Vinger x BOEREN

Reactiescore
93
Beste lezers en geïnteresseerden,

Allereerst dit topic gaat niet over het vingeren van boeren.

Het gaat over de oorlog die nu al ruim een dag woedt in de velden en dorpen van wereld 113, vinger verliest langzaam de koppositie als beste stam die deze speelwereld ooit heeft gezien. Alle andere stammen zullen zwaar gedemotiveerd zijn door deze power houses.

Misschien is het een goed idee om de vrede terug op te zoeken, om beide stammen op te heffen en de rest van de wereld te voorzien van glansrijke kansen en weerzinwekkende dromen.

Het initiatief is al genomen, maar de reactie van de BOEREN is ronduit belachelijk. Vre-selijk en ongehoord.

Kijkt u zelf maar;

1767974833629.png

Wal-gelijk.

Ik zeg boycotten die BOEREN, trap die aardappelen en wortels kapot. Steel de aardbeien en pluk de kippen.

Wellicht brengt dit nog wat in beweging, ik hoop op veel steun vanuit het AF.

Met vriendelijke groet,

Viral
Veldmaarschalk van je Duim is geen Vinger.

Vinger flop

Oh shit, ik bedoel BOEREN flop

Vind het wel een beetje arrogant om de mensen die jou benaderen weg te stempelen als noobs, beetje elitair gedrag van Viral.

Pfff BOEREN is niets in vergelijking met MTWGA!!!
Gewoon allemaal de overstap maken naar mijn PRACHTIGE EN STERKE stam! Ik ben gewoon DE BESTE leider die wereld 113 kent!

Dat gezegd zijnde. Dit is iets waar ik ook al aan gedacht heb. Door het grote aantal potentiële stamleden krijgen we inderdaad heel snel een situatie waarbij de sterke spelers die standaard al samenhokken er nu nog een (groot) aantal sterke spelers bij kunnen nemen in de stam. De wereld kan zo in principe binnen een paar dagen/weken al gespeeld zijn.

In mijn ogen zou deze wereld eigenlijk gespeeld moeten worden als een soort experiment waarbij alle standaard groepjes opgebroken worden en ieder voor zich speelt. Zo kunnen nieuwe stammen ontstaan waar de subtoppers en noobs ook eens mee kunnen optrekken met grote namen en kunnen leren hoe TW echt gespeeld kan worden.
In dat opzicht is het grootste probleem misschien dat het vergrendelen van stammen na 180 dagen in de instellingen zit. Na een tijd zullen veel 'mindere' spelers afhaken, waardoor de stammen eigenlijk gereshuffeld zouden moeten worden, wat door die instelling natuurlijk vanaf een bepaald moment niet meer kan en waardoor vanaf het begin topstammen oprichten aantrekkelijker wordt.

In ieder geval iedereen is welkom in MAKE TRIBAL WARS GREAT AGAIN!!! Ik zal zorgen voor het BESTE teltopic op het stamforum!
Stuur NU uw aanvraag tot lidmaatschap!

Pfff BOEREN is niets in vergelijking met MTWGA!!!
Gewoon allemaal de overstap maken naar mijn PRACHTIGE EN STERKE stam! Ik ben gewoon DE BESTE leider die wereld 113 kent!

Dat gezegd zijnde. Dit is iets waar ik ook al aan gedacht heb. Door het grote aantal potentiële stamleden krijgen we inderdaad heel snel een situatie waarbij de sterke spelers die standaard al samenhokken er nu nog een (groot) aantal sterke spelers bij kunnen nemen in de stam. De wereld kan zo in principe binnen een paar dagen/weken al gespeeld zijn.

In mijn ogen zou deze wereld eigenlijk gespeeld moeten worden als een soort experiment waarbij alle standaard groepjes opgebroken worden en ieder voor zich speelt. Zo kunnen nieuwe stammen ontstaan waar de subtoppers en noobs ook eens mee kunnen optrekken met grote namen en kunnen leren hoe TW echt gespeeld kan worden.
In dat opzicht is het grootste probleem misschien dat het vergrendelen van stammen na 180 dagen in de instellingen zit. Na een tijd zullen veel 'mindere' spelers afhaken, waardoor de stammen eigenlijk gereshuffeld zouden moeten worden, wat door die instelling natuurlijk vanaf een bepaald moment niet meer kan en waardoor vanaf het begin topstammen oprichten aantrekkelijker wordt.

In ieder geval iedereen is welkom in MAKE TRIBAL WARS GREAT AGAIN!!! Ik zal zorgen voor het BESTE teltopic op het stamforum!
Stuur NU uw aanvraag tot lidmaatschap!
Op het begin en het eind na heb je helemaal gelijk vriendelijke vriend

Wat een mooie post Viral! Ik ben het ten zeerste met je eens, we moeten inderdaad niet in deze fase hutje mutje bij elkaar gaan zitten en mogelijk mensen afschrikken. Ik vind het een nobel statement, en ik kan niks anders doen dat hier gehoor aan geven.
Bij deze wil ik dan ook aanbieden om leiding te geven aan een zeer select groepje dat zich wilt afzonderen van deze massastammen of andere stammen die dezelfde signalen vertonen, die goed kunnen aarden onder het juk van een verschrikkelijke dictator.
Sollicitaties mogen per direct in mijn inbox.

Wat een mooie post Viral! Ik ben het ten zeerste met je eens, we moeten inderdaad niet in deze fase hutje mutje bij elkaar gaan zitten en mogelijk mensen afschrikken. Ik vind het een nobel statement, en ik kan niks anders doen dat hier gehoor aan geven.
Bij deze wil ik dan ook aanbieden om leiding te geven aan een zeer select groepje dat zich wilt afzonderen van deze massastammen of andere stammen die dezelfde signalen vertonen, die goed kunnen aarden onder het juk van een verschrikkelijke dictator.
Sollicitaties mogen per direct in mijn inbox.
Pas maar op, mijn LC is de BESTE van de wereld en kan perfect een regime verandering veroorzaken!

Maar wel een mooi initiatief. Ik zoek ook nog één of meerdere medeleiders voor mijn stam, en wij hebben al mooi 1 noob die lid is en die dus wat les mag krijgen van de betere spelers :cool:
Als er dus nog ergens een select groepje is die hier aan mee wil doen, mogen ze mij ook contacteren.

join allemaal komjij!!

Ik ben het met dit statement eens, ondanks dat het huidige ledenlimiet 20 is op deze wereld kan je door middel van het joinen van de tutorials discord altijd nog een klein beetje bij ons horen.

Je kan de uitnodigings link voor de tutorialsdiscord vragen in een PM aan het account magmador ingame of door een berichtje te sturen op discord in de wereld 113 wereldchat dan zullen er vast mensen zijn die je inviten!

Iedereen is vrij om de link te delen!

Met gestreden groet,
Halvor de Skald - Jomsviking boekenserie

Ik ben het met dit statement eens, ondanks dat het huidige ledenlimiet 20 is op deze wereld kan je door middel van het joinen van de tutorials discord altijd nog een klein beetje bij ons horen.
:eek: Dus jullie zijn eigenlijk een nog grotere massastam dan we op het eerste zicht zouden denken? :eek:
Daar wil ik wel deel van uitmaken, straks krijgt magmador een berichtje

Pffft! Vinger speelt gewoon 3D tribal wars: deel de stam op in 20 nieuwe stammen en dan lekker met zijn allen op BOEREN beuken :ram:

Terug
Bovenaan