DeletedUser7565
Guest
Onlangs deed de Nederlandse politicus Geert Wilders (die wereldberoemd ondertussen is) uitspraken in De Telegraaf over een mogelijke fusie tussen Vlaanderen en Nederland.
Hij stelt voor om in Nederland en Vlaanderen hierover een referendum te houden.
Niet alleen zullen we elkaar beter begrijpen.
Groot-Nederland zal Canada uit de G8 kunnen gooien, zal een zeer sterke economische macht zijn en uiteraard zijn we dan toch iets zichtbaarder op de wereldkaart.
Er loopt momenteel al een poll op Hln.be of je voorstander bent voor een fusie of niet, momenteel zijn er meer stemmen tegen, maar eerdere polls van hln hebben eral opgewezen dat zij maar een klein publiekje treffen (zo'n 20.000 stemmers).
Nu vraag ik me af wat jullie ervan vinden, zowel Nederlanders als Vlamingen.
Ik wil hier zelf graag een stemming houden, zet onder je stem ook graag je afkomst bij, zodat we goed kunnen bijhouden wie er meer voor of meer tegen is.
(Zelf ben ik een Vlaming, nu nog een Belg )
Het artikel kan je nog een rustig nalezen op http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten.../Wilders-denkt-aan-fusie-met-Vlaanderen.dhtml
Groeten,
don
EDIT: Tussenstand 13-5
72,2 % Voor
27,7% Tegen
Hij stelt voor om in Nederland en Vlaanderen hierover een referendum te houden.
Niet alleen zullen we elkaar beter begrijpen.
Groot-Nederland zal Canada uit de G8 kunnen gooien, zal een zeer sterke economische macht zijn en uiteraard zijn we dan toch iets zichtbaarder op de wereldkaart.
Er loopt momenteel al een poll op Hln.be of je voorstander bent voor een fusie of niet, momenteel zijn er meer stemmen tegen, maar eerdere polls van hln hebben eral opgewezen dat zij maar een klein publiekje treffen (zo'n 20.000 stemmers).
Nu vraag ik me af wat jullie ervan vinden, zowel Nederlanders als Vlamingen.
Ik wil hier zelf graag een stemming houden, zet onder je stem ook graag je afkomst bij, zodat we goed kunnen bijhouden wie er meer voor of meer tegen is.
(Zelf ben ik een Vlaming, nu nog een Belg )
Het artikel kan je nog een rustig nalezen op http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten.../Wilders-denkt-aan-fusie-met-Vlaanderen.dhtml
Groeten,
don
EDIT: Tussenstand 13-5
72,2 % Voor
27,7% Tegen
Laatst bewerkt door een moderator: