Vinage VS Vix

DeletedUser78552

Guest
Bij deze mijn bericht naar Roald, Vinage zit hier gewoon fout. Consequenties zullen volgen en verder wensen wij jullie nog een fijne en eerlijke oorlog. Kata's en CF's keuren wij verder wel gewoon af.

Dag Roald & Collationem spelers,

Allereerst excuses voor al het gezeik. Heb ik net zo weinig zin in als jullie en als ik er objectief naar kijk heeft Vix hier gewoon gelijk. Chaosstorm viel Fluffy inderdaad aan tijdens de NAP (wisten we niet) en dat is duidelijk het breken van de NAP. Er zullen hier dan ook zeker consequenties op volgen, meest waarschijnlijk een kick en een massa. Dit kan echt niet. En dan ook nog een 2 miljoen ODA op fluffy behaald, dit is nog een serieuze aanval geweest ook.

Pipi langkous heeft de NAP ook gebroken. Met deze speler heb ik nauwelijks contact gehad, vroeg om een invite in Pages en kreeg die ook gewoon. Het breken van deze NAP kan inderdaad ook niet, consequenties zullen volgen. Zit nu helaas in Vogel maar hier bedenken we nog iets op.

En dan als laatste en nog het meest pijnlijke, mijn eigen account heeft de regels ook gebroken. Ik nam een nieuwe speler op het account en had doorgegeven dat hij mocht rondkijken en nog niks moest doen tot ik de tijd kon nemen even de wereld/plannen uit te leggen. Gooit die pannenkoek ff 2 clears op Fluffy. Gelukkig geen 2 miljoen ODA maar eigenlijk moet deze speler/flipping dan ook worden gestraft. Zou nogal hypocriet zijn om dat niet te doen. Consequenties zullen volgen maar moeten nog worden bedacht. Is gelukkig wel een kleiner gevalletje van de regels breken omdat het maar 2 clears waren en maar 1 dag van tevoren maar het blijft simpelweg het breken van de NAP. Hier komen we nog op terug. Een kick van Flipping zou het Vix wel erg makkelijk maken en ik heb toch nog wat zin in oorlog dus ik hoop dat ik zonder al teveel consequenties hiermee weg kom.

Veel plezier op het AF, je kunt mij hier met de grond gelijk maken want wat er is gebeurd is simpelweg fout. Ook die kata's er nog bij maakt dit een behoorlijk naar verhaal. Ik zal mijn best doen dit zoveel mogelijk recht te zetten en er alsnog een leuke oorlog volle wereld van te maken. Ik ben een paar dagen weg met mijn vriendin, contact heb ik met Fred via skype als er echt iets nodig is. Verder kan Perfection je van dienst zijn.

Veel succes nog verder,

Jarno
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wat ik ingame al zei, respect voor dit bericht. We maken er een 'schone' oorlog van zonder allerlei laagwaardige praktijken.
 

DeletedUser72576

Guest
Je hoeft het jezelf niet zo erg aan te trekken hoor. Maak er gewoon wat moois van en die je best tegen vix-v. Op een mooie oorlog ;)
 
Bovenaan