Voetbal

Reactiescore
3.576
Gewoon jammer dat het zo gelopen is, dat Hazard en KDB niet fit waren. Lukaku de laatste matchen ook niet topspeelde. En Belgie heeft op het EK nog niet geweldig gespeeld zoals vaak op het vorige WK. Het is nu ook niet zo dat Italie een lading kansen had, geloof zelfs dat Belgie de betere kansen had maar in het spel zelf was Italie veel beter.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Juh die kans die lukaku mist scoort hij altijd. Alleen nu niet, zonde. Verdiend eruit trouwens, meunier en vertonghen waren dramatisch.
 
Reactiescore
1.271
Gewoon jammer dat het zo gelopen is, dat Hazard en KDB niet fit waren. Lukaku de laatste matchen ook niet topspeelde. En Belgie heeft op het EK nog niet geweldig gespeeld zoals vaak op het vorige WK. Het is nu ook niet zo dat Italie een lading kansen had, geloof zelfs dat Belgie de betere kansen had maar in het spel zelf was Italie veel beter.
enkel excuses.
Weer gewoon niet goed genoeg
Belgische prutsers
 
Reactiescore
4
Schande dit. 14 minuten extra (!!!) en meteen affluiten nadat Clubtjen de gelijkmaker heeft gescoord.

Geef ze de titel maar. Corrupte boel.
 
Reactiescore
558
uiteindelijk werd er 57 minuten werkelijk gespeeld in de wedstrijd brugge-eupen,
als je eupen gisteren bezig zag en vond dat ze ook maar iets verdienden met hun antivoetbal dan houd je toch van een ander spelletje dan ik.
 
Reactiescore
1.804
uiteindelijk werd er 57 minuten werkelijk gespeeld in de wedstrijd brugge-eupen,
kijk met een stopwatch naar eender welke wedstrijd en je komt met moeite boven de 60 minuten effectieve speeltijd uit
 
Reactiescore
986
ik heb ergens gehoord dat ze aan het bekijken zijn om de voetbalwedstrijden naar effectieve speeltijd te gaan brengen, vergelijkbaar met in basketbal

als het spel stilligt staat de klok dus ook stil

scheidsrechters hebben dus de opdracht gekregen om tijdrekken gewoon door te rekenen in blessuretijd

misschien ben ik biased omdat ik een Club supporterke ben maar ik vind dit een positieve evolutie, tijdrekken maakt de sport kapot en hatelijk om naar te kijken
 
Bovenaan