- Reactiescore
- 4
Engeland is niet België, waar dit anders nooit gebeurt. Behalve bij Club.In Engeland gebeurt dat om de speeldag wel. Die 10 minuten waren zelfs weinig. Dus ja, die waren eerlijk en meer dan terecht (En nee, ben geen Club supporter)
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Engeland is niet België, waar dit anders nooit gebeurt. Behalve bij Club.In Engeland gebeurt dat om de speeldag wel. Die 10 minuten waren zelfs weinig. Dus ja, die waren eerlijk en meer dan terecht (En nee, ben geen Club supporter)
Net zoals de rode kaart voor Ricca die niet gegeven wordt dit weekend irrelevant is zeker?Dat maakt niks uit. 10 minuten waren terecht en in principe zelfs niet genoeg. Dat Club daardoor een punt haalt, is totaal irrelevant.
Net zoals de rode kaart voor Ricca die niet gegeven wordt dit weekend irrelevant is zeker?
Het is trouwens wel relevant. Oftewel pas je het toe voor alle clubs, oftewel voor niemand.
Ik zie nog steeds geen voorbeeld van een match in België waar dit seizoen al meer dan 10 minuten werd overgespeeld. Buiten die van Club.De VAR moest rood geven en het is trouwens nog altijd niet relevant. Als elders 10 minuten gewettigd zijn, zullen die ook gegeven worden.
Als jij zo verbitterd of anti-club bent dat de match waarin relevant is, dan heb je persoonlijke problemen die je onder ogen moet zien.
is @Deluxenite een dubbelaccount van @materlotti zo janken godverdomme man
Brugge idd kansloos.Bridges kansloos
al gewonnen bij leipzig uit begrijp ik?PSG kan te pakken zijn voor plek 2 als Brugge hun beste niveau haalt.
Leipzig kan te pakken zijn voor plek 3 als Brugge hun beste niveau haalt.
al gewonnen bij leipzig uit begrijp ik?
wel verwonderlijk want daarvoor zei je nog: