Voetbal

DeletedUser78666

Guest
Ik denk dat we blij mogen zijn als we de kwartfinale halen. Belgie verliest zowat van elk Zuid amerikaans land buiten van Mexico denk ik.

Dat is echt onzin, alleen Spanje en Duitsland zijn echt een maatje groter dan België. Zuid Amerikaanse landen zijn niet veel soeps, zeker niet qua verdediging. Belgen moeten is leren om wat arroganter te worden net als hun noorderburen. Ze hebben gewoon een team waar ze wereldkampioen mee kunnen worden mits ze pieken op het juiste moment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser65921

Guest
Frankrijk is ook veel beter als ze niet spelen zoals tegen Luxemburg. En Brazilië ook denk ik, maar dat is het wel ongeveer.
 

DeletedUser78666

Guest
Je kan trouwens zien dat Laurens niet echt ontwikkeld is op gebied van topografie. Mexico is Noord-Amerika:p
 

DeletedUser78666

Guest
Jij moest het ook nazoeken Sander!
Dus no offence
Verder hebben ze inderdaad een team om geil op te worden

Nee hoor, ik weet dat soort dingen. Net zoals dat geil een misplaatst woord is in jouw zin en daar hitsig hoort te staan. Jouw uiterlijk of lusten van anderen voor jou veranderen nmlk niet.
 

DeletedUser65921

Guest
Aah ja Frankrijk ook wel, Brazilië vind ik qua niveau hetzelfde. Halve finale zit er zeker in dus.

Ja daarom zei ik Brazilië misschien :p
Die hebben betere uitschieters maar ook mindere spelers.

Halve finale zou een mooie prestatie zijn maar is niet onmogelijk nee!

Je kan trouwens zien dat Laurens niet echt ontwikkeld is op gebied van topografie. Mexico is Noord-Amerika:p

Ik was ff zeer verward wat dit met mij te maken had voor ik het snapte.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Belgie heeft nog geen enkele wedstrijd gepiekt. Tegen Spanje in de oefenwedstrijd waren we kansloos. Tegen Italie op het EK waren we kansloos.

Ik ben blij met het team, maar wij winnen niet van Chili, Colombia of Brazillie. Niet omdat we slechter zijn, maar het mentaliteitsverschil. Belgie speelt altijd op safe en zonder risico. Hoevaak worden er goals gemaakt van buiten de 16? Kom niet met die van Vertonghen af aub. Het is al zielig genoeg dat de verdedigers tegen Griekenland de beste op het veld waren..

Ik wil dat Belgie de finale haalt, maar vanaf we een 'gigant' loten liggen we eruit.
 

DeletedUser78666

Guest
Belgie heeft nog geen enkele wedstrijd gepiekt. Tegen Spanje in de oefenwedstrijd waren we kansloos. Tegen Italie op het EK waren we kansloos.

Ik ben blij met het team, maar wij winnen niet van Chili, Colombia of Brazillie. Niet omdat we slechter zijn, maar het mentaliteitsverschil. Belgie speelt altijd op safe en zonder risico. Hoevaak worden er goals gemaakt van buiten de 16? Kom niet met die van Vertonghen af aub. Het is al zielig genoeg dat de verdedigers tegen Griekenland de beste op het veld waren..

Ik wil dat Belgie de finale haalt, maar vanaf we een 'gigant' loten liggen we eruit.

Ja want het vorig WK en het WK ervoor hebben bewezen dat er een mega groot verschil tussen Zuid Amerikaanse mentaliteit en Europese :p. België verloor alles behalve kansloos van Italië, wat ik mij kan herinneren was België zelfs beter (meer schoten). Daarnaast is het team van België nu beter geworden en verwacht ik meer van hen dan een Italië. Tegen Spanje gingen ze wat kanslozer ten onder, toch verloren ze maar met 2-0 terwijl Italië met 4-0 verloor.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Doet me denken aan een recent verwijderde post van me :eek:

Of niet soms mijn lieve zoon @dragonshield3
geen idee waar je het over hebt schat.
Ja want het vorig WK en het WK ervoor hebben bewezen dat er een mega groot verschil tussen Zuid Amerikaanse mentaliteit en Europese :p. België verloor alles behalve kansloos van Italië, wat ik mij kan herinneren was België zelfs beter (meer schoten). Daarnaast is het team van België nu beter geworden en verwacht ik meer van hen dan een Italië. Tegen Spanje gingen ze wat kanslozer ten onder, toch verloren ze maar met 2-0 terwijl Italië met 4-0 verloor.

Beter geworden? Nah. Tegen Italie waren we kansloos hoor, misschien niet qua kansen, maar ons middenveld werd compleet overlopen. En het is niet zozeer het mentaliteitsverschil tussen Europese en ZA landen, vooral België heeft dat probleem. Zo'n goeie lichting, maar toch defensief voetbal spelen.....
 
Bovenaan