Vies spel van de stam Clear - MB stam van Orde & van Orde zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
7
Zoals ik duidelijk impliceerde; het is een (beargumenteerd) vermoeden van mij, maar ik kan dat niet waarmaken. Het is het mij ook niet waard dat na te gaan, maar vond het wel erg opvallend. Laat ik anders ook zeggen dat ik gewoon even plezier kom maken op het AF en de boel een beetje kom opstoken en daarmee gewoon goede punten aanhaal.

Het was geen poging om Orde zwart te maken hoor, volgens mij noem ik ook duidelijk dat ik van mening ben dat Orde geen stab heeft begaan, maar wel mede verantwoordelijk is (hun MB stam) dus ze gewoon een degelijke oplossing moeten verzorgen, en dat blijft nu uit.
Jullie geven dit zelf dus een negatieve draai; je had het ook als compliment op kunnen vatten, als je net zo waardeloos zou posten als die gozer die zijn eigen CF's op de kaart plakt en vervolgens Tasmanian beschuldigd van CF's plaatsen (wat niet eens CF's zijn), had ik daar niet eens aandacht aan geschonken (en ja sherlock, dat is wel een sneer).



Nouja je vraagt en stelt nu precies hetzelfde als net, dus daar geef ik dan ook geen ander antwoord op dan in mijn bovenstaande post:
Op het moment dat Orde dus gezamenlijk aanvalt, halen zij daar hoe dan ook voordeel uit. In theorie zou dat zelfs énkel een losse edel edel met 33 lc kunnen zijn, als die als edelclear of anti-snipe wordt gezien en je deze daarom niet kan snipen, maar een reguliere trein van Orde wel had kunnen snipen. Voordeel is dus niet zo zwart-wit als dat het overkomt zoals jij het beschrijft. Er komt namelijk echt wel een extra spelelement of drie bij kijken wanneer je op een dusdanig andere manier wordt aangevallen, wat het deffen lastiger maakt en dus per definitie ook een vorm is van voordeel behalen.

Er is sowieso een dorp verloren, dat ligt nu bij Orde. Ook is te zien dat daar van twee verschillende spelers een bevel wordt gestuurd, waarvan één 'strak' voor de edel(s) van Orde wordt getimed. Dat is dus per definitie behalen uit de stab van die MB's lijkt mij.



Wat enig om te horen, een hartelijk welkom op het AF dan!

Ik zeg ook niet dat het verkeerd is dat jij het niet met mij (of een ander) eens bent betreft de uitlatingen over Orde.
Daarentegen constateer ik dat het wel erg opvallend is dat jij als enige buiten Orde(?) er zo naar kijkt en toevallig voor hun uit de hemel komt vallen om het zo nobel voor ze op te nemen, terwijl zij toch duidelijk verantwoordelijk zijn en niet mee willen werken aan een reële compensatie.

Hopelijk zien jullie zelf ook hoe dat overkomt :wink:




In bovenstaande post ben ik hier eigenlijk al op ingegaan zoals je ziet. Wat ik nog en expliciet voor jou wil toevoegen, is dat ik hoop dat je zelf ook het verschil inziet. Dat van mij impliceert duidelijk een (onderbouwd) vermoeden, verder voegt het ook niet énorm veel toe. Zeg nou eerlijk, wat zou het resultaat zijn of Mothers nou namens Orde of neutraal post? Ik was daar gewoon benieuwd naar en opperde dat, omdat ik het erg toevallig vond en dat constateerde.

Daarentegen beschuldigen jullie iemand met een bewust doel; namelijk om de aandacht van jullie zelf af te schuiven als ultieme poging om zo de dans te ontspringen. Louter moddergooien dus, met een toch wel héél anders doel of resultaat in gedachten.

Ohh ik had het over dat zwart maken ook niet over die stab, maar meer over je beschuldiging dat ik hier kom namens ORDE, zoals ik al zei ben ik nieuw hier dus misschien heb ik het iets te fanatiek aan gepakt. IDK hoe het hier precies werkt hahaha. . Ik zal ook minder spammen want ik merk dat dat ook niet gewaardeerd wordt, ik dacht juist dat het AF is om goede en eerlijke discussies te voeren, my bad.

Ik stelde de vraag opnieuw omdat je er wederom niet echt op in gaat, je draait er een beetje omheen want ik heb ook toegegeven dat er idd voordeel is behaald als de mb's zijn ingezet in de vorm hoe jij het nu benoemt. Mijn punt was alleen dat als LLM zelf de ts naar 4 brengt en dan een mb zonder toestemming een edel stuurt om die laatste 4 ts te pakken terwijl er al een nieuw edel loopt van LLM is dat geen voordeel. Maar ik heb het idee dat je hier niet naar kijkt en mijn vraag/punt opnieuw beantwoordt met hetzelfde.

Bedankt voor de verwelkoming, je kan idd constateren dat ik sinds gister een account op het AF heb aangemaakt dit omdat ik door vrienden hierheen ben verwezen vanwege de mooie topics, nou ze voldoen aan mijn verwachtingen. Zo erg kom ik niet uit de hemel vallen want ik wakker de discussie gewoon aan en neem het niet voor ze op. Sta immers neutraal erin maar wil wel dat alles eerlijk overwogen wordt en niet afgewimpeld wordt omdat het wel eens in het voordeel van ORDE kan zijn. Lijkt me niet meer dan redelijk in zon situatie dat er naar alles gekeken wordt toch? Wederom ik ben nieuw op het AF dus ik weet niet wat er wel en niet gewaardeerd wordt.

Denk niet dat wij op dit moment in staat zijn om te oordelen over het wel of niet meewerken toch? Krijgen maar speldenprikjes mee en vanuit beide kanten komt naar voren dat zij nog naar een oplossing zoeken, samen.
 
Reactiescore
736
Vindt het altijd gewoon zo frappant. De beschuldigde partij geeft zelf aan in de fout te zijn gegaan, hoe moeilijk kan het dan zijn om het dorp terug te geven en een 14 dagen NAP in te laten gaan?

Maar goed, liever je eigen fouten verbloemen door die van anderen erbij proberen te zoeken, i.p.v. het spel als een waardig iemand te spelen en jezelf een sanctie te verschaffen.
 
Reactiescore
7
Vindt het altijd gewoon zo frappant. De beschuldigde partij geeft zelf aan in de fout te zijn gegaan, hoe moeilijk kan het dan zijn om het dorp terug te geven en een 14 dagen NAP in te laten gaan?

Maar goed, liever je eigen fouten verbloemen door die van anderen erbij proberen te zoeken, i.p.v. het spel als een waardig iemand te spelen en jezelf een sanctie te verschaffen.

Eens, dat zou de snelste en makkelijkste oplossing zijn. Een stam als ORDE moet er na die 14 dagen alsnog overheen kunnen walsen.

Although 14 dagen wel redelijk veel is voor 5/5k deff dat verloren is. 7 tot 10 dagen zou ook al volstaan.
 
Reactiescore
206
Ohh ik had het over dat zwart maken ook niet over die stab, maar meer over je beschuldiging dat ik hier kom namens ORDE, zoals ik al zei ben ik nieuw hier dus misschien heb ik het iets te fanatiek aan gepakt. IDK hoe het hier precies werkt hahaha. . Ik zal ook minder spammen want ik merk dat dat ook niet gewaardeerd wordt, ik dacht juist dat het AF is om goede en eerlijke discussies te voeren, my bad.

Ah all right, dan zal ik dat maar aannemen. Bedoelde dat niet perse als beschuldiging, maar vond het erg opvallend. Dat fanatieke is mij betreft geen punt, heb liever dat iemand fanatiek in een discussie duikt en het degelijk ingaat, dan enkel wat modder gooit wat kant nog wal raakt. Denk dat ik daardoor zelf juist naast de plank sloeg, vind het AF hier redelijk rustig en zie nu de een op de andere dag iemand er hier ineens zeer fanatiek tegenaan klappen haha. Leek mij vrij obvious dat jij het 'wel even kwam opnemen voor Orde'. Heb niet ieder een gloednieuw iemand gezien die dit degelijker opnam dan de stam waar het over gaat zelf :wink:

Ik stelde de vraag opnieuw omdat je er wederom niet echt op in gaat, je draait er een beetje omheen want ik heb ook toegegeven dat er idd voordeel is behaald als de mb's zijn ingezet in de vorm hoe jij het nu benoemt. Mijn punt was alleen dat als LLM zelf de ts naar 4 brengt en dan een mb zonder toestemming een edel stuurt om die laatste 4 ts te pakken terwijl er al een nieuw edel loopt van LLM is dat geen voordeel. Maar ik heb het idee dat je hier niet naar kijkt en mijn vraag/punt opnieuw beantwoordt met hetzelfde.

Nouja ik maak uit de eerste screen duidelijk op dat dit niet het geval is. Er lopen daar al twee aanvallen van Clear spelers, getimed voor de eerste edel(s) van LLM, terwijl de TS nog 100 is. Vandaar dat ik daar verder niet heel erg in ben gaan duiken waar de toestemming 4 precies vandaan komt. Alleen al daarop lijkt het mij dat Orde wel dergelijk voordeel heeft kunnen halen van de aanvallen. Is dat bevredigender?

Bedankt voor de verwelkoming, je kan idd constateren dat ik sinds gister een account op het AF heb aangemaakt dit omdat ik door vrienden hierheen ben verwezen vanwege de mooie topics, nou ze voldoen aan mijn verwachtingen. Zo erg kom ik niet uit de hemel vallen want ik wakker de discussie gewoon aan en neem het niet voor ze op. Sta immers neutraal erin maar wil wel dat alles eerlijk overwogen wordt en niet afgewimpeld wordt omdat het wel eens in het voordeel van ORDE kan zijn. Lijkt me niet meer dan redelijk in zon situatie dat er naar alles gekeken wordt toch? Wederom ik ben nieuw op het AF dus ik weet niet wat er wel en niet gewaardeerd wordt.

Denk niet dat wij op dit moment in staat zijn om te oordelen over het wel of niet meewerken toch? Krijgen maar speldenprikjes mee en vanuit beide kanten komt naar voren dat zij nog naar een oplossing zoeken, samen.

Zoals ik al zei, daar heeft dus de cru wat ingezeten. In ieder geval fijn om te horen dat je het naar je zin hebt en het niet teleurstelt.
Natuurlijk moet het fair worden overwogen, maar ik geloof dat ik dat zelf ook probeer en met mij velen andere.

Echter lijkt mij de conclusie vrij duidelijk; dat Orde toch echt verantwoordelijkheid heeft en het met een eenvoudige NAP van een paar dagen niet af zou mogen doen. Daar doelde ik ook op met de opmerking over dat zij niet naar behoren meewerken, dat counter aanbod vond ik echt absurd en niet kunnen.

Maar goed, genoeg gezeverd voor mij nu. Laten we maar even afwachten waar ze binnenkort mee aankomen, zoals @Dom Perignon zich ook terecht afvraagt.
 
Reactiescore
5
Eens, dat zou de snelste en makkelijkste oplossing zijn. Een stam als ORDE moet er na die 14 dagen alsnog overheen kunnen walsen.

Although 14 dagen wel redelijk veel is voor 5/5k deff dat verloren is. 7 tot 10 dagen zou ook al volstaan.

5000 zwaard maken op W77 alleen duurt al +/- 11 dagen (zonder vlagbonus), dit even om aan te tonen, dat het een trage wereld is.
 
Reactiescore
3.452
Denk dat de opbouw een bijkomstigheid is,er is een stab gepleegd plus dat de bg wegvalt wat betekent dat de benadeelde stam hun diplomatieke betrekkingen opnieuw moeten herzien en moeten inspelen op de nieuwe situatie aangezien hun bg nu bij de vijand hoort,14 dagen is dan zeker niet te lang.
 

Deleted User - 487965883

Guest
Netjes opgelost nu kan de stab trein terug vertrekken chouu choouuu, zou ook nog een recruit achter 4rus leggen moest ik van jullie zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan