Vlaanderen-Nederland Fusie

Reactiescore
3.576
Jannes 2018: Ik wil in Amsterdam of Friesland wonen
Jannes 2019: NEE ROT NEDERLAND

Haha :s Dat ik dat zei toen was ook maar om te lachen :eek:

Enige die ik moet hebben van jullie elftal is Van Dijk, maar die zou nog op de bank zitten bij ons. Dusja, tegen.

2 jaar geleden moesten we op Robben na niets hebben van NL, ondertussen zijn er wel een paar die we kunnen gebruiken.
 

DeletedUser69389

Guest
Haha :s Dat ik dat zei toen was ook maar om te lachen :eek:



2 jaar geleden moesten we op Robben na niets hebben van NL, ondertussen zijn er wel een paar die we kunnen gebruiken.
Ja wie wilt nou geen De Ligt, De Jong of Depay hebben?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Frenkie sowieso. Hij is beter voor aanvallend voetbal dan witsel of tielemans. Die 2 zijn enkel tikkie breed.
 
Reactiescore
3.576
Mwa de Frenkie van afgelopen dinsdag echt wel hoor.

Is dat die speler die zichzelf zo goed vond hij failde waardoor Ajax door een wereldwonder net geen tegengoal kreeg? Hij is overhyped in Nederland. Speelt soms top maar erg wisselvallig. Hij doet 1 mooie actie en iedereen vergeet de 3 slechte ervoor. Die slechte momenten worden in NL niet afgestraft maar als ze bij Barca zo enkele punten verliezen in grote matchen zal de kritiek rap komen. Beetje objectief zelfstandig nadenken mag altijd. De ligt daarin tegen is nu al totale wereldklasse, stelt mij geen enkele match teleur.

Dus wat mij betreft zou hij verre van basis staan bij Belgie. Ik vind Witsel nu een betere en constantere speler als Frenkie. Zeg niet dat het zo blijft maar atm vind ik dat. Het is nog maar afwachten of Frenkie van de bank raakt volgend seizoen, tegen Willem2 kan ik op ne goeie dag ook nog uitblinken.
 
Reactiescore
1.075
Ja wie wilt nou geen De Ligt, De Jong of Depay hebben?

depay zou gewoon op de bank starten elke wedstrijd dus laat hem maar daar, momenteel zou enkel de ligt een aanwinst zijn, maar idk of je daarvoor alderweirld, vertonghen, kompany, denayer, kabasele, mechele of engels hoeft achterwegen te laten.
de ligt zou een mooie optie op de toekomst zijn, de jong en depay komen atm gewoon niet de bank af bij ons.
 
Reactiescore
1.075
Frenkie sowieso. Hij is beter voor aanvallend voetbal dan witsel of tielemans. Die 2 zijn enkel tikkie breed.

ook beter voor meer tegenaanvallen, witsel is zowat onvervangbaar , als tielemans zijn huidige niveau aanhoud versiert hij deze zomer een mooie transfer en is hij gewoon vertrokken voor een lange tijd op hoog niveau denk ik, dan hebben we nog thorgan, de bruyne, januzaj, praet, dendoncker die stilaan in gang schiet bij wolverhamton, vanaken, ik zou echt niet weten waar we frenkie atm moeten laten hoor :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Frenkie staat verder dan al die jongens buiten KDB &Thorgan. Thorgan speelt rechtsbuiten dus die valt al af.

Tielemans huidige niveau? Hij is te zwak voor een top 6 team in Engeland.
 
Reactiescore
1.728
Vergeet iedereen virgil van dijk? Dat is op dit moment de beste verdediger. En of die een basisplaats zou hebben in België.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
zou al een wonder zijn als die de bank haalt.

depay zou gewoon op de bank starten elke wedstrijd dus laat hem maar daar, momenteel zou enkel de ligt een aanwinst zijn, maar idk of je daarvoor alderweirld, vertonghen, kompany, denayer, kabasele, mechele of engels hoeft achterwegen te laten.
de ligt zou een mooie optie op de toekomst zijn, de jong en depay komen atm gewoon niet de bank af bij ons.

ook beter voor meer tegenaanvallen, witsel is zowat onvervangbaar , als tielemans zijn huidige niveau aanhoud versiert hij deze zomer een mooie transfer en is hij gewoon vertrokken voor een lange tijd op hoog niveau denk ik, dan hebben we nog thorgan, de bruyne, januzaj, praet, dendoncker die stilaan in gang schiet bij wolverhamton, vanaken, ik zou echt niet weten waar we frenkie atm moeten laten hoor :p

Hersencellen verloren bij het lezen van dit
 
Bovenaan