Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.457
Een onmiddellijk nap voor de gedupeerde stam plus teruggave van het dorp wat door hun bg werd geedeld lijkt mij een mooi begin:wink:
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
In sommige situaties is het inderdaad beter om naar het AF te stappen. Dan is er meer 'sociale druk' voor een 'stabber' om zijn fouten recht te zetten. Ik vind het vreemd dat er zo op gehamerd wordt dit te laten rusten en IG tussen beide partijen te laten afhandelen. Het lijkt me niet zo moeilijk om de gedupeerde te 'vergoeden' voor de gedane schade en je kan idd een statement maken door de stabbende mbs te kicken, maar goed, wie ben ik om daarover te beslissen?
Verder maakt het me niet zoveel uit maar het zo wel zo mooi zijn om vanavond bijvoorbeeld gewoon met een post te komen van 'het is opgelost, we hebben dit en dit ondernomen om het recht te zetten.' Afgehandeld.
 
Reactiescore
489
Zoals ik gezegd heb, kan dit geregeld worden via PM. Ik heb geen behoefte om deze discussie te voeren op het AF. Ik weet niet wie jij bent, heb jij hier enig belang bij of ben jij een lid van het AF tribunaal die hier zijn zegje over wilt doen?

Ik heb hier geen belang bij, maar dit is een vrij forum waar bij mijn weten iedereen zijn zegje mag doen? Wanneer er dan iets gebeurt dat gewoonweg niet netjes is, kaart ik dat gewoon even aan :)
Ik hoop dat beide partijen er uit komen, dan kan dit topic ook gewoon gesloten worden. Tot dat moment, zou ik niet weten waarom we de discussie hier niet mogen voeren :)
 

Deleted User - 81360

Guest
In sommige situaties is het inderdaad beter om naar het AF te stappen. Dan is er meer 'sociale druk' voor een 'stabber' om zijn fouten recht te zetten. Ik vind het vreemd dat er zo op gehamerd wordt dit te laten rusten en IG tussen beide partijen te laten afhandelen. Het lijkt me niet zo moeilijk om de gedupeerde te 'vergoeden' voor de gedane schade en je kan idd een statement maken door de stabbende mbs te kicken, maar goed, wie ben ik om daarover te beslissen?
Verder maakt het me niet zoveel uit maar het zo wel zo mooi zijn om vanavond bijvoorbeeld gewoon met een post te komen van 'het is opgelost, we hebben dit en dit ondernomen om het recht te zetten.' Afgehandeld.
Volgens mij als je een geschil met iemand hebt bespreek je dat met z'n tweeën en ga je niet direct publiek dit bespreken?

@MeGustAa Dit is zeker een vrij forum. Post wat je wilt, vind het alleen hinderlijk dat er direct de gang naar het AF wordt gezocht terwijl er geen PB naar ons toe gezonden is.
 
Reactiescore
3.457
Volgens mij als je een geschil met iemand hebt bespreek je dat met z'n tweeën en ga je niet direct publiek dit bespreken?

@MeGustAa Dit is zeker een vrij forum. Post wat je wilt, vind het alleen hinderlijk dat er direct de gang naar het AF wordt gezocht terwijl er geen PB naar ons toe gezonden is.
Aangezien jullie een mb stam hebben gerecruteerd die een bg schend en ze gezamenlijk met de hoofdstam aanvallen,is het niet zomaar een dingetje of vind je van wel?
Als het enkel bij de kata issue was gebleven dan gaf ik je wel geljjk,maar omdat hier 2 stammen bij zijn betrokken is wat druk van het af wellicht op zijn plaats!
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Volgens mij als je een geschil met iemand hebt bespreek je dat met z'n tweeën en ga je niet direct publiek dit bespreken?

@MeGustAa Dit is zeker een vrij forum. Post wat je wilt, vind het alleen hinderlijk dat er direct de gang naar het AF wordt gezocht terwijl er geen PB naar ons toe gezonden is.
Klopt, het zou fijner voor jullie geweest zijn om een pm te sturen. Maar goed, nu is er meer garantie dat dit correct opgelost wordt :wink:
 
Reactiescore
5.686
Een onmiddellijk nap voor de gedupeerde stam plus teruggave van het dorp wat door hun bg werd geedeld lijkt mij een mooi begin:wink:
Topic kan gesloten worden, rechter heeft gesproken. Jullie kunnen in hoger beroep gaan, duurt echter 60 werkdagen.
 

Deleted User - 81360

Guest
Aangezien jullie een mb stam hebben gerecruteerd die een bg schend omdat ze gezamenlijk met de hoofdstam aanvallen,is het niet zomaar een dingetje of vind je van wel?
Als het enkel bij de kata issue was gebleven dan gaf ik je wel geljjk,maar omdat hier 2 stammen bij zijn betrokken is wat druk van het af wellicht op zijn plaats!
Er is helemaal geen druk van het AF voor nodig. Wat een houding meet jij jezelf aan. Wie of wat denk je te zijn dat jij je moet bemoeien met een discussie waar je nul aandeel in hebt. Als jij je over alle discussies druk gaat maken, heb je waarschijnlijk veel dingen aan je hoofd. Als iemand denkt dat hem onrecht is aangedaan kan die altijd een PM sturen in plaats van direct op het forum te gaan plaatsen.
 
Reactiescore
10
Lieve mensen,

Laten we met zijn alle vooral rustig blijven, er is geen nood om zo op elkaar te reageren(zowel vanuit onze stam, als mensen die los staan van deze kwestie). Dat er fouten zijn gemaakt is duidelijk en dat zie je ook niemand ontkennen. Wat ik wel merk is dat er lichte frustratie is over de gang van zaken hoe het opgelost wordt. Als ik namelijk naar andere topics kijk zie ik dat deze veel gestructureerder zijn, er meer info wordt gedeeld en boven al CONTACT is geweest tussen de benadeelde partij en de veroorzakende partij. Helaas mis ik dat in dit verhaal. Het was vanuit onze kant fatsoenlijk geweest als het niet zo was gelopen en vanuit de kant van Vicemi fatsoenlijk geweest als hij onze als stam en in dit geval ook ons van Lord Wouzlan (LW) eerst benaderd had voordat hij hier een probleem van maakt (Losstaand van het feit dat er al dan wel of niet gestabt is en door wie dat dan ook mogen zijn). Het was natuurlijk fijner geweest als hier eerst gewone gesprekken over waren gevoerd dan dat wij dit via het AF te weten moeten komen. Als ik voor ons LW spreek kwam dit namelijk uit de lucht vallen. Dat er benoemd wordt dat er misschien druk van het AF handig van pas komt vindt ik nog niet op zijn plaats, dit kan je pas inzetten als beide partijen er onderling niet uitkomen en dan op het AF hun kwestie delen om daar meningen te vragen.

Het staat natuurlijk voor een ieder vrij om te reageren op het forum, echter is het wel zo fijn dat je dan weet waar je over praat en niet zomaar dingen roept. Want u hoort alleen het verhaal vanuit Vicemi, wat niet optimaal onderbouwt is, en trekt daar meteen uw conclusie uit en men komt zelf met oplossingen. Wellicht is dat aan de betrokken partij zelf om te bepalen welke oplossing er komt. Nogmaals ik praat de acties die ondernomen zijn niet goed, maar we kunnen er allemaal wel iets anders op reageren.

Wat ik daarentegen wel heel schandelijk vind is dat er een persoon, genaamd Vicemi, hier een bom komt droppen op het AF en vervolgens niets meer van zich laat horen. Wij, LW, hebben Vicemi, zoals u hebt kunnen lezen, omstreeks 16.15 uur, vandaag, een bericht gestuurd met onze excuses en daarin gevraagd of wij dit samen kunnen oplossen en hoe hij graag ziet wat voor een tegemoetkoming er zal komen. Wij hebben gezien dat Vicemi rond 16.20 uur ons bericht geopend heeft en deze gelezen heeft, echter hebben wij tot op heden nog niets vernomen van Vicemi. Bij ons heerst de vraag dan ook heel erg of meneer/mevrouw deze kwestie wel wilt oplossen of alleen maar even zijn boosheid van zich af wou gooien en daarmee andere zwart maakt. Daarom ook onze vraag aan Vicemi om op ons te reageren zodat we deze kwestiekunnen oplossen.

Hopelijk kunnen wij dit dus oplossen met Vicemi zelf, zonder dat u hoeft te bepalen wat de uitkomst is en zodra wij eruit zijn (of niet) zullen wij u op de hoogte stellen in dit forum.

Groeten,

Team Wouzlan
 
Reactiescore
5
Dag Wouzlan,

Zoals je zelf zegt, ging het inderdaad om fake aanvallen van jouw kant.
Als ik een fake stuur met kata erbij, stuur ik 1 kata mee en geen 37 die dan per ongeluk op het verkeerde gebouw staan ingesteld.
Verder vind ik niet dat ik jou dan moet contacteren, kom ik over als een slechte verliezer alhoewel ik nog niet veel verloren ben, maar dat jij je dan moet verontschuldigen tegen mij, zeker als je het toch per ongeluk hebt gedaan.
Ik heb inderdaad niet gereageerd op je bericht omdat ik vond dat je, na mijn post op het AF, je wel ineens snel kon verontschuldigen.
Ik was verder ook benieuwd hoe lang het zou duren vooraleer je op het forum ging posten dat ik niet op jou gereageerd had... Wederom vrij snel dus.

Verder gaat dit topic voornamelijk over de getimede aanval en niet over het feit dat jullie niet terugdeinzen om aan te vallen met katas.
De gesprekken daarover zijn reeds lopende met Verdadero.

U zegt ook dat mijn verhaal niet optimaal onderbouwd is.
Waarom zou ik mij nog verder moeten verduidelijken als mijn verhaal reeds door jullie zijde werd bevestigd?

Met vriendelijke groeten,
Vicemi
 
Reactiescore
489
Dag Wouzlan,

Zoals je zelf zegt, ging het inderdaad om fake aanvallen van jouw kant.
Als ik een fake stuur met kata erbij, stuur ik 1 kata mee en geen 37 die dan per ongeluk op het verkeerde gebouw staan ingesteld.
Verder vind ik niet dat ik jou dan moet contacteren, kom ik over als een slechte verliezer alhoewel ik nog niet veel verloren ben, maar dat jij je dan moet verontschuldigen tegen mij, zeker als je het toch per ongeluk hebt gedaan.
Ik heb inderdaad niet gereageerd op je bericht omdat ik vond dat je, na mijn post op het AF, je wel ineens snel kon verontschuldigen.
Ik was verder ook benieuwd hoe lang het zou duren vooraleer je op het forum ging posten dat ik niet op jou gereageerd had... Wederom vrij snel dus.

Verder gaat dit topic voornamelijk over de getimede aanval en niet over het feit dat jullie niet terugdeinzen om aan te vallen met katas.
De gesprekken daarover zijn reeds lopende met Verdadero.

U zegt ook dat mijn verhaal niet optimaal onderbouwd is.
Waarom zou ik mij nog verder moeten verduidelijken als mijn verhaal reeds door jullie zijde werd bevestigd?

Met vriendelijke groeten,
Vicemi

Voor buitenstaanders is duidelijk, gestructureerd bewijs altijd wel nodig voor je iemand echt kan beschuldigen van stabs. Indien Orde niet snel had gereageerd en de stab had ontkend, had je dat bewijs zeker nog wel moeten uploaden. Maar chapeau voor de snelle reactie vanuit Orde :) nu nog een goede compensatie en we zijn er ^^
 
Reactiescore
3.457
Er is helemaal geen druk van het AF voor nodig. Wat een houding meet jij jezelf aan. Wie of wat denk je te zijn dat jij je moet bemoeien met een discussie waar je nul aandeel in hebt. Als jij je over alle discussies druk gaat maken, heb je waarschijnlijk veel dingen aan je hoofd. Als iemand denkt dat hem onrecht is aangedaan kan die altijd een PM sturen in plaats van direct op het forum te gaan plaatsen.
Er maakt zich maar 1 iemand druk hier en dat ben ik niet?
 
Reactiescore
10
Dag Wouzlan,

Zoals je zelf zegt, ging het inderdaad om fake aanvallen van jouw kant.
Als ik een fake stuur met kata erbij, stuur ik 1 kata mee en geen 37 die dan per ongeluk op het verkeerde gebouw staan ingesteld.
Verder vind ik niet dat ik jou dan moet contacteren, kom ik over als een slechte verliezer alhoewel ik nog niet veel verloren ben, maar dat jij je dan moet verontschuldigen tegen mij, zeker als je het toch per ongeluk hebt gedaan.
Ik heb inderdaad niet gereageerd op je bericht omdat ik vond dat je, na mijn post op het AF, je wel ineens snel kon verontschuldigen.
Ik was verder ook benieuwd hoe lang het zou duren vooraleer je op het forum ging posten dat ik niet op jou gereageerd had... Wederom vrij snel dus.

