Voetbal

DeletedUser65921

Guest
Gewoon Kopenhagen, APOEL en Olympiakos loten en we kunnen met 3 ploegen naar de kwartfinale.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik weet niet exact wat het meest waarschijnlijke is om te loten, maar hoop inderdaad niet op Man Utd, Lyon of Besiktas :p dan gaan we onderuit.
 
Reactiescore
1.075
aan kopenhagen mag je je niet vergissen, stevige thuis reputatie :p, zowel brugge, porto als leicester hebben er niet gewonnen
 
Reactiescore
3.541
Trainer van PSG meteen ontslaan. Als ge in eigen huis Barca zo overklast en dan zo verdedigend gaat spelen in Barca verdiende ni door te gaan. Erg teleurstellend!

Barca was niet eens goed, verre van zelfs. PSG gewoon echt uber slecht.
 

DeletedUser61161

Guest
Als ze een Jokersbrain als speler of trainer hadden had psg gewoon gewonnen toch?
 

DeletedUser

Guest
Kan iemand mij uitleggen waarom er vroeger vaak 3 minuten bij kwamen en nu 5 minuten. Niet dat het me een fuck boeit dat Barcalona daar nu door wint, maar ben oprecht benieuwd, want ik kan geen reden bedenken.
 
Reactiescore
3.541
Als ze een Jokersbrain als speler of trainer hadden had psg gewoon gewonnen toch?

Als speler durf ik te betwijfelen al ben ik conditioneel wel in topvorm! Als trainer had ik wel gewonnen ja :D Zelfs met de helft van het salaris de huidige trainer krijgt.

Kan iemand mij uitleggen waarom er vroeger vaak 3 minuten bij kwamen en nu 5 minuten. Niet dat het me een fuck boeit dat Barcalona daar nu door wint, maar ben oprecht benieuwd, want ik kan geen reden bedenken.

Nieuwe regels waaronder iets van: per wissel komt er automatisch 30 seconden bij. Ik weet niet hoeveel wissels er zijn geweest maar de minuten alleen al lopen op basis daarvan al aardig op. + al derest dat erbij komt. Trainers gaan dan niet meer expres gaan wisselen om tijd te rekken.
 

DeletedUser72524

Guest
Kan iemand mij uitleggen waarom er vroeger vaak 3 minuten bij kwamen en nu 5 minuten. Niet dat het me een fuck boeit dat Barcalona daar nu door wint, maar ben oprecht benieuwd, want ik kan geen reden bedenken.

Wedstrijd lag vaak stil, geloof me dit wordt goed bijgehouden. Daarbij is 3 min. geen standaard, maar wel meest voorkomende.
 

DeletedUser61161

Guest
Ik weet nog wel toen er een champions leuque finale was tussen Barca en Atletico madrid, toen kregen ze ook 5 min extra tijd waardoor Barca nog net 1-1 scoorde.
En omdat het gelijk stond kregen ze 30 min erbij en werd het plots 5-1 voor Barca, iedereen was toen ook al woest om die 5 min :eek2:
 
Bovenaan