Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
10
Ik denk dat ik voor veel spelers spreek dat de kata kwestie wel degelijk per ongeluk kan zijn en dat hier niet zo'n grote sancties over hoeven te volgen. (indien dit maar een paar keer is voor gevallen)
Wat hier vooral het punt is, is dat jullie mbstam hen hebben gestabt. Dus een oplossing zoeken voor die kata's is mooi, maar zoek vooral maar een oplossing voor die stabs en eventuele dorpen die hierdoor zijn verloren gegaan.

Beste MeGustAa,

Klopt helemaal, er zijn die avond/nacht drie fakes gestuurd en deze zijn dus inderdaad alledrie met het verkeerde doel voor de kata's verstuurd. De sanctie hoeft hier inderdaad niet groot voor te zijn.

Het punt van de mb's wordt met onze stamleiding besproken, daar staan wij in dit geval los van(om over te praten en te regelen). Wij, Lord Wouzlan, spreken op het AF in dit topic daarom ook alleen over de beschuldigingen die richting ons, LW, zijn gedaan. Vandaar dat er op onze post's niet diep/verder hoeft in te gaan met betrekking tot de mb's.

Groeten,

Team Wouzlan
 
Reactiescore
5
Beste,

na 6h aan dialoog met verdadero zijn we er jammer genoeg niet uitgekomen.
Ik stelde 2 opties voor:
1)
Mn stamgenoot kreeg het verloren dorp terug en een NAP van 4 weken tussen Orde en Mev voor de wederopbouw van de verloren troepen.
2)
Mn stamgenoot kreeg 2 kleinere dorpen van LLM die hij achter ons front had geedelt in de plaats en een NAP van 2 weken, deze dorpen zijn gunstiger voor ons en LLM verloor dan ook troepen.

Orde stelde een NAP voor van 3 dagen zonder dorpteruggave.

Na wat over en weer gestuur was ik gezakt naar respectievelijk dorpteruggave en NAP van 3 weken of de 2 dorpen en NAP van 12 dagen.

Orde paste zijn voorstel ook aan en stelde een NAP voor van 24h en maakt mij uit voor stabber...

De mensen die de conversatie graag eens lezen, stuur me gerust een PM in-game.
 
Reactiescore
3.452
Dus hun voorstel was alleen 3 dagen nap?
 
Reactiescore
290
Nap van 4 weken is ook wel een heel optimistisch idee :D
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
1.957
Ik weet niet welke troepen je van plan bent om te bouwen, maar met een NAP van 12 dagen of twee weken heb je toch al een vol dorp terug? Ik begrijp dat 4 weken ook nogal veel is.
 
Reactiescore
5
Het was een goed gevuld def dorp dat ze hebben overgenomen.

Zij stelden eerst 3 dagen voor, nadien toen ik gezakt was om hen tegemoet te komen, zakten zij naar 24h NAP ipv ons tegemoet te komen...
 
Reactiescore
489
Gewoon dorp terug en nap van 2 weken of idd die 2 jumpdorpen van LLM en alsnog 2 weken nap is wel op zijn plek.
Het is en blijft een stab, 24u NAP is gewoon lachwekkend en schandalig voor een nr1 stam.

@Orde, denk goed na over hoe jullie met dit soort dingen omgaan, want dit kan zomaar later als een katapult terugkomen wanneer zo'n zaken bij jullie gebeuren en denk dan maar niet dat wij dan opeens wel 2 weken NAP gaan bieden voor dergelijke dingen ;)
 
Reactiescore
903
Een 24u NAP bieden is inderdaad echt lachverwekkend en kun je niet eens serieus nemen. Het feit dat je dan aangeeft om via pm het te willen regelen is netjes, maar kom dan iig met een fatsoenlijk aanbod ipv 24u.
 
Reactiescore
239
Wat een drama toch allemaal... Wouzlan ging in de fout, dat klopt & dat weet hij...
4 weken NAP in plaats vragen is gewoon belachelijk...

Over die MB situatie ben ik niet helemaal mee dus zwijg ik, wat anderen die er buiten staan misschien beter ook kunnen doen?
 
Reactiescore
903
Wat een drama toch allemaal... Wouzlan ging in de fout, dat klopt & dat weet hij...
4 weken NAP in plaats vragen is gewoon belachelijk...

Over die MB situatie ben ik niet helemaal mee dus zwijg ik, wat anderen die er buiten staan misschien beter ook kunnen doen?

4 weken hoor je met niet zeggen maar 24u slaat al helemaal nergens op natuurlijk. Dan het deel van zwijgen dat hebben ze het liefst, maar dan moeten ze het netjes oplossen ipv zo’n voorstel doen.
 
Reactiescore
239
24uur is inderdaad ook niet correct, dat klopt.
Versta me niet verkeerd wil deze situatie zeker niet goed praten, echt niet!
Maar... word het hier niet allemaal wel heel erg opgeblazen?
Krijg meer en meer de indruk dat ze het AF enkel gebruiken om sterker te staan in de onderhandelingen met leiding Orde...
 
Reactiescore
903
Nee maar er word mooi gesproken over we gaan IG verder met PM, waarom doe je dat pas als er hier iets gepost word? Dus het AF is nodig dat blijkt anders had je uit je eigen ook contact opgenomen als het niet je bedoeling was. En je stuurt fakes niet voor niets dus dat rapportje heb je echt wel bekeken, dus dat is gewoon onzin. Dus dat Vicemi het AF hanteert atm begrijp ik zeer goed, had die miss zelfs al eerder moeten doen.
 
Reactiescore
34
24uur is inderdaad ook niet correct, dat klopt.
Versta me niet verkeerd wil deze situatie zeker niet goed praten, echt niet!
Maar... word het hier niet allemaal wel heel erg opgeblazen?
Krijg meer en meer de indruk dat ze het AF enkel gebruiken om sterker te staan in de onderhandelingen met leiding Orde...
wat logisch is toch? als ze de steun van het AF niet zouden krijgen dan kunnen jullie gewoon zeggen dat jullie voorstel te nemen of te laten is, op deze manier staan jullie onder druk om correct te handelen.
 
Reactiescore
5
Wat een drama toch allemaal... Wouzlan ging in de fout, dat klopt & dat weet hij...
4 weken NAP in plaats vragen is gewoon belachelijk...

Over die MB situatie ben ik niet helemaal mee dus zwijg ik, wat anderen die er buiten staan misschien beter ook kunnen doen?

klopt met Wouzlan ook geen probleem, hoef er ook geen compensatie voor, zn verontschuldiging is voldoende, zoals ik reeds had gemeld.
het gaat hem over een BG die ons zonder melding aanvalt in opdracht van Orde.
Waardoor we een dorp hebben verloren dat ik gecompenseerd wil zien.
Ik begrijp ook dat een NAP van 4 weken veel is, heb dat aangepast naar 3 weken.
ik verwachtte dat Orde hun aanbod van 3 dagen dan ging verhogen, maar in de plaats verlagen ze het zelfs naar 1 dag zonder dorpcompensatie. Dat is het gewoon niet willen compenseren imo.

Hierbij dan ook ons laatste voorstel:
Dorpteruggave en NAP van 2 weken.
 
Reactiescore
239
Kijk; dat vind ik een mooi en eerlijk voorstel.
Echter ben ik GEEN leider binnen Orde en voer ik deze gesprekken niet, kan alleen maar hopen dat jullie er zullen uitkomen.
 

Deleted User - 81360

Guest
Geachte Iedereen,

Om toch even het volledige beeld te weergeven wat Vicimi hier gewoon vergeet te doen. Zal ik dat hier maar doen.

De aanvallen op MEV, Vicimi zijn stam, zijn niet van gisteren. Hij ligt al ongeveer een maand onder aanval van Loco Locomotief en zijn moraalbrekers. Deze moraalbrekers zaten eerst in de stam Loco Locomotief. Om het overzichtelijker te maken zijn de moraalbrekers van Verdadero Infierno en Loco Locomotief in één stam gezet. Ik zelf had hier geen weet van dat dit ging gebeuren. De diplomatieke betrekkingen waren niet bekend bij Loco Locomotief. De betrekkingen met MEV hadden al verbroken kunnen en moeten zijn in dit stadium, aangezien Boobies (aangepast door de moderators later) was aangepast in de naam STAM en dit is later Clear geworden. Dit is een slordigheidje geweest van ons, maar het was ook fijn geweest als MEV zelf even had gepolst of het nog lopende BG was. Vicimi wist dat het een moraalbrekersstam zou worden. Het is niet zo dat er ineens vanuit Clear werd gekozen om de vijand aan te vallen. Dit zijn gewoon de moraalbrekers van Loco Locomotief geweest, niet de andere spelers van Clear. Noem het wat je wilt, ik blijf er bij dat het een foutje is geweest.

