Vib

DeletedUser26434

Guest
bwa ben zeker dat ie niet de enige was die het dacht moet je niet gay voor zijn :p

DeletedUser

Guest
Ongelukkig gekozen naam voor een stam "Very Important Bears". Vooral als je beseft dat Bears nog een andere betekenis kan hebben. Die betekenis was de eerste waar aan ik dacht :)

Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Bear_community voor de uitleg.

Wel sneu, dat als er een nieuwe stam word opgericht met daar in veel top spelers van wereld 8 om dan zelfs op het internet te gaan zoeken of er een woordje is om de stam mee naar beneden te halen. Als jullie (wie dit ooit opzocht) nou wat meer voor tribalwars inzetten en niet voor een stom woordje dan zou ViB nog eens keer concurrentie krijgen. En wat wikipedia betreft, er zijn heel veel mensen die daar hun eigen betekenis kunnen geven, 90% wat daar staat klopt vaak niet of voor bepaalde doel einden.

DeletedUser

Guest
Wel sneu, dat als er een nieuwe stam word opgericht met daar in veel top spelers van wereld 8 om dan zelfs op het internet te gaan zoeken of er een woordje is om de stam mee naar beneden te halen. Als jullie (wie dit ooit opzocht) nou wat meer voor tribalwars inzetten en niet voor een stom woordje dan zou ViB nog eens keer concurrentie krijgen. En wat wikipedia betreft, er zijn heel veel mensen die daar hun eigen betekenis kunnen geven, 90% wat daar staat klopt vaak niet of voor bepaalde doel einden.

lekker boeiend allemaal dit, Homo is zo 2008, Bi is helemaal 2009 :eek:

er zullen vast een ook veel mannen zijn met een bijnaam Tonetje of freddyaxe enz of wat dan ook die ook op het zelfde geslacht vallen...

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Man wat ligt het niveau van de scheldpartijen, discussiepunten en beargumentering hier laag.. Het eerste waar ik aan denk als ik 'bears' hoor, is 'beren', daarmee bedoel ik bijvoorbeeld een bruine beer, een wasbeertje, een grizzlybeer of, in dit geval, een GUMMIbeer ... Het feit dat sommigen aan andere, vuile en gortige dingen denken zegt ECHT enkel iets over henzelf...

Ikzelf had nog niet van 'bears' in die context gehoord, en neen daar schaam ik me niet voor.

Groeten,
Nebsiewebsie.

DeletedUser

Guest

O de andere betekenis van het woordje "bear" wist ik al. Daar hoefde ik niet voor te googlen. In feite verwacht ik dat meer mensen, dan alleen ik dit ook weten.
Alleen voor een nummer 1 stam verwacht ik dus een goede pakkende naam en niet een naam met een dubbele betekenis. De bedenker van deze stamnaam was duidelijk niet op de hoogte van deze betekenis. Ik weet niet of het nog mogelijk maar als het kan zou ik een ander betekenis aan de 'B' in VIB geven. Bijvoorbeeld 'Border'.
Overigens is het niet mijn bedoeling geweest om ook maar iemand te beledigen met mijn verwijzing naar de andere betekenis van het "bear" woord. Ik wilde er alleen maar op wijzen dat er een ander betekenis van dit woord bestaat en het niet verstandig zou zijn om dit als stamnaam te gebruiken.
Heb ik iemand beledigd, dan mijn welgemeende excuses hiervoor, want dat was niet mijn bedoeling.

DeletedUser16768

Guest
O de andere betekenis van het woordje "bear" wist ik al. Daar hoefde ik niet voor te googlen. In feite verwacht ik dat meer mensen, dan alleen ik dit ook weten.
Alleen voor een nummer 1 stam verwacht ik dus een goede pakkende naam en niet een naam met een dubbele betekenis. De bedenker van deze stamnaam was duidelijk niet op de hoogte van deze betekenis. Ik weet niet of het nog mogelijk maar als het kan zou ik een ander betekenis aan de 'B' in VIB geven. Bijvoorbeeld 'Border'.
Overigens is het niet mijn bedoeling geweest om ook maar iemand te beledigen met mijn verwijzing naar de andere betekenis van het "bear" woord. Ik wilde er alleen maar op wijzen dat er een ander betekenis van dit woord bestaat en het niet verstandig zou zijn om dit als stamnaam te gebruiken.
Heb ik iemand beledigd, dan mijn welgemeende excuses hiervoor, want dat was niet mijn bedoeling.

Gaap, dat jullie zoveel tijd besteden aan de naam van de nummer 1 stam laat meer over jullie zien dan over ons.
Misschien kijken naar tussen wie er een fusie is geweest? Vip en Gummi beren.
Very Important beertjes:rolleyes: of Very Important Gummi:rolleyes: of Gummi Patience:rolleyes:.

Dan lijkt het mij dat we nog een redelijke oplossing hebben gekozen. Verder presenteren wij ons als stam en niet als naam. World domination willen we hebben door onze prestaties en niet doordat de naam o zo mooi is.

DeletedUser

Guest
VIB is toch fusiestam tussen VIp en gummiBeren? toch? dus vandaar komt de naam..is ook het meest logische naam voor zo'n fusie vind ik.

Bovenaan