[Afgekeurd] Vlaggen downgraden

Reactiescore
196
Nadat een of andere co. al onze vlaggen geüpgraded heeft naar t allerhoogste, komen we ineens ontzettend veel vlaggen tekort. Dit is helaas niet terug te draaien. Is het misschien een idee om een vlaggen downgrade optie toe te voegen in het spel? Of een optie dat alle vlaggen op een manier naar lvl 1 vlaggen kunnen worden gezet dat je ze daarna weer kan upgraden?

Als dit soort opties toegevoegd zou kunnen worden dan zou ik daar nog best PP voor willen uitgeven ook.
 
Upvote 3
This suggestion has been closed. Votes are no longer accepted.
Reactiescore
140
Nadat een of andere co. al onze vlaggen geüpgraded heeft naar t allerhoogste, komen we ineens ontzettend veel vlaggen tekort. Dit is helaas niet terug te draaien. Is het misschien een idee om een vlaggen downgrade optie toe te voegen in het spel? Of een optie dat alle vlaggen op een manier naar lvl 1 vlaggen kunnen worden gezet dat je ze daarna weer kan upgraden?

Als dit soort opties toegevoegd zou kunnen worden dan zou ik daar nog best PP voor willen uitgeven ook.
Top idee! maar had ik niks anders verwacht van een Topper. :p
 
Reactiescore
1.918
Kan me herinneren dat dit ooit al eens is voorgesteld maar er destijds niet doorkwam


is al enkele keren voorgesteld idd, vrees dat het ook deze keer niet gaat doorkomen

mooi voorstel wel
 
Reactiescore
725
Rip Roedie
 
Reactiescore
2.490
Helaas is deze afgekeurd.
 
Bovenaan