Ik had eerlijke spelers best tegemoet willen komen, maar als je achter mijn rug naar het AF hobbelt en je gaat daar dan een half gebakken verhaal verkondigen waar in MEV er goed uitkomt en Loco Loco zwart gemaakt wordt vind ik dat al achterbaks. Bij navraag bij Loco Locomotief krijg ik te horen dat er al langer wordt getraineerd door Vicitimi en blijkt dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien. Zo waren er onderhandelingen over een NAP tussen LLM en MEV, hier was een bedenktijd van 24 uur opgezet. Het voorstel was al lang en breed gelezen, maar meneer ging 3 uur later antwoorden omdat hij dan meer tijd had. Dit is niet netjes, maar bon zoveel maakt dat niet uit. Wanneer er dan echter uit diverse hoeken naar voren komt dat je tijdens de onderhandelingen gaat spreken met anders stammen om een massa te plannen op Loco Locomotief dan ben je geen knip voor de neus waard. Dat is gewoon geniepig en een achterbaks spelletje. Vandaar dat ik die vier weken ook niet serieus kan nemen. Voor de rest wil ik hier geen woorden aan vuil maken. Vanuit Orde en Clear staat nog steeds de voorgestelde NAP tot 5 januari. Er is nooit een aanbod van 24 uur voorgesteld. Ik heb altijd gezegd jullie krijgen een NAP tot 5 januari. Indien behoefte is om dit te verlengen met één dag, door de onderhandelingstijd, is dat voor mij ook geen probleem.

Groet,

Verdadero Infierno

Bewijzen:

Rest in peace Jonko Jonko <3 :

https://cdn.discordapp.com/attachments/778603549847846935/795019356597256192/image0.png

Paar uur verlenging:

https://media.discordapp.net/attach...636864/2021-01-02_2.png?width=1355&height=676
 
Reactiescore
3.452
Reactiescore
5
Dat is wel heel makkelijk dat knippen.

Zoals ik gezegd had in onze PM, het gaat hier niet over.
Nogmaals ik had een BG met Clear, deze heeft mij aangevallen in opdracht van Orde, hun moraalheer, dat is een stab, klaar.

Ik ga hier nogmaals dieper op in, zodat de mensen begrijpen waarom ik op 12/12 allies ben gaan zoeken tegen Orde.

Samen met LLM hebben wij met MEV de dag ervoor een speler gezamenlijk aangevallen. Na de aanval gingen we de toekomst verder bekijken.

Ik kreeg dan van LLM hetvolgende voorstel: ik moest fuseren met de 3 grootste spelers van mijn stam, nadat hij iets ervoor nog aan het klagen was, dat hij constant te maken kreeg met laag moraal.
Verder moesten we 40% van onze dorpen afstaan aan hem, uiteraard onze grootste, mochten we eigenlijk een paar kleine dorpen en de dorpen die we net overgenomen hadden, behouden (troepenaantal = 0).
verder werden er 0 garanties voorgesteld en moest ik onmiddellijk antwoorden.
Ik kon hem evengoed accountnaam en pass geven...
 
Reactiescore
84
Geachte Iedereen,

Om toch even het volledige beeld te weergeven wat Vicimi hier gewoon vergeet te doen. Zal ik dat hier maar doen.

De aanvallen op MEV, Vicimi zijn stam, zijn niet van gisteren. Hij ligt al ongeveer een maand onder aanval van Loco Locomotief en zijn moraalbrekers. Deze moraalbrekers zaten eerst in de stam Loco Locomotief. Om het overzichtelijker te maken zijn de moraalbrekers van Verdadero Infierno en Loco Locomotief in één stam gezet. Ik zelf had hier geen weet van dat dit ging gebeuren. De diplomatieke betrekkingen waren niet bekend bij Loco Locomotief. De betrekkingen met MEV hadden al verbroken kunnen en moeten zijn in dit stadium, aangezien Boobies (aangepast door de moderators later) was aangepast in de naam STAM en dit is later Clear geworden. Dit is een slordigheidje geweest van ons, maar het was ook fijn geweest als MEV zelf even had gepolst of het nog lopende BG was. Vicimi wist dat het een moraalbrekersstam zou worden. Het is niet zo dat er ineens vanuit Clear werd gekozen om de vijand aan te vallen. Dit zijn gewoon de moraalbrekers van Loco Locomotief geweest, niet de andere spelers van Clear. Noem het wat je wilt, ik blijf er bij dat het een foutje is geweest.

Ik had eerlijke spelers best tegemoet willen komen, maar als je achter mijn rug naar het AF hobbelt en je gaat daar dan een half gebakken verhaal verkondigen waar in MEV er goed uitkomt en Loco Loco zwart gemaakt wordt vind ik dat al achterbaks. Bij navraag bij Loco Locomotief krijg ik te horen dat er al langer wordt getraineerd door Vicitimi en blijkt dat hij nooit het achterste van zijn tong laat zien. Zo waren er onderhandelingen over een NAP tussen LLM en MEV, hier was een bedenktijd van 24 uur opgezet. Het voorstel was al lang en breed gelezen, maar meneer ging 3 uur later antwoorden omdat hij dan meer tijd had. Dit is niet netjes, maar bon zoveel maakt dat niet uit. Wanneer er dan echter uit diverse hoeken naar voren komt dat je tijdens de onderhandelingen gaat spreken met anders stammen om een massa te plannen op Loco Locomotief dan ben je geen knip voor de neus waard. Dat is gewoon geniepig en een achterbaks spelletje. Vandaar dat ik die vier weken ook niet serieus kan nemen. Voor de rest wil ik hier geen woorden aan vuil maken. Vanuit Orde en Clear staat nog steeds de voorgestelde NAP tot 5 januari. Er is nooit een aanbod van 24 uur voorgesteld. Ik heb altijd gezegd jullie krijgen een NAP tot 5 januari. Indien behoefte is om dit te verlengen met één dag, door de onderhandelingstijd, is dat voor mij ook geen probleem.

Groet,

Verdadero Infierno

Bewijzen:

Rest in peace Jonko Jonko <3 :

https://cdn.discordapp.com/attachments/778603549847846935/795019356597256192/image0.png

Paar uur verlenging:

https://media.discordapp.net/attach...636864/2021-01-02_2.png?width=1355&height=676

Goed ik ben maar een onbekende meelezer maar dit bericht vind ik toch maar "raar" en wou toch ook men bedenkingen geven.

-Waarom zou MEV zelf moeten vragen of een bepaalde BG nog doorgaat? Dat is misschien wel het slimste in dit geval maar zeker niet nodig imo.
-
Ik interpreteerde ook helemaal niet dat Vicimi LLM aanviel maar eerder hun BG Clear, die hen stabde. Mensen van AF zeiden daarna dat Orde aansprakelijk was (niet enkel LLM).
-De aanval op Wouzlan met die kata's was mss wat overdreven, is wel duidelijk een foutje geweest. Dat had idd beter intern besproken kunnen worden maar denk ook niet dat dat het hoofdpunt van deze post was.
-Als je een stam joint, ben je ook "gebonden" aan hun diplomaties. Dan had de BG maar opgezegd moeten worden voor de mb's Clear joinde. Als Clear mb's aanneemt, zijn zij aansprakelijk voor hun daden lijkt mij. Vind je dit als stamleiding niet kunnen en wil je de diplomatie behouden? Dan gooi je hen eruit ter compensatie. Als je hun daden niet afkeurt, dan ben je als stam in fout en is het dus wel degelijk een stab.
-Hoe alle contacten zijn verlopen en hoe de berichten zijn opgesteld is natuurlijk iets intern. Ik ga dus geen oordeel vellen over de aanpak. Maar ik denk dat je als kleinere stam, zoals MEV, je wel een duwtje in de rug van AF kan gebruiken als je in wil gaan tegen Orde en hun MB stam. Dat ze daarom dan ook naar het AF stappen vind ik niet zo raar. Zou hetzelfde doen om meerdere meningen te horen en hoe ik de situatie zou moeten aanpakken. Zonder dit hadden jullie (zoals al eerder gezegd is) een voorstel kunnen doen dat te nemen of te laten was. Nu staat er wat druk op jullie.

Dit gezegd zijnde ben ik maar een niemand op TW en het AF, mijn mening doet er niet toe maar wil toch ook even kijken hoe TW denkt over deze situatie aangezien ik terug serieus wil beginnen spelen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan