Vision vs. ~FFC~

DeletedUser30312

Guest
Stoere naam man :eek:

Ik ben nu eenmaal wel Keizer van Vision, en mijn rijk bestaat inmiddels uit een meer dan een kwart van W11.

Even serieus, 5 jaar geleden kon ik niets beters bedenken :eek:

Overigens kom jij even in het topic verkondigen dat je zo goed bent en dat door jou en Gent. Just. is gevallen. Blijf jij maar geloven in sprookjes
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nu eenmaal wel Keizer van Vision, en mijn rijk bestaat inmiddels uit een meer dan een kwart van W11.

Even serieus, 5 jaar geleden kon ik niets beters bedenken :eek:

Overigens kom jij even in het topic verkondigen dat je zo goed bent en dat door jou en Gent. Just. is gevallen. Blijf jij maar geloven in sprookjes

perfecte combinatie. Sprookjes en Keizers.

1 ding wat toch verstandig is om te weten. Alle grote rijken zijn ten onder gegaan.

Blijf jij maar in je sprookjes geloven.
 

DeletedUser27685

Guest
Zolang je maar als laatste ten onder gaat, iets wat jullie niet kunnen zeggen :p
 

DeletedUser34283

Guest
perfecte combinatie. Sprookjes en Keizers.

1 ding wat toch verstandig is om te weten. Alle grote rijken zijn ten onder gegaan.

Blijf jij maar in je sprookjes geloven.

Ik voel me ook aangesproken en vind dit geen lieve opmerking.
 

DeletedUser27685

Guest
't Is nog lang niet augustus, IA, tegen dan heb je iedereen toch al in de pan gehakt? ;)
 

DeletedUser34283

Guest
Neee joh, met vergif zoals één van mijn vele nakomelingen of ik word verbannen zoals mijn dochter!
 

DeletedUser

Guest
Obli, voor iemand die zegt accountloos te zijn ben je behoorlijk betrokken.
Zo betrokken dat je dezelfde dag al wist dat wij onze profieltekst op ons stamprofiel veranderd hebben :rolleyes:

Raar eigenlijk.

En mag ik vragen waarom jij gestopt bent op je eigen accountje?
Misschien ook wel om de redenen waarom wij nu stoppen?

Of kwam de jump van Gent je te dichtbij :D
Waar die helaas door omstandigheden niet echt meer mee uit de kast gekomen is :mad:

Gewoon nieuwsgierigheid.
 

DeletedUser61042

Guest
Obli, voor iemand die zegt accountloos te zijn ben je behoorlijk betrokken.
Zo betrokken dat je dezelfde dag al wist dat wij onze profieltekst op ons stamprofiel veranderd hebben :rolleyes:

Raar eigenlijk.

En mag ik vragen waarom jij gestopt bent op je eigen accountje?
Misschien ook wel om de redenen waarom wij nu stoppen?

Of kwam de jump van Gent je te dichtbij :D
Waar die helaas door omstandigheden niet echt meer mee uit de kast gekomen is :mad:

Gewoon nieuwsgierigheid.

Waar zie jij staan dat die gestopt is:confused:
 

DeletedUser27685

Guest
Ik hang gewoon de toerist uit en heb al enkele maanden geen tijd meer. Ik moest al eerder een pauze inlassen om mijn thesis af te werken (die overigens vertraging had opgelopen :<) en nu ben ik afgestudeerd en nuttig werk aan het verrichten.

Het is gezellig genoeg bij ons om gewoon wat rond te hangen, af te spreken buiten TW en te luisteren naar de verhalen (en de val van FFC is gelijk de koers: enkel de aankomst is interessant, dus toch wel groot nieuws). Ik hield me nog lange tijd bezig met scripts, maar momenteel staat ook dat op een laag pitje. Enkel wat bugfixes nog en voor de rest hier wat met de misplaatste zelfverheerlijking van de vijand komen lachen. Sommige dingen veranderen ook nooit :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Toch leuk om te zien dat de grootbekken nu de witte vlag hebben opgetrokken. En dan te bedenken dat ik toch ook een beetje meegeholpen heb :p
 

DeletedUser63651

Guest
Jah leuk he :D terwijl je zelf in die stam ooit hebt gezeten
 

DeletedUser54369

Guest
Ik ben nooit helemaal weg geweest ;) En speel nu alweer een tijdje op een accie binnen vision.
Ik zie in je handtekening inderdaad vol trots je nieuwe account prijken :rolleyes:

Wel geinig om te zien dat eerst Saartje spontaan opduikt, en kort daarop jij als braaf schoothondje ook jezelf laat horen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan