Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
5
Besten,

Hier wil even aantonen hoe dit spel door sommige wordt gespeeld.
Wij van de stam MEV, hebben sinds 27/11 een nog steeds lopende BG met de stam Clear.

Deze stam is ondertussen een MB-stam voor de stam Orde geworden.
Aangezien wij onder vuur liggen van de speler Loco Loco Motief en zij geen afschaffing van het BG hebben gevraagd, hebben wij dit ook niet opgezegd, zodat hun spelers ons alvast niet konden aanvallen.
Blijkbaar lappen ze de regels van het bondgenootschap gewoon aan hun laars, want ze zijn zonet een stamgenoot van mij beginnen aanvallen, zonder enig contact met ons op te nemen. Ze doen dit met getimede aanvallen in samenwerking met Loco Loco Motief, zie de fotos in bijlage.


Verder, omdat het me nu toch hoog zit, wil ik ook nog een foto posten van een attack van Lord Wouzlan van de stam Orde op mij, met gebruik van katas.
Hij heeft 2 of 3 aanvallen verstuurd met katas, heb jammer genoeg maar 1 foto meer kunnen terugvinden.
Maar dacht dat dit ook gewoon not done was...


Mvg,
Vicemi
 

Bijlagen

  • Aanval.jpeg
    Aanval.jpeg
    156,9 KB · Weergaven: 88
  • Bewijs BG.jpeg
    Bewijs BG.jpeg
    114,1 KB · Weergaven: 87
  • Gedeeld forum.jpeg
    Gedeeld forum.jpeg
    141,9 KB · Weergaven: 90
  • Attack katas Wouzlan.jpeg
    Attack katas Wouzlan.jpeg
    42,7 KB · Weergaven: 90
Reactiescore
489
Ik zie momenteel weinig echte informatie over de nog staande NAP tussen MEV en clear en ik zie ook bij jouw rapportje geen afbreking van een gebouw...
Kan je deze informatie wat duidelijker maken? Dat zou het voor ons (AF) wat makkelijker zijn om een oordeel hier over te vellen :)

Desondanks is het niet de eerste en zelfs niet de 2de keer dat Orde zich aan vuil spel laat linken, dus ben hier ook niet helemaal verrast door jammer genoeg...
 
Reactiescore
10
Beste Vicemi,

Zoals te zien is op de foto gaat dit duidelijk om een fake aanval, of terwijl geen bewuste aanval om iets te slopen. Natuurlijk is het een fout van onze kant geweest dat wij zijn vergeten om het standaard doel aan te passen naar de muur. Er is dus geen enkele intentie geweest om jullie te vervelen door het hoofdgebouw te slopen. Jammer dat je het daarom zo groot moet opblazen. Wellicht had je ons hier eerst persoonlijk over kunnen aanspreken voordat je onze naam op het AF probeert zwart te maken. Mocht je nog vragen hebben of opheldering willen over de kwestie, schroom dan niet om bij ons een persoonlijk bericht te sturen zodat we kunnen praten.

Groeten, Team Wouzlan.
 
Reactiescore
271
Beste Vicemi,

Zoals te zien is op de foto gaat dit duidelijk om een fake aanval, of terwijl geen bewuste aanval om iets te slopen. Natuurlijk is het een fout van onze kant geweest dat wij zijn vergeten om het standaard doel aan te passen naar de muur. Er is dus geen enkele intentie geweest om jullie te vervelen door het hoofdgebouw te slopen. Jammer dat je het daarom zo groot moet opblazen. Wellicht had je ons hier eerst persoonlijk over kunnen aanspreken voordat je onze naam op het AF probeert zwart te maken. Mocht je nog vragen hebben of opheldering willen over de kwestie, schroom dan niet om bij ons een persoonlijk bericht te sturen zodat we kunnen praten.

Groeten, Team Wouzlan.

Als je aangeeft een fout te hebben gemaakt met katas wat stel je dan als compensatie voor?

Mvg.
Maikel
 

Deleted User - 81360

Guest
Beste Vicemi,

De reden dat jullie naar het AF gaan snap ik niet geheel. Je had ons ook eerst een PM ingame kunnen zenden.
Dan waren we er waarschijnlijk ook wel uitgekomen. Ik stuur jullie wel een PB zodat er gewoon over gesproken kan worden.
 
Reactiescore
3.452
Een napschending en kata incs,ik snap wel dat hij naar het af stapt
 
Reactiescore
3.452
Wanneer jullie een mb stam aannemen,informeren jullie dan niet naar lopende naps/bg?
 
Reactiescore
271
Het komt op mij over als onnodig willen profiteren van een fout die gemaakt is zonder dat er echte schade is geleden (behalve dan een HQ lvltje) of afspraken zijn geschonden. Je kunt dingen ook groter maken dan ze zijn.

Zit niet in die stam profiteer nergens van maar een napje aanbieden is tog wel het minste
 
Reactiescore
10
Als je aangeeft een fout te hebben gemaakt met katas wat stel je dan als compensatie voor?

Mvg.
Maikel

Tenzij ze zelf katas goedkeuren lijkt het mij dat ze gewoon iets kunnen aanbieden niet?

Anders weten we gelijk met wat voor spelers ik ga fronten

Beste Angel of Destruction,

Zoals eerder vermeld is dit zonder opzet gebeurt en waren wij ons hier ook niet van bewust. Fouten maken is menselijk. Wel gaan wij nu eerst in gesprek met Vicemi zelf om tot een oplossing te komen en te overleggen of hij zelf een compensatie wilt en op welke wijze hij dit dan ziet gebeuren. Tot dat wij een reactie hebben ontvangen van Vicemi zelf zullen wij hier dus ook nog geen uitspraken over doen.

Groeten,

Team Wouzlan
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Het komt op mij over als onnodig willen profiteren van een fout die gemaakt is zonder dat er echte schade is geleden (behalve dan een HQ lvltje) of afspraken zijn geschonden. Je kunt dingen ook groter maken dan ze zijn.

Kleine moeite even een pm te doen met excuses of 24h nap voor het foutje.
 
Reactiescore
271
Beste Angel of Destruction,

Zoals eerder vermeld is dit zonder opzet gebeurt en waren wij ons hier ook niet van bewust. Fouten maken is menselijk. Wel gaan wij nu eerst in gesprek met Vicemi zelf om tot een oplossing te komen en te overleggen of hij zelf een compensatie wilt en op welke wijze hij dit dan ziet gebeuren. Tot dat wij een reactie hebben ontvangen van Vicemi zelf zullen wij hier dus ook nog geen uitspraken over doen.

Groeten,

Team Wouzlan

Als dat inderdaad zo opgelost word zou dat netjes zijn.
:)
 
Reactiescore
206
Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat jullie worden gestabt door die MB stam; feitelijk is dat nog steeds een BG die jullie nu aanvalt.
Of zij dat ook aan hebben Orde verteld kan ik hier niet uit opmaken, maar dergelijk bewijs daarvan zouden zij zelf op een gouden schaal aan jullie moeten presenteren lijkt mij. Tenzij jullie nog contact hebben gehad met die "BG's" en zij dit hebben bevestigd, wat ook een vorm van bewijs zou kunnen zijn.

Over hun betrokkenheid wil ik dan ook nog niet te hard oordelen, al is het natuurlijk wel een zeer opmerkelijke move een hele stam als "MB's" binnen te hengelen en wint dat op zichzelf absoluut geen schoonheidsprijs imo.

Afsluitend moet ik wel zeggen dat het behoorlijk naïef is er volledig vanuit te gaan dat zij niet zouden aanvallen. Althans, ik maak uit het bericht op dat jullie hier wel van op de hoogte waren, maar er ook voor kozen zelf geen contact te leggen om na te vragen. Daarbij gingen jullie uit van de mens goedheid, welteverstaan een BG die overloopt naar de directe vijand, in de hoop dat zij (met de morele waarden van een stoeptegel) zich toch nog aan het BG zouden houden.

Ik hoop dat jullie zelf ook horen hoe dat klinkt.

Los daarvan is het absoluut een stab en ben je er mooi klaar mee hoor, dus dit is zéker niet om hun goed te praten.
Alleen wil ik wel aangeven dat jullie met wat common sense jezelf hier echt wel een plezier hadden kunnen (en misschien wel moeten) doen.


Edit: de nono waar ik op reageer heeft zijn bericht verwijderd.
 
Reactiescore
18
Ik zie momenteel weinig echte informatie over de nog staande NAP tussen MEV en clear en ik zie ook bij jouw rapportje geen afbreking van een gebouw...
Kan je deze informatie wat duidelijker maken? Dat zou het voor ons (AF) wat makkelijker zijn om een oordeel hier over te vellen :)

Desondanks is het niet de eerste en zelfs niet de 2de keer dat Orde zich aan vuil spel laat linken, dus ben hier ook niet helemaal verrast door jammer genoeg...
Goh, je kunt natuurlijk wel zien dat er een post opgericht is op 27 november 2020 met als titel "Bondgenootschap". Nu weet ik natuurlijk niet wat daar intern besproken is/wat daar op het forum staat, dus je zou er uit kunnen afleiden dat er effectief een BG gaande is tussen Clear en MEV.

En over het rapportje gesproken is het zeer hard ingezoomed waardoor je het onderste tekstje niet kan lezen, je zou dus het linkje apart in een nieuwe tabblad moeten openen om 't volledige screenshot te kunnen zien.

Het komt op mij over als onnodig willen profiteren van een fout die gemaakt is zonder dat er echte schade is geleden (behalve dan een HQ lvltje) of afspraken zijn geschonden. Je kunt dingen ook groter maken dan ze zijn.
Juist omdat er afspraken zijn geschonden komt hij hier naar het AF. Waarschijnlijk omdat hij anders niet wist hoe hij hier mee om moest gaan. Wat gewoon duidelijk is dat er een lopende BG was tussen Clear en MEV. Vervolgens worden getimede aanvallen verzonden met LLM samen met de leden van Clear op MEV. Hier is duidelijk sprake van een BG schending, want in mijn ogen loopt er effectief nog altijd een BG tussen deze twee stammen als ik dit zo lees
 

Deleted User - 81360

Guest
Goedemiddag iedereen,

Clear was al een bestaande stam, deze is later omgedoopt tot MB stam voor Verdadero Infierno. Op dit moment waren er al diverse betrekkingen met verschillende stammen. Deze betrekkingen zijn eerst gelaten voor wat ze zijn. De betrekkingen met MEV zijn niet opgeheven voordat er aanvallen geplaatst zijn door deze mb’s op MEV. Dit gedeelte van de post is inderdaad waar en is slordig geweest. De reden dat deze betrekkingen niet eerder opgezegd zijn, is omdat de stam toch alleen targets aanviel die door Verdadero Infierno opgegeven werden. Verdadero Infierno heeft niks te maken met MEV qua front of iets. Later zijn de moraalbrekers van Loco Locomotief gevoegd bij Clear. De diplomatieke betrekkingen met MEV hadden net zo goed wel opgezegd kunnen worden, er was namelijk geen meerwaarde en had dus een hoop ophef voorkomen. Loco Locomotief was niet op de hoogte van de betrekkingen tussen Clear en MEV. De MB’s van Loco volgen natuurlijk wat hij hen verteld.

Over de fake waarbij per abuis geen standaardtarget gewijzigd is, Lord Wouzlan heeft al een PB naar jullie toegezonden. Dit kan onderling geregeld worden en hier komt een passende compensatie. Verder handel ik het graag via een PM af met jullie.

groet,
Verdadero Infierno
 
Reactiescore
489
Goedemiddag iedereen,

Clear was al een bestaande stam, deze is later omgedoopt tot MB stam voor Verdadero Infierno. Op dit moment waren er al diverse betrekkingen met verschillende stammen. Deze betrekkingen zijn eerst gelaten voor wat ze zijn. De betrekkingen met MEV zijn niet opgeheven voordat er aanvallen geplaatst zijn door deze mb’s op MEV. Dit gedeelte van de post is inderdaad waar en is slordig geweest. De reden dat deze betrekkingen niet eerder opgezegd zijn, is omdat de stam toch alleen targets aanviel die door Verdadero Infierno opgegeven werden. Verdadero Infierno heeft niks te maken met MEV qua front of iets. Later zijn de moraalbrekers van Loco Locomotief gevoegd bij Clear. De diplomatieke betrekkingen met MEV hadden net zo goed wel opgezegd kunnen worden, er was namelijk geen meerwaarde en had dus een hoop ophef voorkomen. Loco Locomotief was niet op de hoogte van de betrekkingen tussen Clear en MEV. De MB’s van Loco volgen natuurlijk wat hij hen verteld.

Over de fake waarbij per abuis geen standaardtarget gewijzigd is, Lord Wouzlan heeft al een PB naar jullie toegezonden. Dit kan onderling geregeld worden en hier komt een passende compensatie. Verder handel ik het graag via een PM af met jullie.

groet,
Verdadero Infierno

Moraal van het verhaal: Jullie geven toe dat het een stab is maar de gedupeerde krijgt tot hiertoe geen compensatie? Het kan inderdaad zijn dat Loco geen weet heeft van de bg tussen MEV en clear. Maar dat neemt niet weg dat jullie mbstam dus wel degelijk gestabd heeft en in mijn ogen zijn de mbs hun daden altijd de verantwoordelijkheid van de moraalheer, dus verwacht hier dus nog wel een compensatie voor de gedupeerde. En een kick voor de mbs die hun gestabd hebben.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 81360

Guest
En jullie namen destijds ook gewoon een s


Moraal van het verhaal: Jullie geven toe dat het een stab is maar de gedupeerde krijgt tot hiertoe geen compensatie? Het kan inderdaad zijn dat Loco geen weet heeft van de bg tussen MEV en clear. Maar dat neemt niet weg dat jullie mbstam dus wel degelijk gestabd heeft en in mijn ogen zijn de mbs hun daden altijd de verantwoordelijkheid van de moraalheer, dus verwacht hier dus nog wel een compensatie voor de gedupeerde. En een kick voor de mbs die hun gestabd hebben.
Zoals ik gezegd heb, kan dit geregeld worden via PM. Ik heb geen behoefte om deze discussie te voeren op het AF. Ik weet niet wie jij bent, heb jij hier enig belang bij of ben jij een lid van het AF tribunaal die hier zijn zegje over wilt doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan