Victorie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62454

Guest
Ik ken hem, zat hij niet in Sick.? Mijn acc is helaas gebanned omdat mijn broertje vergeten was gedeelde internetverbinding aan te geven. Inactive as always is de dichtstbijzijnde topspeler. We kunnen hem ook in een val proberen te lokken, iemand doet alsof hij noob is en spreekt hem aan voor een pb. Jullie ondersteunen die noob, en met een beetje geluk gaat hij voor een backstab en loopt hij zijn troepen dood.

Ja goed plan zeg, echt hilarisch :eek:
En als die in sick. heeft gezeten stop ik een selderij in de monitor van mijn PC.
 

DeletedUser

Guest
Ja goed plan zeg, echt hilarisch :eek:
En als die in sick. heeft gezeten stop ik een selderij in de monitor van mijn PC.

Hij leest mee dus dat maakt het helemaal mooi. En hij heeft wel degelijk in Sick. gezeten, was zelfs samen met Stuurboord leider als ik me niet vergis, ik kan herinneren dat ik dat op het profiel las. Ironisch dat ik dus bij hem in de stam heb gezeten voor mijn ban:

Zie hier. Nou heb je je selderij al klaar staan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14807

Guest
En dan te begrijpen dat deze speler , alle bevoegdheden had in de stam en zelf verantwoordelijk was voor de rekrutering .. er was regelmatig contact. Nee, dit heeft niemand in de stam zien aankomen ..

Gewoon duidelijk een K.. actie..
 

DeletedUser

Guest
En dan te begrijpen dat deze speler , alle bevoegdheden had in de stam en zelf verantwoordelijk was voor de rekrutering .. er was regelmatig contact. Nee, dit heeft niemand in de stam zien aankomen ..

Gewoon duidelijk een K.. actie..

Hij had dus ook iedereen behalve de oprichter kunnen ontslaan en het forum verwijderen, valt me weer mee van hem dat hij dat niet gedaan heeft :p

Nah ik snap wat je bedoelt, hij was ook nog leider dat maakt het nog pijnlijker. Ik hoop dat de stamleden uit zijn huidige stam door hebben dat hij niet te vertrouwen is.
 

DeletedUser21972

Guest
Er zou een award voor backstabbers moeten zijn.
Of beter gewoon brandmerken.
 

DeletedUser

Guest
Als we nu even de overnames erbij halen wordt het wel ironisch:

Overnames. Zoals je ziet heeft hij als lid van Sick. leden van Sick. geedeld en verder heeft hij nog een lid geedeld uit de stam waar hij inzat voordat hij in Sick. zat. Dus hij heeft enkel (ex)stamleden geedeld.
 

DeletedUser5312

Guest
"Ik heb mijn stam geleaved en ik hem een ex-stamlid aangevallen. Vind niet dat dit dan echt backstabben is, oke het is vervelend voor u, maar dit was mijn enigste optie."

misschien was het bij die stamleden ook zijn 'enigste' optie :eek:
 

DeletedUser

Guest
Moet eigenlijk zeggen dat ik dit bericht zeer zwak vind, ik weet niet van waar jij je bronnen hebt, maar dit klopt niet.
Ik ben een nieuwe co schap aangegaan ja, en deze niewe speler speelt nog altijd op ons account, straffer nog, het was eigenlijk zijn idee u te gaan targetten.

Ik heb mijn stam geleaved en ik hem een ex-stamlid aangevallen. Vind niet dat dit dan echt backstabben is, oke het is vervelend voor u, maar dit was mijn enigste optie. Edelmogelijkheden zijn hier zo krap dat ik dit gewoon moest doen.
Zeker omdat je troepen aantal zo laag was, srr hoor boerderij lvl 25? Vind ik maar super zwak hoor.

En je bent toch zo'n goede speler, had dan edels gesniped?

Sorry dit is een spel, en deze keer heb je niet gewonnen. Moet je je tegenstanders niet gaan zwart maken met info die niet klopt.

snel stam leaven, denk dat iedereen dit wel zag eenkomen, dus het is niet dat ik van vandaag op morgen deze beslissing heb gemaakt.

En sorry hoor, maar wat een dorp heeft hij, zijn 2de dorp had hij gratis gekregen, oke hoofddorp was dan wel offens maar een clear van 600bijl en 1000lc is maar zeer zwak hoor.

had hij een degelijke clear gehad, had ik hem gewoon gelaten voor wat hij is. Als hij 7000bijl en 2500lc, oke dan was het grof geweest zou ik dat gecleared hebben.

maar gratis dorpen krijgen en dan nog maar boerderij lvl 25 te hebben vind ik maar extreem zwak hoor.
Vond het een terecht beslissing deze aanval te doen, omdat zijn bijde dorpen goed zijn uitgebouwd maar zijn troepen uitermaten laag zitten.

Wat mij doet denken dat je toch niet zo ervaren bent.

Wat een kneus ben jij. Stop maar met het spel.
 

DeletedUser3306

Guest
Als we nu even de overnames erbij halen wordt het wel ironisch:

Overnames. Zoals je ziet heeft hij als lid van Sick. leden van Sick. geedeld en verder heeft hij nog een lid geedeld uit de stam waar hij inzat voordat hij in Sick. zat. Dus hij heeft enkel (ex)stamleden geedeld.

victorie zei:
zijn 2de dorp had hij gratis gekregen,

Lol, hij internde zijn 2e dorp dus zelf ook :p
 

DeletedUser62454

Guest
Hij leest mee dus dat maakt het helemaal mooi. En hij heeft wel degelijk in Sick. gezeten, was zelfs samen met Stuurboord leider als ik me niet vergis, ik kan herinneren dat ik dat op het profiel las. Ironisch dat ik dus bij hem in de stam heb gezeten voor mijn ban:

Zie hier. Nou heb je je selderij al klaar staan?

Deze sick... oftewel een Pre-made noob stam ;)
Ik had het over sick. wereld 20 dezelfde wereld waar bertje een tijdje heeft gebeunt. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Deze sick... oftewel een Pre-made noob stam ;)
Ik had het over sick. wereld 20 dezelfde wereld waar bertje een tijdje heeft gebeunt. :eek:

Het lijkt me wel duidelijk dat ik daar niet naar verwees he ;)

Ik heb geen verstand van W20 dus wat je zegt zou goed kunnen. Misschien is die naam wel gewoon onafhankelijk daarvan verzonnen, zou goed kunnen.
 

DeletedUser68464

Guest
snel stam leaven, denk dat iedereen dit wel zag eenkomen, dus het is niet dat ik van vandaag op morgen deze beslissing heb gemaakt.

En sorry hoor, maar wat een dorp heeft hij, zijn 2de dorp had hij gratis gekregen, oke hoofddorp was dan wel offens maar een clear van 600bijl en 1000lc is maar zeer zwak hoor.

had hij een degelijke clear gehad, had ik hem gewoon gelaten voor wat hij is. Als hij 7000bijl en 2500lc, oke dan was het grof geweest zou ik dat gecleared hebben.

maar gratis dorpen krijgen en dan nog maar boerderij lvl 25 te hebben vind ik maar extreem zwak hoor.
Vond het een terecht beslissing deze aanval te doen, omdat zijn bijde dorpen goed zijn uitgebouwd maar zijn troepen uitermaten laag zitten.

Wat mij doet denken dat je toch niet zo ervaren bent.

Het is echt jammer dat wij niet naast je liggen. Backstab acties lijken meer en meer gewoon te worden op tw. Nu tegenwoordig dus ook al als je net start op een wereld. Als een speler minder ervaren is en een stamgenoot/ex-stamgenoot is geef je hem of haar wat tips. Maar rechtvaardig daarmee niet deze actie want dat is complete b*llsh*t. Ik hoop dat degene die wel bij je in de buurt liggen je flink afstraffen desnoods geven ze de vv aan ons en zullen wij eens laten zien hoe je het spel speelt.
 

DeletedUser

Guest
Het is echt jammer dat wij niet naast je liggen. Backstab acties lijken meer en meer gewoon te worden op tw. Nu tegenwoordig dus ook al als je net start op een wereld. Als een speler minder ervaren is en een stamgenoot/ex-stamgenoot is geef je hem of haar wat tips. Maar rechtvaardig daarmee niet deze actie want dat is complete b*llsh*t. Ik hoop dat degene die wel bij je in de buurt liggen je flink afstraffen desnoods geven ze de vv aan ons en zullen wij eens laten zien hoe je het spel speelt.

Inactive as Always zal dat klusje op termijn wel klaren, hij zit bij Victorie in het continent. En Victorie staat op rang 2 van het continent.
 

DeletedUser

Guest
> Praathoek :). Als je voor alles spelers die dit doen een topic zouden moeten openen :O

Slotje & groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan