VICA verklaart oorlog aan DAK,(K73)

DeletedUser

Guest
hier de prachtig getimde aanvallen van DAK:rolleyes:

T Zuid 3:45:09
T WNW 8:28:18
thorgars dorp 9:22:07
thorgars dorp 9:22:35
T NNO 10:43:10
N Zuid 11:23:02
N Zuid 13:51:40
N Zuid 13:52:03
Norgars dorp 13:52:25
N Zuid 13:52:26


ik zie daar niets prachtig getimd aan hoor.
 

DeletedUser

Guest
Timen is overrated, er zijn veel efficiëntere manieren om een tegenstander te verslaan.
 

DeletedUser

Guest
Dit is geen spawn plaatsje he. Als je iets post wees duidelijk en volledig.
 

DeletedUser17217

Guest
dan kan iedereen wel plaatsen met wie hij een oorlog heeft en zo is de
algemene forum van world 8 gelijk vol met 9 pagina's vol met onzin over oorlog...:confused:
 

DeletedUser16940

Guest
dan kan iedereen wel plaatsen met wie hij een oorlog heeft en zo is de
algemene forum van world 8 gelijk vol met 9 pagina's vol met onzin over oorlog...:confused:

is oorlog onzin dan?tja dan is dit hele spel onzin:rolleyes:
ik vind het toch altijd leuk oorlogje en vermits er momenteel toch geen andere oorlogen zijn waarom zou dit niet mogen?:confused:
 

DeletedUser17217

Guest
is oorlog onzin dan?tja dan is dit hele spel onzin:rolleyes:
ik vind het toch altijd leuk oorlogje en vermits er momenteel toch geen andere oorlogen zijn waarom zou dit niet mogen?:confused:

ja leuke oorlogjes die tot iets uit kunnen komen zoals TC Vs Origin of CHIQ
ofzo niet zo een lagestam die nog iets probeert te leren en die niet eens kunnen timen.
dat brengt geen spanning op :S
 

DeletedUser

Guest
ja leuke oorlogjes die tot iets uit kunnen komen zoals TC Vs Origin of CHIQ
ofzo niet zo een lagestam die nog iets probeert te leren en die niet eens kunnen timen.
dat brengt geen spanning op :S

...maar wel humoer :p

Verder kan ik met nog de tijd heugen dat TC ook zo rond de 1M punten zat, de meeste tegenstanders versloegen we niet door oorlog, maar door diplomatie. Dit onder het mom van verdeel en heers. Achteraf is dit heel effectief gebleken :D
 

DeletedUser

Guest
Ach ik ben dan misschien (nog) niet zo groot op w8 maar ik vermaak me wel hoor :D.
 

DeletedUser

Guest
ja leuke oorlogjes die tot iets uit kunnen komen zoals TC Vs Origin of CHIQ
ofzo niet zo een lagestam die nog iets probeert te leren en die niet eens kunnen timen.
dat brengt geen spanning op :S


Laat ze lekker, ze zijn ook een stuk later begonnen dan ons ;)

Voor hun is het daar lekker strijden.
Al moeten ze indd zich eens gaan samenpakken en gaan leren timen
 

DeletedUser

Guest
indd. DAK moet echt eens leren timen. ik ben ook geen ster in timen, mijn max is clears+edels+os in 2.5 sec
 

DeletedUser

Guest
ja leuke oorlogjes die tot iets uit kunnen komen zoals TC Vs Origin of CHIQ
ofzo niet zo een lagestam die nog iets probeert te leren en die niet eens kunnen timen.
dat brengt geen spanning op :S


ah nobelpride, lang geleden :p

Ik heb er geen probleem mee dat je info over een war post maar doe dat dan deftig in plaats van gewoon te zeggen: ze hebben oorlog
 

DeletedUser17217

Guest
ah nobelpride, lang geleden :p

Ik heb er geen probleem mee dat je info over een war post maar doe dat dan deftig in plaats van gewoon te zeggen: ze hebben oorlog

Ja he ben maar 4 keer op de account geweest :D
De aanvalsplan was van mij op jou:)
ik hielp me neefje alleen erop:p
 

DeletedUser

Guest
ik vindt timen in het begin eigelijk totaal overbodig oke ik doe ook mijn best wel voor maar vindt het echt wel te veel moeite en gemakelijker gaat ook (pas gewoon je tactiek aan) oke later in het spel wordt het heel belangrijk

maar ik speel toch nooit tot een groot account vindt het veel plezanter om 3-4 maanden elke iets betere speler te edellen of te dwarsbomen in mijn buurd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Leuk om dit eens te lezen. Het mag wel duidelijk zijn dat VICA (nu inmiddels TAoW) overduidelijk te betere was. Ik heb nog een leuk stukje tekst staan van de wat diepere zaken over dit onderwerp maar om dat nu te gaan vertellen is denk ik voor de meeste niet zo interessant :p
 
Bovenaan