Voetbal

DeletedUser78666

Guest
Beter geworden? Nah. Tegen Italie waren we kansloos hoor, misschien niet qua kansen, maar ons middenveld werd compleet overlopen. En het is niet zozeer het mentaliteitsverschil tussen Europese en ZA landen, vooral België heeft dat probleem. Zo'n goeie lichting, maar toch defensief voetbal spelen.....

Lol lees dit over, sorry Laurens, maar dit kan jij toch ook niet meer serieus nemen:D.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Heb je de wedstrijd gezien? Belgie was gewoon overklast op tactisch gebied hoor. Dat zeiden ze zelfs zelf erna. ;)
 

DeletedUser78666

Guest
Heb je de wedstrijd gezien? Belgie was gewoon overklast op tactisch gebied hoor. Dat zeiden ze zelfs zelf erna. ;)

Dat kan, maar kansloos betekent dat je geen kansen hebt gehad. Meteen achter jouw zin zeg je: ze hadden wel meer kansen. Daar zit geen logica in:p. Tjaa toen hadden jullie ook Wilmots.
 
Reactiescore
603
de coach zegt altijd 'we hebben veel geleerd van deze match' en 'we kunnen dit meepakken naar de volgende wedstrijd'.
Gewoon elke keer hetzelfde verhaal. Ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien als we tegen grotere ploegen moeten spelen.
 
Reactiescore
123
Elke Coach zegt dat :) uiteindelijk zijn het de spelers die het moeten doen.
 
Reactiescore
603
Dan moet je dat de volgende wedstrijd toch gewoon kunnen bewijzen?...
Ik zie nog geen echte vooruitgang sinds wilmots ze... ben echt benieuwd naar het wk en vooraal de oefenmatchen ervoor.
 

DeletedUser75707

Guest
Martinez heeft ook een beetje het verstand van een pindanoot om Witsel (of elke andere centrale middenvelder) te verkiezen boven Radja. Ben eens benieuwd deze zomer wat het gaat worden, hopelijk wat beter dan het EK op z'n minst.
 

DeletedUser78666

Guest
de coach zegt altijd 'we hebben veel geleerd van deze match' en 'we kunnen dit meepakken naar de volgende wedstrijd'.
Gewoon elke keer hetzelfde verhaal. Ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien als we tegen grotere ploegen moeten spelen.

Tjaa dit is media praat, alleen maar goed dat coaches dat doen.

Elke Coach zegt dat :) uiteindelijk zijn het de spelers die het moeten doen.

Naah een coach is zeer belangrijk voor een team.
 
Reactiescore
123
Natuurlijk is dat zo, maar feit is toch dat de spelers op veld moeten doen , je kan van alles zeggen als een Coach maar op veld komt dat niet altijd uit.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Wie van de belgen kan mij wat vertellen over Hassane Bande?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.278
Jeetje, het niveau is er allemaal niet beter op geworden hier. Zonde zonde.
 

DeletedUser73016

Guest
Ik heb van hem gehoord, hij speelt bij kv mechelen, en die staan momenteel voorlaatste in de stand. Ze kennen een zeer moeilijk seizoen, met ook al een trainerswitch. Ik denk dat Bande daar het enige lichtpuntje is die ze kennen.
 
Bovenaan