Verder gaat dit topic voornamelijk over de getimede aanval en niet over het feit dat jullie niet terugdeinzen om aan te vallen met katas.
De gesprekken daarover zijn reeds lopende met Verdadero.

U zegt ook dat mijn verhaal niet optimaal onderbouwd is.
Waarom zou ik mij nog verder moeten verduidelijken als mijn verhaal reeds door jullie zijde werd bevestigd?

Met vriendelijke groeten,
Vicemi

Beste Vicemi,

Hoe wij onze fake invullen, bepalen wij natuurlijk zelf. Wij moeten namelijk voldoen aan circa 400 eenheden voordat wij een aanval versturen als wij er dan voor kiezen om in dit geval wat meer kata's te doen (omdat dezevoor 8 tellen) mag dat natuurlijk. Ook zie ik op de foto maar 13 kata staan en niet 37. Dat wij er geen rekening mee hebben gehouden dat die standaard gericht staan op het HG , hebben wij al onze excuses voor aangeboden.

Zoals ik ook aangaf wisten wij dit niet, tot op het moment van het lezen van deze post, dat wij onze kata's op je HG hadden staan. Dan is het lastig voor ons om jou te berichten met excuses voordat jij deze post haf geplaatst, toch? ;)

Het topic gaat inderdaad over de aanvallen, maar jij wilt wel graag met iedereen delen dat wij deze actie gedaan hebben, dus dan is het ons goed recht om het verhaal vanuit onze kant te verklaren en hier uitleg over te geven. Ons negeren, om blijkbaar een punt te bereiken, vind ik dan wel wat lafjes en ook getuigen van disrespect richting je mede TW'ers. Wij nemen nota benen contact met jou op om deze kwestie op te lossen. Dat jij onze excuses niet wilt aannemen en niet naar een oplossing wilt zoeken (dat haal ik hieruit namelijk op) zegt meer over jou, dan over ons.

Ik geef inderdaad aan dat je verhaal niet sterk onderbouwd is. Dat had je beter mogen doen in je begin post. Ik gaf dit ook alleen aan omdat mensen een sterke mening hadden zonder dat zij het hele verhaal kennen omdat je tekst niet optimaal onderbouwt is. Zo zie je namelijk op bewijsstukken 2 en 3 geen datum die bevestigd dat dit vandaag de dag nog geldt. Je hoeft de punten achteraf niet meer te verduidelijken omdat wij gewoon eerlijk zijn richting de mensen en toegeven dat er fouten zijn gemaakt. Het is alleen net richting de mensen op het AF om als je iets post het dan ook goed te onderbouwen. zoals megustaa ook aangeeft, als wij flink in de ontkenning waren gegaan had je diep in de buidel moeten tasten. Just a friendly tip.

Groeten,

Team Wouzlan.
 
Reactiescore
5
Ben dan maar beginnen zoeken...
Ik denk dat je hier het minimum aantal troepen al gehaald had, maar bon...
 

Bijlagen

  • 4B04FEE7-87C2-4E8F-9942-29B63783BE3B.jpeg
    4B04FEE7-87C2-4E8F-9942-29B63783BE3B.jpeg
    61,2 KB · Weergaven: 57
Reactiescore
10
Ben dan maar beginnen zoeken...
Ik denk dat je hier het minimum aantal troepen al gehaald had, maar bon...

Beste Vicemi,

25 kata was voor het aantal verstuurde eenheden niet nodig, maar 1 was ook niet voldoende (159 x2 is namelijk 318, dus nog lang geen 400). Wel weet ik dat dit gewoon luiheid was om op 25 te drukken dan apart 11 in te typen, of hoeveel al voldoende was. Het jammere hieraan is dat het aantal kata's alleen een probleem is, in deze kwestie, omdat die nog op HG geselecteerd stond. Hadden wij 300 kata gestuurd met 1 verkenner en waren we dan niet vergeten om hem op muur te zetten dan was het aantal kata's helemaal niet ter sprake gekomen (ook dan hadden we niet op het AF gestaan, maar jullie snappen wat ik bedoel). Het punt hier is volgens mij vooral dat wij kata's perongelijk op HG hadden staan en niet om het aantal kata's.

