Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
489
jij weet toch helemaal niet wat er gaande is tussen bromsnor en LLM dus hoe kan je hier terug over oordelen??

mvg,
ewap

Ik zie een duidelijke ODD verhoging bij bromsnor, geen idee of het een intern is of inderdaad een 'bedankt voor bewezen diensten'.
Maar als het een intern is, snap ik niet waarom hij opeens 30k ODD erbij heeft.
 
Reactiescore
18
Ik ben ook totaal niet bezig met het AF, maar zou graag extra punten willen aanhalen, waarbij deze al meerdere keren aangehaald zijn vanuit de reacties hier.
  • Je zou heel deze stab kunnen voorkomen, moest je nu gewoon heel die stam hebben verwijderd en met de huidige spelers een nieuwe stam hebben opgericht. Een BG is bindend aan de stam of je nu de leden uit deze stam eruit kickt of nieuwe leden hierin rekrutreert, deze BG blijft gelden zolang de stam nog bestaat.
  • Zoals Vicemi ook al aanhaalde. Moest dit geval nu direct via PM's worden besproken, zou dit uiteindelijk toch wel naar het AF zijn gegaan als je kijkt naar wat voor een soort "onderhandelingen en afspraken" hier worden besproken. Is het nu echt nodig om het PM verkeer tussen Orde-MEV hier te publiceren? Hoop van niet.
  • Discussies omtrent het katagebruik dient ook vanaf nu gewoon achtergelaten te worden en is over het algemeen ook niet meer prioritair en relevant. Vicemi heeft excuses aanvaard van Wouzlan en vraagt hier verder ook geen compensatie meer voor.
  • Wat dubieus is, is hoe dat men hier dan ook over het hart kunt krijgen om Vicemi hier een stabber voor uit te maken. Terwijl het hier duidelijk gaat over een stab dat is gepleegd op Vicemi.
  • Grappig hoe dat men hier steeds die "3 uur reactietijd" terug naar boven haalt. Een mens mag zeker niet meer nadenken over een gepast voorstel? Wat ook nog intern zou moeten worden besproken bij MEV toendertijd.
  • 4 weken is zeker lang, maar als je kijkt naar hoe traag deze wereld is, is 3 dagen - 24 uur ook belachelijk, vind je niet? Daarnaast hoor je bij een stab zeker minstens 2 weken en dorpenteruggave te geven.
  • Ik denk dat iedereen hier hetzelfde zou doen als je een kleine stam was en het opneemt tegen één van de grotere stammen, dat je hiervoor andere stammen gaat over contacteren? Zeker na wat LLM heeft geflikt bij MEV. Je valt gezamenlijk met MEV toendertijds de stam Norf aan. Deze aanval is zeer goed gelukt. Vervolgens komt LLM met een zeer rare voorstel naar MEV toe om zichzelf voor een groot deel te laten internen met daarbij 2 keuzes. Je laat je internen of je gaat eraan. Overduidelijk is hier het 2e van gekomen.
  • Je ziet Vicemi dan ook NERGENS het topic naar boven halen wat betreft de wekenlange incomings die zij krijgen van LLM. Nu gaat er eens een gepaste topic open dat te maken heeft met de incoming waves van LLM, vanwege een stab, is het nog niet goed.
  • De druk van het AF is nodig om in te zien met wat voor een praktijken we hier mee te maken hebben.
  • Deze druk is voor jullie (Orde) dan wel overdreven, maar het is zeker nodig als je kijkt naar wat voor een belachelijk voorstel jullie hier wederom mee af komen. Zonder een AF post hadden jullie (zoals al zovaak is aangehaald) een voorstel kunnen doen dat te nemen of te laten was.
 

Deleted User - 81360

Guest
Het is opmerkelijk dat Tasmanian devil bij deze kwestie hevig aan het discussiëren is terwijl deze speler bij deze kwestie betrokken is. Hij doet alsof hij neutraal is terwijl hij tijdens NAP besprekingen tussen Orde en 4rus (de stam van Tasmanian devil) dorpen van Vecimi in de nachtbonus aan het overnemen is? Dit zijn dorpen die eerder zijn overgenomen door Vecimi van Loco Locomotief (Zie bijlages). Blijkbaar is Vecimi een soort DU/MB voor Tasmanian Devil?

Wat Bromsnor betreft. Die is op dit moment gestopt. Hij werd niet gevraagd om het dorp van Bocchi te edelen.
Mev. neemt blijkbaar al een voorschot op de compensatie, want tijdens de lopende onderhandelingen pakken zij een dorp van Bromsnor. Ook is het dorp gewoon gecleard door Loco Locomotief.

Nogmaals wij zijn het met iedereen eens dat de gemaakte fout en de verantwoordelijkheid hiervan ligt bij de leiding van Clear en dus indirect bij Orde. Wij zijn klaar met deze discussie die alleen maar leidt tot vingerwijzen naar elkaar. Wij hebben een fout begaan, maar ook Vecimi heeft een fout begaan. Daarvoor zijn wij bereid om de volgende compensatie te geven:

1. Twee weken NAP tussen Clear. En Mev.

2. 3 dagen NAP tussen Orde en Mev.

3. Tasmanian devil zal de tijd van de lopen NAP geen dorpen meer mogen edelen van Vecimi.

4. Dat overgenomen dorp van Bromsnor hoeft niet terug. Dit als compensatie voor de geleden schade.

Ik hoop dat iedereen hier tevreden mee kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Verdadero Infierno

Bijlages:
LLM vermeldt aan bromsnor niet te edelen:
unknown.png
Voorschot compensatie:
unknown.png

Voornames Vicemi - Dr.Koekoek & LLM
2021-01-03_3_LI.jpg

Overnames van TD in nachtbonus:
2021-01-03_2.png
 
Reactiescore
903
Vind het wel lach verwekkend hoe een stamgenoot van jouw aangeeft dat je geen aannames mag doen, maar dat jij maar meteen conclusies trekt :redface:. Het feit dat je enkel reageert op 2 posts die ik heb gedaan, houdt al in dat je het warm krijgt onder je voeten en de feiten dus op tafel liggen. Je kan nu van alles en iedereen erbij gaan betrekken, maar JULLIE zijn hier fout.

Wanneer wij iemand edelen etc bepalen wij zelf wel en daar hebben we jou hulp niet bij nodig.

Buiten dat om moet je nog even reageren op een andere NAP schending, maak je je eigen daar maar druk om :wink:
 
Reactiescore
489
Het is opmerkelijk dat Tasmanian devil bij deze kwestie hevig aan het discussiëren is terwijl deze speler bij deze kwestie betrokken is. Hij doet alsof hij neutraal is terwijl hij tijdens NAP besprekingen tussen Orde en 4rus (de stam van Tasmanian devil) dorpen van Vecimi in de nachtbonus aan het overnemen is? Dit zijn dorpen die eerder zijn overgenomen door Vecimi van Loco Locomotief (Zie bijlages). Blijkbaar is Vecimi een soort DU/MB voor Tasmanian Devil?

Wat Bromsnor betreft. Die is op dit moment gestopt. Hij werd niet gevraagd om het dorp van Bocchi te edelen.
Mev. neemt blijkbaar al een voorschot op de compensatie, want tijdens de lopende onderhandelingen pakken zij een dorp van Bromsnor. Ook is het dorp gewoon gecleard door Loco Locomotief.

Nogmaals wij zijn het met iedereen eens dat de gemaakte fout en de verantwoordelijkheid hiervan ligt bij de leiding van Clear en dus indirect bij Orde. Wij zijn klaar met deze discussie die alleen maar leidt tot vingerwijzen naar elkaar. Wij hebben een fout begaan, maar ook Vecimi heeft een fout begaan. Daarvoor zijn wij bereid om de volgende compensatie te geven:

1. Twee weken NAP tussen Clear. En Mev.

2. 3 dagen NAP tussen Orde en Mev.

3. Tasmanian devil zal de tijd van de lopen NAP geen dorpen meer mogen edelen van Vecimi.

4. Dat overgenomen dorp van Bromsnor hoeft niet terug. Dit als compensatie voor de geleden schade.

Ik hoop dat iedereen hier tevreden mee kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Verdadero Infierno

Bijlages:
LLM vermeldt aan bromsnor niet te edelen:
unknown.png
Voorschot compensatie:
unknown.png

Voornames Vicemi - Dr.Koekoek & LLM
2021-01-03_3_LI.jpg

Overnames van TD in nachtbonus:
2021-01-03_2.png

1) Tass heeft niets met jullie of MEV te maken dus waarom zou een speler die hier niets mee te maken hebben meegenomen worden in de afspraken? :p
En dat Tass een dorp overneemt tijdens de onderhandelingen van het bespreken van een nap van Vicemi, is ook helemaal niet fout? Volgens mij hoort Vicemi niet bij Orde dus staat Tass hier helemaal buiten.

2) 3 dagen NAP tussen Vicemi en Orde is helemaal buiten proportie aangezien Orde hierbij makkelijk kan profiteren van de stab. Enkel Clear betrekken in die 2 weken NAP gaat het verschil niet maken. Orde en Clear zijn 1 onderdeel dus dient er een NAP te komen die voor beide stammen even lang duurt.

3) Door welke geleden schade hoeft het dorp waar de stab is op gebeurd niet terug gegeven worden?

Damn, jullie slagen er volgens mij helemaal naast met dit voorstel. Ik zie hier enkel spelers die zwaar gedupeerd worden en Orde die flink gebruik gaat maken van die stab. Jongens toch, als dit de nr 1 stam is, succes!
 
Reactiescore
3.452
1. Twee weken NAP tussen Clear. En Mev.

2. 3 dagen NAP tussen Orde en Mev.
Ah dus jullie stam mogen de aanvallen gewoon weer oppakken na 3 dagen?
Jullie zijn verantwoordelijk voor de akties van jullie mb stam dus twee weken nap ook vanuit jullie stam lijkt mij het minimale!
 
Reactiescore
84
Het is opmerkelijk dat Tasmanian devil bij deze kwestie hevig aan het discussiëren is terwijl deze speler bij deze kwestie betrokken is. Hij doet alsof hij neutraal is terwijl hij tijdens NAP besprekingen tussen Orde en 4rus (de stam van Tasmanian devil) dorpen van Vecimi in de nachtbonus aan het overnemen is? Dit zijn dorpen die eerder zijn overgenomen door Vecimi van Loco Locomotief (Zie bijlages). Blijkbaar is Vecimi een soort DU/MB voor Tasmanian Devil?

Wat Bromsnor betreft. Die is op dit moment gestopt. Hij werd niet gevraagd om het dorp van Bocchi te edelen.
Mev. neemt blijkbaar al een voorschot op de compensatie, want tijdens de lopende onderhandelingen pakken zij een dorp van Bromsnor. Ook is het dorp gewoon gecleard door Loco Locomotief.

Nogmaals wij zijn het met iedereen eens dat de gemaakte fout en de verantwoordelijkheid hiervan ligt bij de leiding van Clear en dus indirect bij Orde. Wij zijn klaar met deze discussie die alleen maar leidt tot vingerwijzen naar elkaar. Wij hebben een fout begaan, maar ook Vecimi heeft een fout begaan. Daarvoor zijn wij bereid om de volgende compensatie te geven:

1. Twee weken NAP tussen Clear. En Mev.

2. 3 dagen NAP tussen Orde en Mev.

3. Tasmanian devil zal de tijd van de lopen NAP geen dorpen meer mogen edelen van Vecimi.

4. Dat overgenomen dorp van Bromsnor hoeft niet terug. Dit als compensatie voor de geleden schade.

Ik hoop dat iedereen hier tevreden mee kan zijn.

Met vriendelijke groet,

Verdadero Infierno

Bijlages:
LLM vermeldt aan bromsnor niet te edelen:
unknown.png
Voorschot compensatie:
unknown.png

Voornames Vicemi - Dr.Koekoek & LLM
2021-01-03_3_LI.jpg

Overnames van TD in nachtbonus:
2021-01-03_2.png

Nu slaag je er toch volledig naast?

  • Tas heeft helemaal niets met jullie onderhandelingen te maken. Als je nu al een lijst zou moeten bijhouden met alle vorige eigenaars van dorpjes en hun BG's dan is het al ver gekomen. Dit is jezelf gewoon eruit proberen lullen en de schuld en aandacht naar anderen te verschuiven.
  • Bromsnor is voor zover ik weet geen lid van één van de stammen en er is dus ook totaal geen reden waarom Vicemi dat dorp niet mag overnemen tijdens onderhandelingen over iets dat volledig buiten Bromsnor's dorpen valt. Wie dat dorp gecleared heeft doet er dan ook totaal niet toe, dit kan men zelfs nooit zeker weten. Opnieuw proberen aandacht en schuld bij anderen te leggen.
  • Geen idee hoe aansprakelijkheid dezer tijden wordt doorgegeven dus daar ga ik ook niet meteen uitspraken over doen. Wat ik hier kan lezen zegt dat de moraalheren aansprakelijk zijn voor hun mb's dus daar ga ik maar in mee.
  • Mij is het dus ook echt niet duidelijk wat de fout van Vicemi hier is. Het feit dat jullie een beetje schuld naar hem proberen schuiven om dan zelf te profiteren van de compensaties, maakt het alsmaar meer ongeloofwaardig.
De conclusie die ik uit de berichten trek is dat jullie niet proberen om tot een oplossing te komen of jullie excuses aan willen bieden, maar enkel de schuld en aandacht op anderen willen afschuiven. Is dit echt de manier dat jullie willen herkend worden als jullie de wereld zouden winnen? Probeer gewoon een mooie compensatie op te stellen en niet overal wat schuld en excuses gaan zoeken om mindere compensaties toe moeten bieden.

Een wereld winnen draait niet enkel om punten maar ook het respect dat je ermee verdient zodat jullie op volgende werelden worden gerespecteerd en gezien worden als "de eerlijke en sterke winnaars van wereld 77". Althans zo ging dat er in der tijd aan toe. Als de veroordelingen nu onterecht waren snap ik dat je zo reageert maar komop, het is duidelijk een stab en een compensatie is hier zeker wel op zijn plaats.
 
Reactiescore
84
Ik wist dat het AF tegenwoordig één groot jankfestijn was maar dat we na 2 maand al aan het 6e stabtopic zouden zijn had ik niet verwacht. Jezus wat treurig is dit allemaal zeg. Los het eerst ingame op voor je hier komt janken op het AF en de mening van elk individu erbij wilt gaan betrekken.

De reden is nu toch al een paar keer uitgelegd ondertussen. Een kleine stam als MEV gaat nooit onderhandelingen winnen tegen Orde, kijk maar hoe zij hier nu op reageren zelfs met druk van het AF. Dan had er gewoon geen compensatie gekomen en uiteindelijk toch op het AF terecht gekomen. Ik denk dat het zeker oké is om zulke dingen aan het licht te brengen, dan weet men in de toekomst ook voor welke spelers/stammen er moet opgepast worden en welke betrouwbaar zijn.

Daarbij zijn topics altijd makkelijk te negeren als de betreffende stammen en spelers geen invloed hebben op jou spel. Ik bijvoorbeeld probeer mezelf terug een beetje in de community te werken en de nieuwe spelers en stammen te leren kennen. Voor mij zijn dit soort topics dus handig om inschattingen te maken in volgende werelden.
 
Reactiescore
5
Beste,

Mijn verontschuldigingen voor het dorp dat door mn stamgenoot Joriki werd overgenomen.
Aangezien hij zag dat zn buur (Bromsnor) zonder stam zat heeft hij hem deze morgen blijkbaar gescout, dorp stond leeg en hij heeft het overgenomen.
Dit is inderdaad geen slimme actie van hem geweest tijdens deze onderhandelingen.
Mijn stamgenoot was echter niet op de hoogte van deze discussie en omdat hij er geen graad in zag, omdat hij een speler zonder stam aanviel, heeft hij dit dan ook gedaan.
Ik stel dan ook voor dat wij het dorp binnen de 24h aan Bromsnor teruggeven.
Dit kan niet als compensatie worden gezien voor het dorp dat door jullie werd overgenomen.
1) het dorp stond leeg tov 5k/5k en 2k zc.
2) het dorp heeft 2000 punten tov het dorp van Bocchio dat 10000 punten had.

Verder ga ik nog steeds niet akkoord met de 3 dagen NAP tussen mev en orde, dit dient ook 2 weken te zijn.
Dit zodat jullie geen voordeel uit deze stab kunnen halen.
 

Bijlagen

  • BC7AC8C2-9704-49DD-8C28-850BA7391309.jpeg
    BC7AC8C2-9704-49DD-8C28-850BA7391309.jpeg
    744,9 KB · Weergaven: 22
Reactiescore
0
Beste,

Mijn verontschuldigingen voor het dorp dat door mn stamgenoot Joriki werd overgenomen.
Aangezien hij zag dat zn buur (Bromsnor) zonder stam zat heeft hij hem deze morgen blijkbaar gescout, dorp stond leeg en hij heeft het overgenomen.
Dit is inderdaad geen slimme actie van hem geweest tijdens deze onderhandelingen.
Mijn stamgenoot was echter niet op de hoogte van deze discussie en omdat hij er geen graad in zag, omdat hij een speler zonder stam aanviel, heeft hij dit dan ook gedaan.
Ik stel dan ook voor dat wij het dorp binnen de 24h aan Bromsnor teruggeven.
Dit kan niet als compensatie worden gezien voor het dorp dat door jullie werd overgenomen.
1) het dorp stond leeg tov 5k/5k en 2k zc.
2) het dorp heeft 2000 punten tov het dorp van Bocchio dat 10000 punten had.

Verder ga ik nog steeds niet akkoord met de 3 dagen NAP tussen mev en orde, dit dient ook 2 weken te zijn.
Dit zodat jullie geen voordeel uit deze stab kunnen halen.
joriki edeld er nu zelf 2, weet die nog van nix??
 
Reactiescore
5
Man man...
Heb hem net te pakken gehad, hij wilt de dorpen gerust afstaan, zie bijlage.
 

Bijlagen

  • 638FF8FF-8FA4-4524-B27D-B8FC4DE99FBF.jpeg
    638FF8FF-8FA4-4524-B27D-B8FC4DE99FBF.jpeg
    917,3 KB · Weergaven: 32
Reactiescore
18
Het account TasmanianDevil staat hier compleet los van en zal hier ook niet moeten bij betrokken worden. Ik sta perplex hoe je ineens een andere account dat niets te maken heeft met deze stab er ineens bij betrekt. Wat dat account doet met andere spelers, zijn jouw zaken niet. Moest TD net zoals LLM hebben gehandeld tegen MEV, dan zal je daar wel een aparte topic van zien van Vicemi zelf. Tot die tijd denk ik het beter is dat je je vooroordelen en speculaties misschien beter voor jezelf houdt over het account. Ironisch ook hoe je denkt te kunnen maken om TD hiermee in de afspraken mee te nemen. Vicemi bepaalt zelf wel wat die doet met zijn dorpen en als jullie hierdoor wat op je teentjes zijn getrapt dat TD dorpen heeft overgenomen van Vicemi en LLM niets, dan zegt dat eerder meer iets over jullie zelf dan over TD.

Zorg er maar eerst voor dat je je eigen stab eens rechtzet voordat je weer met je vinger gaat wijzen naar een andere account. Weliswaar kom je straks weer met een andere accountnaam.

Een 2 weken NAP tussen Clear en MEV, met vervolgens een 3 dagen NAP tussen Orde en MEV, is overduidelijk een teken dat je hier van deze stab wilt profiteren. Of is dit voorstel er nu eerder omdat je de winsten die je eruit hebt gekregen gisteren jullie het gevoel van euforia geven? En dat men denkt een stap dichter te zijn bij het breken van MEV? Ahnee wacht, want die winsten die men er gisteren uit heeft gekregen is namelijk van een stab gekomen. Denk niet dat jullie als stam graag worden geassocieerd met "profiteur van een stab" lijkt mij. Want het begint er sterk op te lijken met zulke dubieuze voorstellen

Je puntje 4 is ook werkelijk ongelofelijk. Had niets anders verwacht van je. Bewijst ook maar weer dat het effectief zo is dat het bij jullie "een voorstel kunnen doen en dat te nemen of te laten is"

Keer op keer wordt er hier maar vanuit jullie kant de schuld en aandacht op andere afgeschoven, terwijl de gedupeerde hier nog altijd niet gecompenseerd wordt. Dit getuigt bovenal maar weer dat jullie niet eens de moeite ervoor willen doen om met een deugdelijk aanvaardbaar voorstel te komen. Jezelf doen wijs maken dat een 3 dagen NAP, sla je compleet de plank mee mis.

Kom nu maar eens met een fatsoenlijk voorstel, ik denk dat iedereen hier daar op zit te wachten.
 
Reactiescore
69
Collega's, vrienden en vijanden

Sta mij toe om hier ook op te reageren in de hoop dit snel te kunnen afsluiten.

Zoals waarschijnlijk velen onder jullie spelen wij dit spel al van het begin, het spel is hier en daar wel wat veranderd met de jaren maar de spelers, wow de spelers die zijn veranderd. Het spelt draait bijna meer rond het AF dan om wat anders. Dit lijkt misschien niet gerelateerd met het topic, maar dit is het toch wel.

Van zodra er een kleine 'drempel' in de weg zit tussen beide partijen wordt hiervoor direct het AF aangesproken, daaruit zal snel blijken wie het meeste 'vriendjes' heeft op het AF, en wordt er blijkbaar bepaald door externen wat er moet gebeuren in dergelijke situatie. Ik dacht dat de vriendjespolitiek in België al erg was, nu begin ik te twijfelen. Maar goed ik wil jullie allemaal absoluut niet aanvallen, het lijkt mij logisch dat je voor ex-stamgenoten, ex-spelers, vrienden opkomt.

Persoonlijk had ik graag van Vicemi & Co hieromtrent een pm ontvangen om dit zelf uit te klaren, want dit is allesbehalve het befaamde woord 'een stab'.
Vind het zelfs jammer, want ik begon respect te krijgen voor de acties van team Vicemi.

Goed nu to the point:

Hoe het allemaal begon:

Wij stonden open voor een rekrutering van Vicemi en andere stamleden van Maxemvi, na geslaagde aanvallen op MAND3 wouden wij dit officieel maken. Vicemi gaf aan dat hij graag onze mb zou worden, wij reageerden dat zijn puntenaantal daar nog net iets te hoog voor was en dat het een strategische zet zou zijn als wij daar een dorp of 2 van hem overnemen.

Het is nooit leuk om dorpen af te geven, dit kan iedereen beamen. Maar een moraalbreker, moet wel het moraal breken ...

Team Vicemi was niet echt blij dit te horen, hadden we begrip voor, Vicemi vroeg enige tijd om hierover te kunnen nadenken, hadden we terug begrip voor.

Het was 2 dagen later dat wij kwamen te horen dat Vicemi naar verschillende spelers aan het rondsturen was om een massa aanval op ons te plannen.

Van hieruit is alle samenwerking per direct stopgezet en is de oorlog verklaard, nu wordt er door Vicemi & Co naar alle mogelijke manieren gezocht om ons zwart te maken en/of om ons te clusterfucken door dorpen aan Tasmanian Devil af te staan midden in de nacht.

Dezelfde Tasmanian Devil die het niet kunnen vond dat wij mb's in hun edellijn hadden liggen maar nu exact hetzelfde doet op een veel grotere schaal?
(hoor je ons klagen op het AF?)( ja nu wel)

Nu edelen wij een dorp van Maxemvi, een speler (bromsnor) dat niet onze MB is verbieden wij om mee aan te vallen maar doet het toch.

De speler in kwestie is hiervoor direct gesanctioneerd en zal van de wereld verdwijnen. ( bedankt aan team Maxemvi om daarbij te 'helpen' trouwens )

En om die reden worden wij geschilderd als 'niet te vertrouwen' en 'stabber'.

jullie kennen ons niet, dus gelieve dan ook niet te gaan speculeren.

Iedereen zal zijn eigen mening wel hebben over dit verhaal, hebben wij respect voor, maar maak van een mug geen olifant.

Wij zullen telkens rechtvaardig handelen als onze vijanden dat ook doen.
En als je een probleem hebt met iemand, stuur hem dan een mededeling, daar zijn ze voor.

Bedankt voor jullie aandacht

Team Loco Loco Motief
 
Reactiescore
903
Nu ook voor jullie team LLM, waaruit baseren jullie dat wij Cf leggen bij jullie? Jullie liggen er nog niet eens dus wat is er een CF aan? Volgens mij moet die term eens uitgelegd worden ofzo?:confused2: Wij hebben het nooit over een Mb in onze lijn gehad, enkel over ons cluster wel goed sxhrijven

Dat jullie een halve MB stam in ons cluster rekruteren is wel iets heel anders hé, die lagen tussen de dorpen in. Wij liggen nog steeds niet in jullie cluster maar goed. Het afstaan van dorpen is alweer een aanname die gedaan word, zoals je stamgenoot zei trek niet zo snel conclusies ;)

Nu halen jullie alweer een account erbij die nog steeds met de bovenstaande feiten niks te maken heeft. Er word vanuit een MB stam van Orde dus niet specifiek LLM aanvallen gestuurd. Jullie geven aan dat het een fout is, dan los je die fout op zo moeilijk is het niet volgens mij?
 
Reactiescore
216
Is toch gewoon stront in een zakje wat je hier verkoopt Loco Loco?
Je weet best wel hoe dit spel werkt & het AF is inderdaad een onderdeel van geworden, maar ik denk wel dat je 1 van de meest gerespecteerde accounts betrekt in een feit waar het niet om gaat, dat brengt je wel in een gevaarlijkere situatie.
 
Reactiescore
84
Voor zover ik heb kunnen opmaken wordt team LLM helemaal niet zwartgemaakt? De enige "fout" die jullie hebben begaan is niet controleren of jullie mb's diplomatieke afspraken had met jullie doelwit. Dat op zich is geen stab of vuil spel, dat is de fout van jullie mb's. Wat ik vandaag wel bijgeleerd heb is dat de moraalheren wel aansprakelijk gesteld worden voor de acties van hun mb's en dus instaan voor een compensatie. Maar er wordt wel geen schuld in jullie schoenen geschoven. Ik denk dan ook dat het logisch is dat jullie niet voor niets de mogelijkheid mogen hebben om te profiteren van een stab van jullie mb's.

Ik vind het vooral jammer en raar hoe er hierop gereageerd wordt door Orde. De titel van het topic kon inderdaad een beetje netter gekozen worden en dat kata gebeuren kon intern worden opgelost. Maar ik heb uit geen enkel bericht kunnen opmaken dat jullie stabbers of onbetrouwbare spelers zijn. Enkel door jullie eigen reacties verpesten jullie je eigen reputatie. Constant andere spelers erbij halen, het slachtoffer tot schuldige maken en heel de tijd afkomen met "jullie kennen niet het hele verhaal" siert je echt niet. Er is een stab gepleegd door jullie mb's en het is niet meer dan normaal dat jullie daar niet zomaar van mogen profiteren. Hadden jullie nu gewoon een mooie compensatie opgesteld samen met Vicemi, MEV en Clear dan had het hele AF jullie gerespecteerd en had er niets aan het handje geweest..

Daarnaast wou ik nog even laten weten dat ik nooit echt actief ben geweest op het AF en nooit een grote naam ben geweest, maar het AF werd vroeger ook al gebruikt om grote stammen niet onschendbaar hun gang te laten gaan. Niet meer dan logisch lijkt me op een spel zoals TW. Ik geef, nu ik zelf volwassener ben geworden, dan ook graag een neutrale mening over dit soort zaken. Hoe meer inzichten, hoe beter mensen elkaar verstaan en hoe sneller er tot een oplossing gekomen kan worden. Hopelijk wordt dit geen over en weer gegooi van kak en komt er een mooie overeenkomst waar iedereen het eens mee is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan