Vision vs. ~FFC~

DeletedUser

Guest
Ik zie in je handtekening inderdaad vol trots je nieuwe account prijken :rolleyes:

Wel geinig om te zien dat eerst S. spontaan opduikt, en kort daarop jij als braaf schoothondje ook jezelf laat horen.

Wel grappig dat jij als inactieve assh*le nu ook ineens verschijnt, terwijl ik nooit weg geweest ben van het W11 AF. Heb het altijd gevolgd, reageerde enkel niet. En inderdaad het accie staat niet in mijn handtekening met de reden dat jullie niet hoeven te weten waar ik speel. Want heb ook zo'n goede herinneringen aan jouw en de andere ex leiders van de frieten :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
Nu ze in-game gefaald hebben, komen ze hier een grote bek opzetten. Ze moeten wat compenseren zeker? Een mens had toch gehoopt dat ze zouden opkrassen vanwege persoonlijke redenen zodat men eindelijk van dat getoeter vanaf was, in plaats daarvan zit ons dat hier te vervelen. In TW deden ze tenminste niets, hadden we er ook geen last van :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27685

Guest
LIEF en FFC zijn gevallen! Even een applausje voor de nieuwe nummer één: NATION!

*klapklapklapklaplapklapklapklapklapklapklapklap*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vv van Douna naar Vision :confused:
Al zoveel barbaren en dan ook nog zulke acties, snap er geen drol van.
 

DeletedUser63651

Guest
Maakt niet zoveel meer uit
deze wereld is toch ver voorbij
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, Vision moet alleen nog even alle rommel opruimen.
 

DeletedUser

Guest
vv van Douna naar Vision :confused:
Al zoveel barbaren en dan ook nog zulke acties, snap er geen drol van.

Oorspronkelijke speler heeft 'm zelf overgezet omdat die het niet meer kon aanzien hoe Nation ermee omging. Er was overigens sowieso al geen enkel verschil meer tussen bb's edelen versus douna edelen.
Net zoals er geen verschil meer is tussen bb's edelen versus mvs edelen, of bb's edelen versus baret edelen, of...
 

DeletedUser30462

Guest
jawel hoor gomps... een bb herbouwt in ieder geval nog tot 3.000 punten ;) (eigenlijk obli's woorden)
 

DeletedUser

Guest
Account is in handen gekomen van een opvolger van de oorspronkelijke speler. Iemand die op andere werelden al met Vision samenspeelt en op W11 aangaf de strijd met hen te willen aangaan. Type van jonge hond, grote mond, geen skills.
Begreep zelfs dat die op die andere wereld inmiddels ook buiten gezet is vanwege zijn sympathieke spel :cool:

Met 400 aanvallen hield die het al voor gezien op W11 en was het account weer dwalende. Maar hij was wel zo slim om het ww te wijzigen en het account op zijn naam te zetten. Hozee, de originele speler kan dus niets meer en dit was dus niet de bedoeling, zij had het achtergelaten voor een mvs en dimimo, omdat ze het t.o. hen niet kon om op bb te drukken.

Dat het niet uitmaakt om bb dorpen te pakken of dorpen bij Douna dat geloof ik, account was in verkeerde handen, boycotten heet dat en een deftige opvolger is er niet meer.

Maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat Vision hierin zou meegaan. Had jullie wat dat betreft iets anders ingeschat.
Ps Mvs zal zeker niet veel weerstand meer bieden, is nl gestopt ;-)
 

DeletedUser30462

Guest
Als het niet de bedoeling is dat een account over gezet wordt naar een nieuw email kan je dit tot een maand na dato nog vanaf het oude email terug draaien. Ik weet niet of het nog mogelijk is, maar als jullie daar blij van worden, mijn zege heb je. Verder zal je wellicht blij zijn dat de meest aanvallende spelers allang gestopt zijn met hun acties op Douna, er zijn leukere dingen te doen :)

Verder over de keuze van de nieuwe speler, daar heeft Vision geen invloed op gehad, dus dat zal je dan echt bij NATION neer mogen leggen.
 

DeletedUser

Guest
Hozee, de originele speler kan dus niets meer en dit was dus niet de bedoeling, zij had het achtergelaten voor een mvs en dimimo, omdat ze het t.o. hen niet kon om op bb te drukken.

Dat het niet uitmaakt om bb dorpen te pakken of dorpen bij Douna dat geloof ik, account was in verkeerde handen, boycotten heet dat en een deftige opvolger is er niet meer.

Maar had eerlijk gezegd niet verwacht dat Vision hierin zou meegaan. Had jullie wat dat betreft iets anders ingeschat.
Ps Mvs zal zeker niet veel weerstand meer bieden, is nl gestopt ;-)

2u6d0k0.jpg


't Staat er op zich niet letterlijk in, maar ik interpreteer dit toch als een bericht van de oorspronkelijke speler. Daar ligt dus de verantwoordelijkheid, niet bij ons, wij hebben nooit om een vv van wie dan ook gevraagd, maar als ze ze zelf op een schoteltje komen aanbieden hoeven we het ook nog niet te weigeren.
Maar sowieso, much ado about nothing, want het maakte toch niks uit.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het Gompio, ik weet welke speler dit veroorzaakt heeft. Was de speler die ook als co bij Erik zat nog in FFC en heel graag het account van Douna over wilde nemen toen wij aangaven te stoppen maar zal zijn naam hier niet noemen. Hij speelt op W21 met een aantal van jullie leden samen en hij had zin om hier tegen jullie te strijden. Wij hebben hem toen het voordeel van de twijfel gegeven.

Echter was hij geen zuivere koffie en vertrok na wat aanvalletjes vanuit jullie al vrij snel. vv is toen bij een van de leden van Nation weggezet.

De originele speler heeft geprobeerd het ww terug te wijzigen echter was het account al overgeschreven en dat mailadres stond bij haar oude co. Die dat dus helaas niet geannuleerd heeft, moet binnen 2 weken.
De kromme zinnen in deze pm zeggen mij genoeg en zijn zeker niet van Hozee want zij wilde het niet op delete zetten, maar kan me indenken dat jullie hieruit niet kunnen afleiden wie dit is.

Account stond zeker niet op delete, er was echter geen nieuwe speler en degene die de vv aan jullie heeft doorgespeeld heeft het account al behoorlijk verrot achter gelaten. Was voor een opvolger ook niet leuk meer.

sowieso is W11 niet leuk meer ;-)
Maar volg het verloop nog wel.
 

DeletedUser30312

Guest
LIEF bied nog wat weerstand, maar aan de FFC kant is weinig meer te beleven.

Verder hadden wij het idee dat we de vv van het het account van Hozee kregen. Dat was dus niet zo. En was het dus de nieuwe speler die het maar eventjes heeft volgehouden.

W11 lijkt nu beslist... Het is aan de overblijvers van LIEF en FFC om deze wereld nog wat leuker te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser30462

Guest
Comming IA :) Nog even wat aardappelvelden om over te steken :cool: en dan vrees ik nog een logistiek probleempje dat ik aan de verkeerde kant van je stam aan zal meren (anders krijg ik problemen met m'n vriendjes), maar ach :p
 
Bovenaan