Voetbal

Reactiescore
3.576
2 punten laten liggen tegen Lazio, zonde van de vele gemiste kansen. Alsnog puntje mooi meegenomen.
 
Reactiescore
3.576
Wat een prestatie van Antwerp tegen Tottenham. Had makkelijk 3-0 moeten geweest zijn en ook gewoon de veel betere ploeg, klasse. Gent weer gefaald zoals altijd, benieuwd wat Standard nog kan teweeg brengen tegen Benfica. Puntje zou lekker zijn.
 
Reactiescore
986
Gelukkig dat Brugge en Antwerp nog hun best doen om België op de kaart te zetten want van Gent en Standard zal het dit jaar niet komen precies.
 
Reactiescore
3.576
Wat een shame is want Gent heeft een makkelijke EL groep. Jammer ze het zelf zo verneuken. Van Standard had ik meer verwacht tbh. Maar idd gelukkig dat Brugge en Antwerp de eer van Belgie hoog houden.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
110
Hopelijk lukt het om Frank nog voor het volgende eindtoernooi te dumpen.
 
Reactiescore
28
Met een groep van Oekraine, Oostenrijk en Macedonie is er niet veel te vrezen. Zeker niet met het nieuwe EK-systeem waar de beste nummers 3 ook nog doorgaan in groepen. Overigens ook genoeg tijd voor sommige spelers om een betere vorm te verkrijgen.
 
Reactiescore
28
Ik ook niet. Ben ook niet gecharmeerd van sommige van de spelers die we al lange tijd meenemen. Veltman, Blind, Babel, Bizot, De Roon, Strootman. Spelers waarvoor betere opties zijn of die continu ondermaats presteren, maar toch garanties hebben binnen de selectie.
 
Reactiescore
28
Ik geloof dat best dat hij een baasje is bij Atalanta. Net als Hateboer dat is bij Atalanta, maar toch in mindere mate bij het Nederlands elftal. Ik vind het bij het Nederlands elftal niet echt terugkomen, maar dat zal voor iedereen verschillen.
 
Reactiescore
3.576
Hateboer is dan ook geen RB, maar een vleugelverdediger. In een 4 man's defensie is hij waardeloos, in een 3-5-2 is het minimaal europese subtop. De Roon is verder gewoon super belangrijk ook maar gewoon geen leuke speler om naar te kijken, beetje zoals wij Witsel hebben.
 
Reactiescore
397
Hateboer is dan ook geen RB, maar een vleugelverdediger. In een 4 man's defensie is hij waardeloos, in een 3-5-2 is het minimaal europese subtop. De Roon is verder gewoon super belangrijk ook maar gewoon geen leuke speler om naar te kijken, beetje zoals wij Witsel hebben.
Witsel vind ik overigens een stuk beter, maar ben het met je eens. We gebruiken hateboer anders in het Nederlands elftal. Ik ben overigens wel fan van de Roon.
 
Reactiescore
3.576
Witsel vind ik overigens een stuk beter, maar ben het met je eens. We gebruiken hateboer anders in het Nederlands elftal. Ik ben overigens wel fan van de Roon.

Ofc is Witsel beter xD Doel meer op het feit het geen sierlijke voetballers zijn om naar te kijken, eerder nuttig. Ik snap sws niet wrm Nederland niet in het systeem van Belgie speelt aangezien je daar de perfecte spelers voor hebt.


Dan heb je 3 CV, Vandijk, Deligt, Devrij en indien nodig kan je daar Blind, Ake nog als vervangers zetten. Dan als vleugelverdediger Hateboer in dezelfde rol als die bij Atalanta heeft. Idk wat de opties daarin links zijn.

2 middenvelders, De jong en Wijnaldum. Diepe spits Luuk de Jong en achter de spits waar wij Hazard en Mertens hebben kan je Depay en Vandebeek zetten.
 
Reactiescore
397
Ofc is Witsel beter xD Doel meer op het feit het geen sierlijke voetballers zijn om naar te kijken, eerder nuttig. Ik snap sws niet wrm Nederland niet in het systeem van Belgie speelt aangezien je daar de perfecte spelers voor hebt.


Dan heb je 3 CV, Vandijk, Deligt, Devrij en indien nodig kan je daar Blind, Ake nog als vervangers zetten. Dan als vleugelverdediger Hateboer in dezelfde rol als die bij Atalanta heeft. Idk wat de opties daarin links zijn.

2 middenvelders, De jong en Wijnaldum. Diepe spits Luuk de Jong en achter de spits waar wij Hazard en Mertens hebben kan je Depay en Vandebeek zetten.

De Jong met Depay en van der Beek is niet echt de Jong in zijn kracht zetten. Drie cb's kan ik me goed in vinden mits allemaal fit.
 
Bovenaan