclub was. Een half leeg stadion en amper geluid, ''sfeerverhogende'' rook bij de doelpalen en natuurlijk la cucaracha bij een doelpunt. Het enige positieve is het relatief goede uitvak.

Aangezien Nac Breda in jupiler speelt de goal tune is veranderd , helaas speelt nac breda in jupiler vind het altijd leuk clubbie met goeie supporters
Het tegenwoordige utrecht bestaat nog op de bunnik helaas is de familie vakken zo dood als wat
 

DeletedUser75737

Guest
Je kan die kerel natuurlijk niet serieus nemen als Utrecht supporter met een naam als Zlatan Ibrahimovic aangezien die nog voor Ajax speelde.

Zo ik zie zlatan als een goeie voetballer dus maakt meteen dat me ajax supporter ?
 

DeletedUser73803

Guest
Ach, laten we niet doen alsof we hier allemaal geen zwak hebben voor Zlatan ook al zijn we geen ajacieden :p
Zelfde met Sneijder imo.
 

DeletedUser75737

Guest
Dat is hypocriet.

Ik haat de club Ajax, maar als er iets goeds vandaan komt wil ik daar best voor juichen.

Ik haat alle kaas, maar doe mij maar een tosti als lunch.

Ik heb nooit gezegd dat ik juich voor de spelers ?
Ik heb gezegd dat ik ze geweldig vind spelen boeit mij vrij weining wat zlatan of suarez nog met ze carriere laat gebeuren
 

DeletedUser16768

Guest
Ik heb nooit gezegd dat ik juich voor de spelers ?
Ik heb gezegd dat ik ze geweldig vind spelen boeit mij vrij weining wat zlatan of suarez nog met ze carriere laat gebeuren

Ik snap het ook wel.
Een account met Jean-Paul de Jong wordt niet zo series genomen.
 

DeletedUser73803

Guest
Denk je nou echt dat Siem de Jong zo'n geweldige versterking is? Die jongen is gemaakt van glas, nog erger dan Robben. Daarbij heeft hij in 26 wedstrijden voor Newcastle welgeteld twee doelpunt gemaakt en ook al speelde hij lang niet altijd 90 minuten, dat is gewoon ondermaats voor een CAM.
Daarbij, wie wilt hij uit de basis spelen? Guardado? Pröpper? Hendrix? Ik zie het niet gebeuren, imo heeft Ramselaar meer kans op slagen dan De Jong. Ook in de aanval gaat hij niemand wegspelen, want Luuk de Jong, Locadia, Bergwijn en Pereiro zijn imo allemaal beter.
 

DeletedUser60969

Guest
Neen dat heb ik ook niet gezegd, ik denk niet dat Siem de Jong een geweldige versterking is maar wel dat het een versterking kan zijn.
Afgelopen seizoen was Siem de Jong zo goed als fit toch? In elk geval is de opmerking van glas wat overdreven.
Het is geen geheim dat PSV Ramselaar voor de toekomst heeft gekocht, en Siem de Jong als vervanger voor Maher die ongetwijfeld zal vertrekken zoals Brands al eens eerder aangaf. Siem de Jong is dus ook niet gehaald om iemand uit de basis te moeten spelen.
Daarnaast zeggen al die statistieken uit een andere competitie weinig over een speler die in de ED moet spelen, dat zou je onderhand al wel eens moeten weten.
Ben benieuwd hoe Siem de Jong het gaat doen, hopelijk vallen zijn blessures mee, zal hij rustig gebracht worden en van meerwaarde zijn.
 

DeletedUser73803

Guest
Vorig seizoen heeft hij inderdaad niet zo heel veel blessures gehad, maar het seizoen daarvoor lag hij eruit met een dijbeenblessure en vervolgens (opnieuw) een klaplong. Op dit moment kampt hij zelfs nog met de gevolgen van een hamstringblessure, zeggen dat hij van glas is gemaakt is dus redelijk op zijn plek hier.
Die statistieken zeggen misschien niet alles, maar het is gewoon overduidelijk dat De Jong na zijn blessures nooit meer het niveau heeft gehaald dat hij bij Ajax wel haalde en ik betwijfel of hij dat bij PSV wel weer gaat halen.
 

DeletedUser60969

Guest
Laatste jaar Ajax blessure problemen, seizoen geblesseerd en op dit moment de hamstringblessure. Klinkt inderdaad als een man van glas.
Enigste zorgen is alleen dat het vaak de hamstrings zijn, al is hij er fysiek wel op vooruit gegaan na zijn 1e jaar Newcastle.

Je vergeet alleen 1 ding, je pakt telkens de vergelijking van een niveau in NL met een niveau in het buitenland. Om tot een vergelijking te komen, Memphis zal (nog even in elk geval) zijn oude niveau bij PSV ook niet pakken. Lijkt me niet zo heel lastig te begrijpen hoe dat nu zou komen.
Lijkt me ook niet dat Siem de Jong gehaald is met de intentie dat hij zijn oude niveau bij Ajax zou halen, puur en alleen omdat hij als wisselspeler gehaald is in 1e instantie. Maar wie weet herpakt hij zichzelf wel tot een redelijk niveau, ik kan het helaas op dit moment ook nog niet zeggen. Ik zie hem in elk geval wel als een versterking als waar hij voor gehaald is.

Om terug te komen over de statistieken, Guardado en Van Ginkel werden vooraf ook afgeschreven als aankoop. Viel uiteindelijk toch wel ietsie mee.
 
Bovenaan