DeletedUser12828
Guest
Tegen, ik zou nog niet WILLEN met mensen zoals Wilders in 1 land te wonen. Ik ben een Belg, geen Hollander. Die taal is gewoon afschuwelijk. En dan woon ik in een land waar met drugs wordt omgegaan als snoep.
En waar gaat Brussel dan naartoe? Wordt dat een ministaat? Denk dan eens aan alle mensen die in Brussel werken, die moeten dan belastingen betalen omdat ze in het buitenland werken..
En denk aan bvb. het onderwijs. In nederland is dat havo, en wat nog allemaal, en in België een heel ander systeem. Hoe lang duurt het wel niet eer dat dat trug op z'n pootjes staat en geregeld wordt? Zoiets is gemakkelijk op papier, maar in praktijk wil ik het wel eens zien gebeuren. We zaten al 100 dagen aan een nieuwe regering, hoe lang denk je dat dit gaat duren?
Denk je dat iedereen Wilders is? Wilders is iemand die wel voor zijn mening uit komt die film was 1 minpuntje! Ik woon zelf bij A'dam in de buurt en hier word NIET met drugs omgegaan als snoep. Over dat scholensysteem, er zijn toch verschillende soorten scholen en verschillende soorten onderwijs. Later zal het wel naar elkaar toe groeien en het is dus geen probleem en als je het zo bekijkt. Mensen mogen zelf stemmen waar Brussel na toe gaat, daarvoor heb je toch ook stemrechten voor? Over die taal, Nederlands is nouw verwant aan Vlaams
OT : Ik ben voor