Vlaanderen-Nederland Fusie

DeletedUser

Guest
voor de fusie omdat het beter is voor de economie .

tegen vanwege dat je bij AK en TOPO (als je nog op school zit) meer provicies en steden moet leren :mad::mad:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ervoor, dan ben ik eindelijk van die walen af, ze beginnen me erg te irriteren, al dat frans, gewoon niet te doen, nie te doen.

Dus voor de fusie dat staat vast
 

DeletedUser

Guest
voor de fusie omdat het beter is voor de economie .

tegen vanwege dat je bij AK en TOPO (als je nog op school zit) meer provicies en steden moet leren :mad::mad:

die maken mijn niet uit hoor ^^

ik ben goed in aardrijkskune :D
 

DeletedUser11316

Guest
voor de fusie omdat het beter is voor de economie .

tegen vanwege dat je bij AK en TOPO (als je nog op school zit) meer provicies en steden moet leren :mad::mad:

Die 5 provincies gaan er nog hopelijk nog bij in de leerstof en daat zit een gemakkelijke tussen.
 

DeletedUser

Guest
Eén negatief punt als we onafhankelijk worden van de Walen is dat we geen natuur meer hebben xD
 

DeletedUser

Guest
fusie met vlaanderen? Dan moeten ze eerst daar de politiek op orde brengen, voordat je uberhaupt kan gaan beginnen met overleg en onderhandelen ;)
 

DeletedUser

Guest
belgie heeft ook last van racisme als nederland, dus kom niet aan met smoesjes over wilders ofso..

ze kunnen nu daar de politiek op orde krijgen dus laat staan met 2 landen (ik ben nl)
 

DeletedUser9105

Guest
Een groots racistisch land ja. In België hebben we al genoeg last met het VB...
Een Wilders of Verdonk kunnen we missen als de pest!

Jij zeurt te veel.

Ben voor de fusie. Economische vooruitgang, misschien wat meer politieke diversiteit (ben er niet zeker van). En algemeen vrolijkere Vlamen. Kan ik ook nog eens bij de ex-belgen op de koffie :p
 

DeletedUser

Guest
Een groots racistisch land ja. In België hebben we al genoeg last met het VB...
Een Wilders of Verdonk kunnen we missen als de pest!

wahaha wat een onzin allemaal

on topic:

ik weet nog niet of ik voor of tegen ben.
Vind het nog al wat.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg nee tegen een fusie, eerst wilden ze een eigen land, die kregen ze, en nu ineens weer fuseren? nee.
 

DeletedUser

Guest
Tegen, dan hebben we straks een horde wilde Belgen in ons landje lopen :D
 
Bovenaan