Vision vs. ~FFC~

DeletedUser50192

Guest
Maar men zegt toch altijd, if you can't beat them, join them? :D. In zekere zin speelde dat ook mee bij mijn toetreden tot Vision. En inmiddels heb ik mijn diensten ook bewezen (en ben ik nog lang niet klaar). En dat terwijl ik dus eigenlijk ook een vluchteling was. Dus het is niet alleen puur dat beleid, het is ook wat je ermee binnen haalt. Soms een pareltje, soms een rotte appel...
 

DeletedUser30312

Guest
Er zaten zeker een aantal goede spelers in FFC, en ze hebben het een aardig tijdje volgehouden.

Maar nu zeggen dat je het mooi vond om als nr. 1 te stoppen... Jullie zijn gewoon ingemaakt en hadden te weinig actieve spelers.
 

DeletedUser61042

Guest
Er zaten zeker een aantal goede spelers in FFC, en ze hebben het een aardig tijdje volgehouden.

Maar nu zeggen dat je het mooi vond om als nr. 1 te stoppen... Jullie zijn gewoon ingemaakt en hadden te weinig actieve spelers.

Het was ook grotendeels dat gent de vv draaide
 

DeletedUser30312

Guest
Niet alleen gent hoor, die was al weer een tijdje gestopt. Ook daarna werd er nog wel een tijdje aardig actief verdedigd.
 

DeletedUser

Guest
Niet alleen gent hoor, die was al weer een tijdje gestopt. Ook daarna werd er nog wel een tijdje aardig actief verdedigd.


Gent is al ruim 1,5 jaar niet echt actief meer.
Die heeft op Ceuclum nog mooi potje gedeft maar dat was uitzondering ;)

Tuurlijk heeft ieder zijn eigen mening hierover. En weten alleen de spelers binnen FFC het ware verhaal.
Maar het stoppen van een aantal heeft nu geleid tot het stoppen van FFC (persoonlijk stond ook tussen haakjes).
Voor een aantal zaten daar wel degelijk persoonlijke redenen bij. En bij anderen een sneeuwbal effect.

"Persoonlijk" zou ik niet willen refereren naar de verliezen. Uiteraard hebben jullie een hoop spelers laten weglopen, helaas. Echter zijn we door de weglopers het spel wel beu geworden. Iedere keer een account erven wat zwaar onder vuur ligt en compleet in puin ligt. Hierdoor kom je niet toe aan je eigen spel en moeten we weer met spoed internen wat nog mogelijk is. Vv gebrek en vaak kwam het op dezelfde schouders.

Ruzie is er niet en ook niet geweest, buiten de uitspatting van de houthakkers van vorige week.
Die nog maar erg kort in onze stam zat. Verder no hard feelings naar elkaar.

Degene die door willen, starten met een schone lei met nieuw bewind.

Ik hoop dan ook dat de nieuwe stam NATION jullie nog wat strijd gaat brengen ;)
 

DeletedUser27685

Guest
I k hoop dan ook dat de nieuwe stam NATION jullie nog wat strijd gaat brengen ;)
Idem, maar ik verwacht er niet veel van. Ze doen gewoon verder met waarin jullie goed zijn - met als verschil een ajuinlaag minder als buffer. Ik verwacht binnen zoveel maand weer een post te zien met blabla over persoonlijke redenen.
 

DeletedUser46057

Guest
Maar men zegt toch altijd, if you can't beat them, join them? :D. In zekere zin speelde dat ook mee bij mijn toetreden tot Vision. En inmiddels heb ik mijn diensten ook bewezen (en ben ik nog lang niet klaar). En dat terwijl ik dus eigenlijk ook een vluchteling was. Dus het is niet alleen puur dat beleid, het is ook wat je ermee binnen haalt. Soms een pareltje, soms een rotte appel...

Dat was geen vluchten maar Vision van binnen uit overnemen! dat hebben we in ID uitgestippeld toch? :p
We hebben nu al 270 mil aan punten in handen, haha (net geteld)


Maar had liever doorgevochten, maar ondanks de BB dorpen gaan we gewoon lekker door knallen op alles wat niet blauw of grijs is :)
 

DeletedUser27055

Guest
En die onenigheid met T-rex?

tja, hoe zou dat komen...ik ga niet blijven zitten in een stam in ontbinding, en wat er van spelers nog was die ik kende en waar ik een begin van respect voor had is al lang van deze wereld verdwenen...

en hoe is met jou, mijn vroeger stamgenootje ?
 

DeletedUser30462

Guest
Met mij gaat het goed, ik vroeg me al af of jij nog steeds zelf op je accie zat. Blijkbaar dus wel. Waar is je oude vertrouwde enthousiast je clears kapot gooiende mentaliteit gebleven? of ben je geindoctrifriet en weet je alleen nog wat internen is? Je was 1 van de meest aanvallende spelers die ik kende. Goede oude tijd.

Gewoon het spel weer gaan spelen en ophouden met internen, dat maakt het veel leuker ;) Nu je niet meer in het frietvet zit zullen ze je de frietjes wel niet meer gratis verstrekken, dus dan komt het vanzelf goed :)
 

DeletedUser61408

Guest
Pas maar op, Phoenix komt eraan. Had er net weer zin in worden FFC en LIEF inactief, verdorie.

Trust me, het is binnen voor Vision. Phoenix zal ook maar een hapje voor ons zijn. De eieren zijn gekraakt, nu het opruimwerk en daarna op naar het einde
 

DeletedUser34283

Guest
Hoewel we bondgenoten zijn, zou ik toch graag tegen Vision spelen. Even kijken of jullie tegenstanders niet gewoon slecht waren..
 

DeletedUser30312

Guest
2 accounts en nog een paar spelers als ik het me goed herriner. Is ondertussen al wel weer een tijdje geleden. Intussen zijn ze al wel visionair :D

Hoewel we bondgenoten zijn, zou ik toch graag tegen Vision spelen. Even kijken of jullie tegenstanders niet gewoon slecht waren..

Als LIEF en FFC opgeruimd zijn en het gat is gedicht kan er natuurlijk altijd wat geregeld worden ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser34283

Guest
2 accounts en nog een paar spelers als ik het me goed herriner. Is ondertussen al wel weer een tijdje geleden. Intussen zijn ze al wel visionair :D



Als LIEF en FFC opgeruimd zijn en het gat is gedicht kan er natuurlijk altijd wat geregeld worden ;)

Haha, bring it on! :)

Ben erg benieuwd, maar eerst maar ff bondgenootschap houden ;)
 

DeletedUser

Guest
Valt me wel wat tegen hoe snel Vision op gang komt tegen de restanten van FFC.
 

DeletedUser30312

Guest
Mwah, we hadden net weer een massa achter de rug, ze zijn al weer druk bezig.
 

DeletedUser

Guest
Nog een leuk weetje uit de oude schoen.

Just. is gevallen dankzij mij en Gent :D
 
Bovenaan