Maar laten we alsjeblieft ophouden hierover en tot een oplossing komen samen :)

p.s als je niet gedodged had was er niets aan de hand geweest ;) (geintje natuurlijk hé)

groeten,

Team Wouzlan
 
Reactiescore
489
Beste Vicemi,

25 kata was voor het aantal verstuurde eenheden niet nodig, maar 1 was ook niet voldoende (159 x2 is namelijk 318, dus nog lang geen 400). Wel weet ik dat dit gewoon luiheid was om op 25 te drukken dan apart 11 in te typen, of hoeveel al voldoende was. Het jammere hieraan is dat het aantal kata's alleen een probleem is, in deze kwestie, omdat die nog op HG geselecteerd stond. Hadden wij 300 kata gestuurd met 1 verkenner en waren we dan niet vergeten om hem op muur te zetten dan was het aantal kata's helemaal niet ter sprake gekomen (ook dan hadden we niet op het AF gestaan, maar jullie snappen wat ik bedoel). Het punt hier is volgens mij vooral dat wij kata's perongelijk op HG hadden staan en niet om het aantal kata's.

Maar laten we alsjeblieft ophouden hierover en tot een oplossing komen samen :)

p.s als je niet gedodged had was er niets aan de hand geweest ;) (geintje natuurlijk hé)

groeten,

Team Wouzlan

Ik denk dat ik voor veel spelers spreek dat de kata kwestie wel degelijk per ongeluk kan zijn en dat hier niet zo'n grote sancties over hoeven te volgen. (indien dit maar een paar keer is voor gevallen)
Wat hier vooral het punt is, is dat jullie mbstam hen hebben gestabt. Dus een oplossing zoeken voor die kata's is mooi, maar zoek vooral maar een oplossing voor die stabs en eventuele dorpen die hierdoor zijn verloren gegaan.
 
Reactiescore
271
...
Het punt hier is volgens mij vooral dat wij kata's perongelijk op HG hadden staan en niet om het aantal kata's.
...

Nouuu... Nee.

Het punt hier is dat een officiele mbstam van Orde een bg had met MEV en deze heeft geschonden. Gezien het nu om een officiele mbstam gaat is Orde hiervoor aansprakelijk en zal op de blaren moeten zitten.
Onderhandelingen zijn nog steeds bezig maar ook ik verwacht het dorp wel terug met een NAP die lang genoeg is om de verliezen in troepen weer volledig op t oude aantal terug te kunnen brengen. Gezien de snelheid van deze wereld zal dit een relatief lange nap worden ^^
 
Reactiescore
10
Nouuu... Nee.

Het punt hier is dat een officiele mbstam van Orde een bg had met MEV en deze heeft geschonden. Gezien het nu om een officiele mbstam gaat is Orde hiervoor aansprakelijk en zal op de blaren moeten zitten.
Onderhandelingen zijn nog steeds bezig maar ook ik verwacht het dorp wel terug met een NAP die lang genoeg is om de verliezen in troepen weer volledig op t oude aantal terug te kunnen brengen. Gezien de snelheid van deze wereld zal dit een relatief lange nap worden ^^

Beste United Masters,

Ik vind het heel fijn dat je je komt mengen in dit gesprek. Hoe meer meningen hoe beter natuurlijk, echter vraag ik dan wel aan je om je goed in te lezen voordat je ergens op reageert. Het punt waar wij Lord Wouzlan en Vicemi over praten gaat over de kata's, welke op zijn HG aankwamen. Dus niet roepen Nouuuu... nee, want het is nouuu... jaaa. Je citeert nota bene het gesprek over de kata's en jij haalt het punt over de mb's aan.

Het punt wat jij hier aanhaalt is het punt waar Vicemi over in gesprek is met onze stamleiding. De punten moeten dus apart worden gezien.

Bedankt voor je mening, maar voeg hem dan aan de juiste citaat en niet aan die van ons.

Groeten,

Team Wouzlan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan