Voetbal

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Ja klopt maar wat wil je ook als Ajax maar moeilijk scoort.
 

DeletedUser

Guest
Gaat niet om moeilijk scoren, PSV speelt gewoon 2 keer zo goed als Ajax momenteel. Als je ziet hoeveel beter een Propper speelt dan een Gudelj, of een de Jong tegenover Milik.. Tsja
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Gaat niet om moeilijk scoren, PSV speelt gewoon 2 keer zo goed als Ajax momenteel. Als je ziet hoeveel beter een Propper speelt dan een Gudelj, of een de Jong tegenover Milik.. Tsja

Ja oke maar dan nog scoort Ajax moeilijk;)

Het gaat jou echt veel te ver om te erkennen dat een andere ploeg het beter doet dan Ajax niet?

Ja klopt...
 

DeletedUser

Guest
Ook op defensief vlak presteert Ajax uitermate consistent, daar kan een club als Cambuur Leeuwaarden een voorbeeld aan nemen!

23r7jbl.png
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Tuurlijk kan ik dat wel toegeven maar waarom zou ik het doen daar word Ajax niet beter van:p
Trouwens heb jij verstand van voetbal?:eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Nou als jij hier ook schaamteloos post is verstand van voetbal helemaal geen vereiste om hier te mogen posten??

En ja.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hou het dan op voetbal ;)
 

DeletedUser

Guest
Als PSV hem vijf miljoen cash zou willen geven zou Martin het alsnog afwijzen.

PSV overigens best oke, heb ze dit seizoen wel slechter zien spelen in ieder geval.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kut het momenteel ook is, hoe slecht ze tegenwoordig ook spelen, wat voor drama het bestuur en Frank de Boer ook zijn momenteel.

Dit is mijn club, mijn ideaal, dit is de mooiste club van allemaal!
 
Bovenaan